🖤 : 8

997 75 3
                                    

-

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

-

Keesokan hari,

Conrad Seoul, South Korea.
09:00 KST

Sujin mengemas meja dapur setelah selesai makan tengahari bersama Minho sebentar tadi. Ceria betul Minho harini memandangkan dia akan menetap disini selama seminggu sepanjang ketiadaan isterinya di rumah.

Minho kini berada di ruang tamu, membuat kerja pejabatnya yang tergendala. Sujin membancuh air coklat panas memandangkan sekarang sedang hujan di luar.

Mug cawan berisi air coklat yang siap dibancuh di bawa ke ruang tamu dan diletakkan berhampiran lelaki itu.

"Here." ujarnya bersama senyuman manis. Minho menghadiahkan senyuman dan flying kiss sewaktu gadis itu beredar ke bilik.

"Sayang, strictly no seducing right now!" Laung Minho bersama sengihan.

"Yah! Manada i seduce you gila!" Balas Sujin, dia cuma berjalan ke bilik untuk mengambil buku kerjanya tapi disebabkan Minho yang sedang menghadiahkan flying kiss padanya tadi membuatkan dia kerap menoleh sewaktu ke bilik.

Kedengaran hilai tawa Minho di ruang tamu membuatkan Sujin tersenyum sendiri. Dia mencapai beberapa fail dan laptopnya dan meneruskan proses menyiapkan laporan internshipnya.

Malam itu,

Minho menghampiri Sujin yang sedang menyambung tugasnya yang masih belum selesai. Dari sudut sini, Sujin kelihatan sangat matang. Dengan sebelah tangan yang menongkat sisi kepala belah kanan dan sebelah lagi tangan sedang menulis. Sekejap tangannya yang menongkat kepala menaip di papan kekunci laptop.

Lengannya di letakkan disisi tengkuk Sujin dari belakang dan dipeluk lembut. Rambut gadis itu dicium. "Hey, still not done?"

Sujin menggelengkan kepalanya bersama senyuman nipis. Tangannya mengusap lengan Minho yang berada di lehernya.

"You're gonna be a great wife, Sujin." ucap Minho sebelum mencium pipi gadis itu. Sujin ketawa kecil. "Apa you ni? Memandai je."

Minho mencemikkan wajahnya membuatkan Sujin mengusap perlahan pipinya.

"Kenapa muka kau pucat?" soal Minho.

"Yeke? I taktahulah. I rasa sakit kepala tau." adu Sujin. Minho menutup macbook milik Sujin dan mengemas peralatannya. "Ehh? You buat apa ni?" Cemas Sujin tiba-tiba.

"Dah rehat, takyah buat kerja. Nanti sambung."

Sujin akur dan merehatkan dirinya bersama Minho di atas katil. Tubuhnya dipeluk erat oleh Minho membuatkan dia tersenyum sendiri.

[ C ] His Mistress | l.m.hTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon