043

1.3K 115 5
                                    

 

 

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Annyeong! Harini aku balik awal sbb first day😂

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Annyeong! Harini aku balik awal sbb first day😂

Double update💜

Chapter ni sumpah bosan hahahah😂
Harap bacalah ya💜

Jangan lupa Komen vote 💜

++++

JLE : 043💜
CHAPTER : Mall + Cha Damhee pulang🌼

++++

     Kini mereka berada di tingkat tiga, tingkat pakaian wanita. Sejak mereka masuk ke dalam pusat membeli belah tersebut mereka asyik di pandang oleh pengunjung kerana mereka berdua daripada keluarga yang ternama lagi-lagi Eunbyul yang menjadi bualan hangat semenjak ini. Jungkook, dia sudah biasa dengan hal sebegini jadi dia hanya buat tak tahu.

Eunbyul memaut lengan sasa Jungkook apabila pusat membeli belah padat dengan orang kerana jualan akhir tahun. Bahu Eunbyul kerap dilanggar. Jungkook yang melihat terus memaut bahu kecil Eunbyul dan menarik rapat ke dada.

“Sayang, rapat sikit.” Dengan mudah tubuh kecil itu dipaut kemas. Jungkook menunduk sedikit untuk melihat keadaan Eunbyul. Gadis itu hanya diam kan diri sambil cuba mengecilkan diri.

“Kau kena kepit dengan aku ni, okay tak? Sikit je lagi nanti kita pergi tempat yang tak ramai macam ni.” Jungkook berjalan pantas untuk keluar daripada bilangan orang yang ramai. Nasib mereka kerana tempat yang mereka lalu ada membuat sale yang kebabomm letopss poww pow!

Mereka melepasi segerombolan manusia. Jungkook mengehela nafas lega. “Okay je, awak wangi.” Balas Eunbyul  sambil mendongak. Jungkook menunduk sedikit kepala, dengan pantas bibir munggil itu dikucup sekilas.

Dengan spontan lingkaran tangannya memaut pinggang Jungkook. Badan jejaka kita sasa!

Mereka membuat keputusan untuk memasuki beberapa kedai pakaian dan membeli pakaian yang diminati oleh Eunbyul dan dipersetujui juga daripada Jungkook. Mereka membeli pakaian kerana mereka banyak mendermakan pakaian mereka kepada orang yang lebih memerlukan.

[C] ᴊᴇᴊᴀᴋᴀ ʟɪᴍɪᴛᴇᴅ ᴇᴅɪᴛɪᴏɴ [𝐄𝐝𝐢𝐬𝐢 𝐊𝐞𝐥𝐚𝐩𝐚 𝐉𝐞𝐨𝐧] JJK Where stories live. Discover now