🖤 : 2

1.4K 105 25
                                    

-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-

Author's POV

Reef Night Club
08:00 KST

Sujin mencelikkan matanya dan mengeliat. Dia lihat ke sisinya yang sudah kosong. Dia tersenyum. Sudah menjadi kebiasaan untuk mana-mana pelanggannya untuk terus beredar sebelum Sujin bangun. Dia menarik laci meja tidur disebelah katilnya dan mengeluarkan sehelai tshirt baggy sleeveless dan berdiri untuk ke bilik air.

Dia mengutip pakaiannya yang bertaburan dan ketawa kecil. Tak dinafikan lelaki bernama Minho itu memang mempunyai stamina yang tidak dijangkakan.

Setelah memasukkan bajunya ke dalam bakul, Sujin menuju ke bilik air untuk mandi.

Air pancuran dipasang dan mengalir lalu ke tubuhnya. Dinding kaca baru saja mula berwap ketika itu disebabkan air panas yang dipasang.

KTAK

"Aaah!"

Pintu bilik air yang dibuka secara tiba-tiba membuatkan Sujin menutup badannya dan menjerit tambah-tambah apabila figura lelaki yang menyapa pemandangannya.

"Aku dah tengok semua, buat apa nak tutup."

"Aha, f*ckyou. You nak apa?"

Minho dimuka pintu bilik air, tersengih.

"Mandi cepat aku ada benda nak cakap."

Pintu bilik air ditutup.

Sujin menghembus nafasnya. "Pabo." Walaupun dia seorang pelacur, tapi dia tidak sewenang-wenangnya membenarkan mana-mana lelaki menyentuhnya tanpa kerelaan dirinya sendiri.

If I'm a b*tch, that doesn't mean you can rape me out of my consent.

Itu pegangan hidupnya. Dia memang tidak sukakan kerja ini pada awalnya dijual di kelab malam ini, tapi lama kelamaan, dia sedar. Dari sinilah dia dapat pendapatan yang lumayan.

Jika sampai masa dia sudah mempunyai wang yang membolehkan dia untuk memiliki sebuah rumah dan kereta, dia akan beredar dari tempat ini. Lagipun dia merupakan pelajar di Seoul University. Mana mungkin dia menetap disini selamanya.

Tanpa melengahkan masa, Sujin menyudahkan mandiannya dan melangkah keluar ke biliknya setelah mengelap dan mengikat keliling tubuhnya dengan tuala.

"Waeyo?" soal Sujin dengan selambanya berjalan menuju ke almarinya melintasi Minho yang sedang bermain telefon.

Minho mendongak.

[ C ] His Mistress | l.m.hWhere stories live. Discover now