Bab 33

640 72 0
                                    

"Krystal," Ucap Taehyung dengan lemah. Kaku. Gagap. Terpanar. Marah. Geram. Terkejut. Semua nya memang ada dalam hati nya sekarang.

Huh! Krystal lah konon! Nama mengalah minah melayu tulen betul lah! Tak tahu adab langsung! Memang ter lalu overdose!

Kemudian mata nya beralih lagi kepada seorang lagi gadis di sebelah kiri nya.

"Minzy, please okay? You all please just dont! Arrghh, jangan buat masalah dekat sini boleh tak? Masih tak faham bahasa lagi ke? Kan I dah cakap dengan you all yang kita dah tak ade hubungan apa apa lagi. Faham ke tak?" Taehyung bersuara tegas.

"We all bukan nya nak buat kecoh pun, sayang. We all just nak you decide. You want to choose me or her? Please, choose," Kata salah seorang yang berambut perang, Krystal dengan nada yang lembut. Tangan nya lalu ditunding kan ke arah Minzy. Minzy mencebik kan bibir merah nya. Ceh!

Taehyung nampak nya sedikit serabut. Mata yang lalu di arah kan ke mummy nya. Taehyung memandang Mrs. Kim dengan lemah.

"Omma, waegeurae? Siapa yang suruh mereka ni masuk ke dalam rumah? Siapa?" Ucap Taehyung tidak berpuas hati. Perasaan nya sekarang sangat membara. Kelihatan nya seperti ingin meminta tolong kerana asyik di tarik tarik oleh dua orang minah seksi itu.

"Omma yang ajak di orang masuk ke dalam rumah. Wae? Kalau tak, dia orang buat kecoh dekat luar, omma suruh masuk aje lah. Malu dengan jiran sebelah! Mana omma nak letak muka omma?" Jawab Mrs. Kim sambil merenung tajam ke arah anak lelaki nya itu. Suara Mrs. Kim kini agak lebih tinggi lagi dari nada nya tadi. Takut dengan Mrs. Kim, Damia ingin blah dari situ tetapi gagal. Damia tidak berani mengambil satu langkah pun untuk blah dari situ. Sebaik nya, Damia hanya mendiam kan diri nya.

Masam mencuka betul riak wajah Mrs. Kim sekarang ni. Mengalah kan cina sebelah rumah aku bila dia marah. Ek ek, aku pernah ke tengok muka rumah cina sebelah aku bila dia marah? Hehe. Sempat Damia membuat lawak di dalam hati nya. Rasa nya Damia ingin tergelak.

Terus sahaja anak mata Mrs. Kim di alih kan kepada Krystal dan Minzy. Kelihatan mereka masih lagi berebut rebut untuk memiliki Taehyung. Huh, kau orang berdua sampai esok pun takkan habis. Isy isy isy.

Damia merasa dia tidak di perlu kan lagi dekat situ, ingin melangkah pergi tetapi tangan nya di halang oleh Mrs. Kim.

Ek ek, kenapa pulak dah ni? Alamak, mampus lah aku kalau dia masih lagi tak berpuas hati dengan apa yang dilihat nya tadi. Jangan lah. Damia berharap dalam hati.

Mr. Playboy | TaehyungWhere stories live. Discover now