Bab 30

684 70 1
                                    

Ayat yang Damia ucap kan tadi sama sinis nya seperti nada suara lelaki itu.

Riak yang tidak berpuas hati terpampang jelas di wajah nya sekarang.

"What? You must be crazy," bisik nya di telinga Damia. Damia yang mendengar nya terus berapi.

"Aku? Yang handsome dan kaya raya ni nak main main dengan perempuan yang macam kau?" Soal nya dengan sinis sambil tertawa kecil. Kurang ajar kau! Macam lah kau bagus sangat!

Ya Allah, Ya Tuhan ku. Kenapa lah ada makhluk gila di atas bumi mu ini? Tolong lah!

"Before that, you better see yourself! A woman like you, in my dream that will be disgusting!"

Ya Allah, tajam betul kata kata kau!

Sesungguhnya, nak aje aku tampar muka kau sekali lagi. Baru puas hati aku. Huh. Tapi memandang kan aku tak berani, aku tahan aje lah. Tak pasal pasal dia buat perangai. Mampus aku.

"What? What are you saying? Hello? Please, ingat saya nak sangat ke berdamping dengan awak? Please lah. Lelaki buaya! And you are just not my type!" Dengan kasar Damia membalas ayat Taehyung.

Wajah playboy di hadapan nya sekarang mula berubah.

"Oh, ya? Seriously? I'm not your type? Are you serious?" Bisik nya dengan perlahan di telinga Damia. Tangan nya kemudian menyelak rambut nya ke atas.

Damia ingin mengambil peluang untuk melari kan diri dari Taehyung tetapi tidak berjaya. Dengan pantas dia melekap kan kembali tangan nya pada dinding.

"Okay, let's see now,"

Dengan tiba tiba nya dia mendekat kan lagi wajah nya pada Damia sehingga Damia tidak dapat bernafas oleh Taehyung. Damia menolak tubuh lelaki di hadapan nya itu dengan kuat. Sekurang kurang nya, tindakan Damia agak bagus kerana niat jahat nya terbatal.

"Why? Nak tampar aku? Tamparlah! Tampar kalau berani! Tampar! Cepat! Aku nak tengok kau tampar aku sekarang!" Taehyung bersuara.

Damia takut dengan nada Taehyung lalu memejam kan mata nya. Dia menarik nafas dalam dalam.

"Kau tak berani? Kalau kau tak berani, aku paksa kau tampar aku sekarang,"

Damia pula risau kalau ada orang yang melihat keadaan kami begini. Lebih lebih malang lagi lah kalau orang yang melihat tu Mrs. Kim! Memang mampus lah aku! Sesiapa sahaja yang melihat situasi ini mesti curiga di antara kami. Aduh. Macam mana ni? Apa aku patut buat sekarang? Apa patut aku jerit? Eh, tak boleh! Tu tindakan yang bodoh! Kalau aku telefon? Lagi lah tak masuk akal! Hmm kalau aku ikut je perintah mamat ni apa yang akan terjadi lepas ni? Bermacam macam cara yang sedang ligat di fikir kan oleh Damia.

Mr. Playboy | TaehyungWhere stories live. Discover now