14

8.4K 1.3K 127
                                    

Daddy Jeon | JJK

14

---

A/N: Ada yang rindukan kemunculan saya dan daddy Jeon korang? Maaf kerana lama menyepi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A/N: Ada yang rindukan kemunculan saya dan daddy Jeon korang? Maaf kerana lama menyepi.

---

Renungan anak mata milik Jeon Jungkook membuatkan mulut aku seakan terkunci. Tubuh badan lelaki itu bergerak rapat menghampiriku.

Degupan jantung aku sudah berada di luar kawalan. Entah, ada sesuatu daya penarik yang dimiliki oleh lelaki itu yang menyebabkan aku begitu mudah untuk tergoda dengan sisi nakalnya.

"A-awak, jangan nakal boleh?"pintaku tanpa sedar. Lantas, bibir lelaki itu mengeluarkan gelak tawa yang halus. Jari-jemarinya mengelus lembut kedua-dua belah pipiku dalam tingkah-laku yang perlahan.

"Kalau daddy Jeon nak minta Cik Young Mi satu pertolongan ringkas boleh tak?"

---

Permintaan mengejut daripada Jungkook membawa fikiran Park Young Mi agar wanita itu berpijak semula ke alam realiti.

Keningnya berkerut akibat permintaan yang meletus keluar daripada bibir seksi lelaki itu. Young Mi tidak membantah begitu pantas. Pipinya mula memerah dan aura sekeliling yang sudah bertukar hangat mengakibatkan lidah wanita tersebut menjadi kelu kerana tindakan selanjutnya oleh lelaki itu.

Jeon Jungkook mencapai telapak tangan Park Young Mi dan dia meletakkan satu cincin bertatahkan berlian di atas tangan wanita itu.

Lelaki yang sememangnya mesra dengan panggilan daddy Jeon itu memaut erat pergelangan tangan Young Mi berserta senyuman menggoda di bibir.

"Bantu aku Cik Young Mi. A-aku mohon kau bawa aku larikan diri daripada aturan keluarga aku. Be my princess?"ujar Jungkook bersama wajah yang penuh dengan seribu harapan.

-TBC-

A/N:

Komen?

Saya rindukan korang :')

Ya. Bab ini ringkas kerana story Daddy Jeon adalah short story.

Kita bertemu lagi dalam update seterusnya.



[C] Daddy Jeon | JJKWhere stories live. Discover now