12

9.1K 1.3K 76
                                    

Daddy Jeon | JJK

12

A/N:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A/N:

Gif di atas mengancam eh.

🍵

Jeon Jungkook menolak selimut tebal yang membaluti badannya. Kelopak matanya dibuka perlahan. Ruang bilik yang menjamah pandangan mata ternyata begitu berbeza sekali dengan keadaan biliknya sendiri.

"E-eh jap, takkan aku singgah rumah Park Young Mi?"ujarnya masih keliru dengan keadaan sekeliling. Ketukan di pintu membuatkan lelaki itu menjadi gelabah. Tujuan asal dia ingin bangun daripada katil. Namun, lain pula yang terjadi.

Atur langkah Jungkook yang sememangnya tampak kelam-kabut menyebabkannya jatuh tertiarap di atas lantai. Belum sempat dia menutup tubuh badannya yang terdedah, pintu bilik itu dibuka oleh seseorang.

"Hey, Jeon Jungkook. Bangunlah. Awak tidur lama san-"tutur kata Young Mi terhenti tatkala mata wanita malang itu tertumpu kepada tubuh badan Jungkook yang terdedah sedemikian rupa.

Kakinya pantas membawa diri agar dia dapat cepat beredar daripada kawasan biliknya. Kalau dia masih kekal berdiri di situ, boleh berdarah matanya melihat pemandangan yang begitu seksi.

----

Jungkook mengetap bibir menahan perasaan malu yang menguasai diri. Dia langsung tidak menyangka dia akan singgah di rumah Park Young Mi juga akhirnya. Sudah beberapa minggu panggilannya ditolak oleh wanita itu, rezeki untuk bertemu Young Mi seperti sebuah kejutan yang tidak disangka-sangka.

Sudahlah telinga Jungkook hampir bernanah akibat bebelan daripada Jung Hoseok. Semuanya gara-gara dia menolak permintaan pelanggan yang inginkan perkhidmatan daddy Jeon.

Disebabkan wanita yang bernama Young Mi, dia sudah jadi angau.

Disebabkan Young Mi juga, dia sanggup menolak ganjaran lumayan yang mampu diperolehinya menerusi khidmat daddy Jeon.

Jungkook terus mengutip pakaiannya yang bertaburan di atas lantai. Bibirnya tersenyum puas. Riak wajahnya bertukar menjadi nakal.

"Alang-alang dah ada di rumah pelanggan kesayangan, lebih baik aku teruskan usaha untuk menggoda Young Mi. Lagipun dia adalah calon yang sesuai untuk aku lepaskan diri daripada rancangan gila parents aku."ujar Jungkook dengan penuh keazaman.

Nampaknya daddy Jeon bukan setakat ingin menggoda si Park Young Mi. Dia turut datang bersama tujuan yang lain.

-TBC-




[C] Daddy Jeon | JJKWhere stories live. Discover now