045

1.3K 95 4
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

JLE : 045 ❤️CHAPTER : Plan + Kiss you❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

JLE : 045 ❤️
CHAPTER : Plan + Kiss you❤️

××××

Seoul University

   Keadaan adik beradik Eun masih dingin. Dua hari sudah berlalu. Eunwoo kembali sibuk dengan syarikat. Si adik, Eunbyul sibuk dengan latihan untuk pertandingan akhir. Keadaan rumah juga sudah kembali seperti biasa apabila nenek Eunbyul iaitu Puan Cha membuat keputusan untuk bermalam di rumah anak kedua nya.

Hari ini Eunbyul dan Jungkook mengambil keputusan untuk berlatih di university sahaja lagi pun Jeon Jungkook dia mahu menguruskan Cho Seungyoun. Tak mahu hal ini berlama kerana dia dah beri banyak masa kepada Seungyoun untuk bersiap-sedia dengan apa yang bakal diterimanya nanti.

‘Hadiah’ khas daripada Jeon Jungkook dan jejaka ini tidak sabar mahu menangkap hoobae nya itu. Dia dah cukup bersabar selama beberapa hari ini.

Pertandingan akhir akan bermula lagi tiga hari jadi mereka harus menyambung latihan. Perserta lain juga melakukan sehabis baik. Siapa sahaja tidak mahu menjadi juara. Kalau boleh pihak university mahu meletakkan semua nombor satu kerana persembahan mereka semuanya terbaik.

Keadaan koridor fakulti Seni dan Kebudayaan mula penuh dengan mahasiswa yang lalu lalang kerana waktu sudah menginjak ke pukul 10 pagi. Di mana mereka bersiap-sedia untuk pergi ke kuliah ataupun kelas masing-masing.

Kim Mingyu jejaka tinggi lampai itu berjalan di koridor dengan lollipop berada dalam mulut. Setiap kali pelajar hoobae menyapanya dia turut membalas dengan senyuman. Arah tujuannya sekarang mahu ke bilik latihan berjumpa dengan rakan-rakannya.

Annyeong gyu sunbae, sunbae kacak harini!” Tegur mahasiswa tahun pertama. Mingyu memandang gerangan yang memujinya itu.

“Hari-hari sunbae kacak. Gomawo Eunna!” Bahu gadis itu ditepuk lembut dan dia menyambung langkahnya.

Mingyu memang rapat dengan budak junior jadi itu perkara normal bagi Kim Mingyu. Bukan sahaja perempuan tetapi berjantinakan lelaki juga dia rapat.

[C] ᴊᴇᴊᴀᴋᴀ ʟɪᴍɪᴛᴇᴅ ᴇᴅɪᴛɪᴏɴ [𝐄𝐝𝐢𝐬𝐢 𝐊𝐞𝐥𝐚𝐩𝐚 𝐉𝐞𝐨𝐧] JJK Where stories live. Discover now