Akhir :30

8.9K 1.1K 208
                                    

Daddy Jeon • jjk

30 : Bab Akhir

30 : Bab Akhir

Ουπς! Αυτή η εικόνα δεν ακολουθεί τους κανόνες περιεχομένου. Για να συνεχίσεις με την δημοσίευση, παρακαλώ αφαίρεσε την ή ανέβασε διαφορετική εικόνα.

A/N:

Walaupun plot ni kadang-kadang di luar kawalan, saya tetap terharu dengan sokongan korang dari awal cerita sehingga akhir. Terima kasih saya ucapkan.

"Happy reading. We already step to the final chapter."

Happy #10 in fanfiction. Dah naik ranking.😂

💞💞💞💞💞💞💞💞💞

Aku tetap kekalkan riak wajah yang kosong. Tidak tercalit langsung sebarang senyuman walaupun lelaki itu berusaha untuk menghadiahkan aku godaan demi godaan.

Biar kisah kita hanya tamat dalam mimpi. Aku tidak ingin hidup kau menjadi kucar-kacir disebabkan oleh aku sendiri.

"Mimpi apa yang awak katakan Jeon Jungkook? Saya langsung tidak ingat apa-apa."ujarku bersama nada suara yang menyakinkan.

Sepasang anak mata nakal milik daddy Jeon bertukar sedih. Aku pasti kau terluka. Namun, sikap pentingkan diri ini perlu aku campak jauh.

Takdir perlu diubah. Kisah cinta dan pertemuan kita berdua sudah lama melabuhkan tirai di dalam mimpi tersebut.

"T-takpe. Aku mengarut je. Aku nak mengusik pelanggan aku yang cantik ini. Cik Young Mi, aku tertarik dengan kau. Always."balas Jungkook.

---

Senyuman sedih dipaksa agar terukir kemas di bibir lelaki itu. Jungkook sedar mimpi itu adalah satu dejavu bagi mereka berdua.

Pilihan yang diputuskan oleh Young Mi dia akur dengan hati yang redha. Sampai bila-bila dia akan menunggu jawapan 'ya' daripada gadis polos itu.

"Jom kita naik aras paling atas bangunan rumah sewa kau. Aku nak tatap bintang bertemankan Park Young Mi."

Lengannya memaut mesra bahu Young Mi. Bahu mereka saling bersentuhan. Gelakan halus daripada bibir Young Mi mencetuskan bibit indah di hati Jeon Jungkook.

Nampaknya daddy sudah cair.

---

Surat khabar diletakkan di atas lantai. Kedua-dua manusia itu duduk di atas lantai. Pemandangan sunyi itu bertemankan cahaya bintang yang berkelipan di atas langit.

[C] Daddy Jeon | JJKΌπου ζουν οι ιστορίες. Ανακάλυψε τώρα