16

8.8K 1.3K 149
                                    

Daddy Jeon | JJK

16

A/N: Saya tahu korang rindukan update daripada story ini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A/N: Saya tahu korang rindukan update daripada story ini. Saya decide untuk publish lagi satu. Insha Allah kita bertemu lagi nanti. Saya nak fokus untuk books yang lain.

Komen bebanyak dan jangan lupa hadiahkan votes ya? :)))

---

Tubuh kecil aku berada kemas dalam gendongan lelaki itu. Dengan mudahnya, dia masukkan aku ke bahagian tempat duduk pemandu. Usaha aku untuk keluar dengan pantas terbantut apabila Jungkook dalam kadar sepantas kilat mengunci kereta.

"L-lepaskan saya daddy tak guna. Saya langsung tak setuju untuk jadi wife awak!"aku membentak kasar. Tanganku menampar-nampar bahu lelaki itu.

Jeon Jungkook, kau sungguh bijak wahai manusia. Perasaan aku sendiri bercampur-aduk ketika itu. Sukar untuk aku membuat keputusan yang rasional.

Tersilap kata, hidup aku juga yang akan binasa. Wajah daddy Jeon aku pandang secara diam-diam.

Raut wajahnya kekal ceria dengan senyuman menggoda. Keningnya diangkat sebagai tanda reaksi ke atas riak wajah aku yang jelas kurang senang dengan tindakan gilanya.

"Dengar dulu penjelasan aku ya, Cik Young Mi?"

---

Jungkook menenangkan diri terlebih dahulu sebelum dia mampu untuk menjelaskan tujuan sebenar dia ingin meminta bantuan daripada Park Young Mi.

Dia pasti wanita itu pasti akan tetap menolak hasrat di hatinya. Namun, prinsip yang sering dipegangnya sejak sekian lama menguatkan lagi semangat Jungkook untuk meneruskan rancangannya.

'Belum cuba, belum tahu'desis hati kecil lelaki itu lagi.

Cincin berlian yang baru dibelinya pada minggu lepas diletakkan semula di atas telapak tangan kanan si Young Mi. Jungkook mengumpul sebanyak mungkin kekuatan untuk meyakinkan wanita itu.

"Aku tahu permintaan aku ni boleh disifatkan agak mengejut. Tapi, aku mohon kau bantu aku Young Mi. Jadi wife aku untuk sementara waktu. Aku janji akan beri kau ganjaran yang lumayan. Tolong aku?"pintanya penuh kasihan.

Young Mi tersenyum kekok. Fikirannya sudah menyimpul satu kata putus. Tawaran Jungkook berserta gaji yang agak lumayan menjadi faktor penolak agar dia mampu untuk meneruskan rancangan gila itu bersama daddy Jeon.

Kepalanya mengangguk perlahan. Bibirnya menyebut perkataan 'yes' kepada lelaki itu. Jungkook pantas menyerang wanita itu dengan pelukan yang erat.

Hati lelakinya berasa lega dan gembira disebabkan kemunculan jawapan positif oleh Young Mi. Bibirnya mengucup ringkas dahi wanita itu.

"Daddy Jeon tak akan kecewakan kau. I promise, Park Young Mi."

Bibirnya bergerak meninggalkan kesan di sekitar wajah wanita itu. Anak matanya bagaikan satu magnet yang membuatkan Young Mi terpaku untuk memandangnya dengan lebih lagi.

Pandangan Young Mi dan Jeon Jungkook kekal bersatu antara satu sama lain. Sedikit pun mereka tidak berganjak.

"Pandang aku Young Mi. Pandang aku tanpa perasaan jemu. Aku nak kau ingat, daddy jeon just for you. Only you."

-TBC-

A/N:

Bab-bab seterusnya macam roller coaster. Saya takkan kasi korang duduk diam.

Nampak macam klise. Tapi, saya sensasikan plot cerita ini dengan sedikit perencah yang mengejutkan.

Peringatan : Bukan mudah untuk tenangkan diri apabila berhadapan dengan daddy Jeon.

Grab your popcorn. Sexy and alluring chapter are coming soon.

Selamat malam.


[C] Daddy Jeon | JJKWhere stories live. Discover now