כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 4-

3.9K 271 39
                                    

שקט.
אף אחד לא הוציא מילה, רק העיניים שלהם דיברו באותו רגע, עיניים מלאות דמעות הערצה וקינאה. הצמרמורת לא פסקה אפילו אחרי שהארי סיים את תפקידו, הוא התנשף כל כך חזק, הוא שר מכל הלב- כמו תמיד.
הוא אהב את ההרגשה שעוטפת אותו כשהוא שר, מאמץ שהופך לעונג אין סופי. הוא לא שולט בעצמו כשהוא שר מכל הלב, הוא שם מסך מול עיניו ושר, שר את מה שמתחולל בליבו ונפשו, מוציא את כל האמת החוצה בכל פעם שהשפתיים שלו נפתחות ומנגינה עדינה יוצאת מהן.

אחרי שהסדיר את נשימתו הוא חייך בשביעות רצון כשראה את פניהם של התלמידים ושל המנהל שנלחם בעצמו להישאר רישמי ולא להזיל דמעה מול התלמידים שלו. "אז..אני יכול ללכת עכשיו חמודה?" הנערה לא ענתה לו היא רק בהתה בו במבט שטיפה הצחיק את הארי."להתראות" הוא הסתובב שוב לכיוון היציאה, אבל הפעם הוא הרגיש צביטה בלב, הוא כל כך נהנה לשיר שם, איכשהו האנרגיה הזאת- של להיות עם אנשים שגם יודעים לשיר אבל למרות זאת מביטים בו כמו מעריצים אובססיביים שמחה את הארי.

'מה? לא...המקום הזה מבלבל אותך הארי, פשוט תלך משם וזהו, הם קיבלו מה שהם רוצים'. אבל למרות זאת הוא הלך לאט מהרגיל כאילו ציפה שמישהו יעצור אותו שוב, 'גוף מטומטם'. כשהוא הגיע כמעט ליציאה הוא הרגיש שאוחזים בו בחוזקה בידו, הוא חייך לעצמו ולאחר מכן הסתובב 'הנערה הזאת לא תעזו...מייק?' הוא הביט בגבר שלפניו בבלבול לאחר שסיים את סיבובו, 'מה לעזאזל?! טוב הארי תשחק את המשחק'.

"מי אתה? ומה אתה רוצה ממני?!" הארי הקשיח את פניו כשמייק גיחך. "מי שלא תהיה, תעזוב לי את היד!" הארי ניסה לנער בחוזקה את ידו ולשחרר אותה מהאחיזה המכאיבה של האחר אבל ללא הצלחה. ירוק העיניים הסתכל על המנהל בכעס "במקום לתת לי עצות על נימוסים תלמד את התלמידים שלך קודם מה זה נימוסים". "מייק תעזוב את הארי מייד" לאונרד התקדם אליהם במהירות, אבל הארי מצא את עצמו נגרר בכוח על ידי הנער עם עיני הדבש.

"מה נראה לך שאתה עושה?! תעזוב אותי, מי אתה חושב שאתה? חתיכת דושבאג" הנער הגבוה לא ענה, למעשה הוא רק חייך כשהמשיך לגרור את הארי למקום שקט יותר. מאחוריהם היה אפשר לשמוע את המנהל קורא למייק. "לאו, אל תדאג!" מייק צעק בחזרה. 'בן זונה, מה נראה לו בכלל שהוא עושה?...שירותים? הוא רציני? הוא לוקח אותי לשירותים, פתטי' .

הארי שיפשף את ידו הכואבת ושירבב את שפתיו בכעס, מייק חייך את חיוכו הכובש למראה המתוק של הננטש. "אתה יודע למה תמיד הריבים שלנו היו מסתיימים בנשיקה? ואם זה היה ריב רציני אז גם בסקס?", 'מה הוא רוצה ממני?', "לא מזיז לי למה, עכשיו אתה מוכן להסביר לי למה גררת אותי ,לפני כולם! לפאקינג שירותים? זה מקום שמתאים לך אבל לא לי יחתיכת חרא מסריח"

מייק כאילו לא שמע מה הארי אמר, המשיך את דבריו . "בגלל שתמיד כשאתה עצבני- או שאתה נושך את השפתיים שלך בדרך שגורמת לגוף שלי להשתגע או שאתה משרבב את השפתיים שלך בצורה הכי יפייפה שאפשר, כמו עכשיו", לאחר ששמע את דברי מייק, הארי הפסיק במהירות את פיתולי שפתיו בחשש שמייק ינשק אותו. "אתה מקשיב לי בכלל? באמת שלא אכפת לי מזה, אני לא מכיר אותך יותר ולא רוצה להכיר, אתה כולם בשבילי, אוויר...עכשיו אני הולך ושלא תעז לעצור אותי".

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now