"Episode 24"

"To batao na, tum mujhe batati raho, mein tumhe sunta rahonga" Farjaad said romantically, Umeed smiled and looked at him.

"Mujhe suna asaan nahi hai, mujhe sunne wale thak jate hain" Umeed said desperately with soft smile.

"Mein nahi thakonga, mujhe tumhari baton mein khona acha lagta hai" Farjaad said confidently.

Umeed got astonished, looked at him with big eyes. Farjaad smiled and folded his arms, she got confused.

"Ye ap ulta seedha behave kyu karne lage hain?" Umeed questioned.

"Bas, kya karein" Farjaad replied smilingly.

"Kya karein, ye kese jawab tha?" Umeed asked innocently.

"Jawab dhunda tumhara kaam hai" Farjaad replied.

"Acha, ham dinner ke liye chalte hain, sab wait karahe honge" Umeed said softly and tried to changed the topic.

"Areee, tum to mujhe kuch bata rahi thi?" Farjaad complained, tried to teased her.

"Wo mein fursat se bataongi, abhi chalein" Umeed said excitingly.

He giggled and they leaves the balcony.

********

After dinner, Farjaad went outside the house and Pasha Sahab, Hilal Pasha and Sameer greeted him.

"Farjaad beta, isi tarah hamse milne ate raha karo, bht ronaq lag jati hai" Pasha Sahab requested softly.

"Jee uncle, mein ata rahonga" Farjaad replied respectfully with soft smile.

"Beta, apna khayal rakhna, Umeed to mere pass rukegi agar koi masla ho to phone kardena" Pasha Sahab said meekly.

"Umeed ka jab tak dil chahta hai wo yahan reh sakti hai, iska apna ghar hai" Farjaad responded and smiled brightly.

Umeed came in the balcony, looked at Farjaad who was engaged in talking with her family members. Farjaad looked at her, their eyes locked and they smiled. Umeed slowly waved her hand, Farjaad replied and waved his hand smilingly.

Then Farjaad leaves from the Pasha house.

*********

"Farjaad's Pov"

Farjaad was desperately sitting on the bed in his t-shirt and trousers.

"Umeed nahi hai to kitna ajeeb lagraha hai, mujhe Umeed ki adat hogayi hai" Farjaad thought in his mind and smiled.

He took out his phone from the side table and called Umeed.

"Umeed Pov"

Umeed was sleeping peacefully, her phone started ringing. She took her phone, the screen showing the name of Farjaad. She stood up shockingly and received the call.

"Hello Farjaad, kya hua apne is time par call kyu ki?" Umeed asked in concern.

"Umeed, just relax, mujhe tum se baat karni thi isliye call ki thi" Farjaad replied softly.

"Acha, mein to dar hi gayi thi" Umeed said and feel relieved.

"Tum sogayi thi?" He asked.

"Hmm" Umeed mumbled.

"I am sorry yaar, tum sojao ham kal baat karenge" Farjaad said and apologized.

"Nahi, ab mujhe ap se batein karni hain, ap kahen kya kehrahe the?" Umeed said and asked.

Umeed stood up and enters in the balcony, she sat on her jhoola.