ST 3

658 90 86
                                    

Maaf jika english aye terabur

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Maaf jika english aye terabur. Kalau ada salah tolong tegur tau 😄

●●●

"Woah... cantik betul homestay along ni."

Mata Jannah meliar memandang sekeliling kecantikan bilik itu. Tak sia-sia Jasmin berkeras keras. Memang patut pun homestay along ni dapat anugerah homestay terbaik tahun lepas.

Jannah ketawa sendiri. Menyesal pula dia sebab tak nak ikut Jasmin datang sini dari dulu. Bila dah datang, rasa nak tinggal sini terus!

Kerana terlalu teruja, Jannah terus melompat ke atas katil. Dia buat bilik itu seperti biliknya sendiri. Terguling-guling lalu memandang siling. Rambutnya yang sudah kusut dihiraukan.

Tetapi tidak lama apabila merasakan ada yang memerhati. Jannah telan liur bekali-kali. Bukan ke bilik ni tak ada orang? Takkanlah penyewa tu pula?

Kedengaran tapak kaki semakin dekat. Jannah toleh ke sisi. Matanya membulat. Dia mahu menjerit tetapi suaranya terpadam terus. Kelopak mata juga tidak berkelip langsung.

Gerangan itu dipandang dari atas sampai ke bawah. Terlihat badan gerangan itu terdedah dan berpakaian seluar pendek. Rambutnya kelihatan basah seperti baru sahaja mandi.

Sesungguhnya Jannah juga perempuan. Dia juga ada nafsu. Matanya tak lepas dari memandang perut gerangan itu yang berkotak-kotak. Atau nama lainnya, abs.

"What are you doing here?"

Jannah tersedar dari lamunan. Mata dipejam. Kepala digeleng beberapa kali. Wake up, Jannah. Wake up!

"S... saya minta maaf, encik. Saya cuma buat kerja saya aje."

"What? Sorry, I don't understand what did you said."

Jannah menepuk dahi. Perempuan ni pun satu. Dah nampak muka lelaki tu muka orang asing yang cakap bahasa melayu dah kenapa. Memang sampai rambut beruban pun dia tak faham.

"Okay, first of all let me apologize to you. I had knocked the door but no response. I thought there was no one here so I went inside as I want to send this towel. I'm really sorry if it bothers you, perhaps I was doing my job only," terang Jannah panjang lebar. Berharap yang lelaki itu tidak memarahinya. Namun lelaki itu hanya diam. Jannah sudah kecut perut. Sekala Jannah terbuai dengan ketampanan lelaki itu. Hensem betul dia ni!

"No, no. You don't have to apologize to me. Em... what's your name?"

"J... Jannah."

Syurga Terindah ~jjkWhere stories live. Discover now