כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 53-

4.3K 218 15
                                    


"אחרון ודי", "מייק כולם מסתכלים" הקטן היה מובך, גבו צמוד לקיר, "אחרון" עיניו של הרקדן נצצו בהתחננות, אחיזת ידיו במותניו של הארי התחזקה, "אחרון באמת?" הקטן שאל בשביל לוודא שהאחר לא עובד עליו ומייק הנהן במרץ, עוצם את עיניו ומחכה, הארי נאנח לעצמו לפני שנשק בפעם המי יודע כמה לשפתיו של בן זוגו, שומע את הציחקוקים של התלמידים שעברו על פניהם. שמישהו בבקשה יסביר לו למה לעזאזל מייק החליט שהוא רוצה לנשק אותו באמצע הכניסה של בניין בית הספר?

-

"נו באמת" האסייתית גילגלה את עינייה כשראתה את זוג האוהבים מתמזמז להם, היא החזיקה את עצמה מלרוץ אליהם ולמשוך את מייק מהארי, אבל כשהבחינה במייק מעמיק את הנשיקה והופך אותה לכוחנית יותר, היא לא יכלה שלא להיות הורסת המסיבות ובמהירות היא הפכה להיות הכי קרובה לאצנית אי פעם ורצה בטירוף, נעולת מטרה לשחרר את הארי מחיית הטרף המשוגעת שזוללת אותו.

"יש חוקים בבית הספר הזה" אמילי תפסה את חולצתו של מייק ומשכה את גופו בכוח, מצליחה במשימתה. "למה עשית את זה?" הרקדן כיווץ את גבותיו בכעס, הוא רוצה עוד מהארי והחצופה הקטנה הזאת מונעת את זה ממנו.
"תסתכל עליו, זה למה" כחולת העיניים החזירה מבט נרגז, גורמת למייק להסתכל על הארי שהתנשם במהירות, חסר אוויר, "כמעט והרגת אותו" המודאגת חיבקה את זרועו הקטנה של הארי, מגנה עליו, הגבוה נאנח, מניח לעצמו שאולי באמת היא צודקת והוא קצת הגזים.

"מה קורה פה ולמה זה נראה שהנסיכה הולך להתעלף?" גבר שרירי ומודאג הגיע, גורם למייק להאנח שוב, "אני מבין שכדאי לי ללכת לפני שאני אתחיל לשמוע משניכם הרצאות על כמה שאני לא עדין עם הארי", "נכון מאוד" הנשית הרימה גבה, מגרשת עם תנועות ידה את הרקדן, "איפה אח שלך?" מייק רצה לדעת לפני שילך, אחרי הכל אין לו עם מי להיות חוץ מצ'אן כשהארי לא איתו, "כנראה באחד מחדרי האימונים, יש לו אודישן בקרוב כמו שאתה יודע" האסייתית החליטה להיות רצינית, "תעזור לו, אתה היחידי שיודע לירקוד יותר טוב ממנו ורק עליך הוא סומך", "אל תדאגי, אני בטוח שהוא יצליח" מייק הפסיק גם הוא להיות סרקטי, יודע עד כמה צ'אן רוצה להצליח באודישן.

האודישן האחרון של צ'אן היה לפני המוות של לונה, קרוב מאוד להחלמה שלו, הוא עבר אותו בהצלחה והתקבל לתוכנית ריאליטי מצליחה, אבל אחרי שהיא ניפטרה הוא ויתר על הכל, הוא לא הרגיש טעם בלהצליח ולהתפרסם. עצם העובדה שצ'אן החליט לעבור אודישן שוב היה בין הדברים המשמחים ביותר שמייק שמע, ולכן הוא יעשה הכל בשביל לעזור לו.

"ריי, אני הולך" מייק חייך לשטני שעדיין ניסה להסדיר את נשימתו, מצליח רק להנהן אליו.

הרקדן הסתכל על אמילי במבט שהיה נראה לה מאוד חשוד, לפני שזינק על הקטן שוב ונשק לו, "יא!" אמילי התחרפנה, מכה את גבו של המשוגע. "טוב טוב, תרגעי" הרקדן ניתק את הנשיקה, מלטף את ראשו של הארי הסמוק, "ניפגש מאוחר יותר" הוא אמר לפניי שהתרחק, מנופף לקטן בזמן שהלך אחורנית- לא ממש אכפת לו שהוא נתקל בכמה תלמידים על הדרך כל עוד זה גרם להארי לצחקק.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now