כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 90-

2.7K 132 91
                                    

"המדריך!" התלמידים צעקו למייק בדאגה כשהוא והארי יצאו מהחדר של לאונרד, מעדכנים אותו על המצב פנים מול פנים ונכנסים לכיתה המשותפת.

---

"אני מקווה שלמדתם גם כשאני לא הייתי!" מייק אמר בטון נוקשה, עומד למול הכיתה, אבל לבסוף הוא חייך אליהם, "דאגנו לך" סקאי מלמל בעצב, "מצטער שהדאגתי אתכם בזמן לחוץ שכזה" הוא אמר בכנות, "העיקר שאתה בסדר" בנג'מין אמר מאחור, גורם להארי להסתובב בכיסאו מעט לאחור ולהסתכל על בן, מחייך אל השרירי שקרץ לו בהשתובבות.

-

דילן נאנח, הוא חייב להודות שהוא מרגיש לא נעים ממה שקרה למייק, אולי זה בגלל היחס הרגיל שהגדול נותן לו גם אחרי שעשה את מה שעשה להארי?

----

"הוא בטוח בסדר?" בנג'מין שאל את הארי כשהקטן יצא מחדר החזרות שלו, הולכים ביחד להציץ ולראות את מייק רוקד, פותחים מעט את הדלת ומסתכלים, הקטן חייך לעצמו כשראה את מייק צוחק עם תלמידיו בזמן שרקד איתם, שקוע עמוק בתוך הריקוד.

"אני בטוח" הארי לחש, מסתכל על בן, "בדקתי את זה אתמול" הוא קרץ לשרירי שהבין למה הוא התכוון, "שובב" בן אמר, מכה את הארי וגורם לו לאבד שיווי משקל.

גופו של הארי דחף מבלי שליטה את הדלת הפתוחה, פותח אותה עוד יותר בזמן שנפל על הריצפה ועליו נפל בן, גורמים לרוקדים להיעצר ולהסתכל עליהם.

-

הארי השאיר את פרצופו מטה על הריצפה, מקלל את בנג'מין בליבו, נאנח לעצמו ועוצם את עיניו.

"אני מבין שריגלתם אחרינו" מייק אמר בשעשוע, מתכופף לגברים השכובים, "זה לא מה שאתה חושב" בנג'מין מלמל, מתרומם מהארי ונעמד, "אנחנו פשוט עברנו פה" השרירי המשיך למלמל, "אה באמת?" מייק צחקק, מסתכל על הארי שהסתיר את הפנים על הריצפה.

"זה מה שקרה הארי?" הרקדן שאל והקטן כחכח בגרונו, מתרומם באיטיות מהריצפה, לא מסתכל על מייק, "אנחנו נלך" הארי מלמל, צועד לאחור ורוצה להסתובב ולברוח משם מרוב בושה, אבל מייק תפס את ידו, עוצר אותו מללכת לפני שהתחיל לנקות את גופו של הארי עם כפות ידיו, מפתיע את הקטן כשאחז במותניו, מושך אותו אליו.

הארי אחז בכתפיו של מייק, מסתכל על פניו המשועשעות של האחר, לא באמת אכפת למייק איפה ומול מי הם נמצאים.

"זה לא יפה להציץ" מייק מלמל והארי בלע את רוקו, צועד מעט לאחור אבל מייק שוב משך את מותניו אליו, "לא לברוח" הוא לחש, מצמרר את הארי שאחז חזק יותר בכתפיו.

"לך לאכול" מייק אמר בקול רגיל, מנקר את שפתיו של האחר לפני שעזב אותו, "לא להציץ" הוא אמר שוב, סוגר את הדלת, משאיר את הארי המום בחוץ.

"אין לו מעצורים" בנג'מין מלמל, לוקח את הארי לקפיטריה.

-

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now