כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 37- (18+)

3.9K 215 26
                                    

בזמן שהארי החל ללטף את איברו ואת פטמתו הזקורה הוא לא שמע את דלת חדר המקלחות נפתחת, הוא לא שמע את הצעדים שקרבים אליו, הוא לא ראה את האדם שעומד מולו ומחייך לעצמו, הוא היה שקוע בעצמו ובעונג שהוא מזמן לא חווה.

"ריי". הארי חשב שהוא שמע לא נכון, חושב שהוא מדמיין, גאד זה עשה לו את זה, הוא נשך את שפתו התחתונה "עוד" הוא לחש, מניע את ידו על איברו הקשה "עוד" הוא התחנן, "ריי", הוא שמע את זה שוב, הקול הזה שבדמיון שלו היה כל כך מציאותי, הקול של מייק שלוחש את כינוייו בכזאת חושניות חירפן אותו, "מייקי" הזמר פלט את השם האסור בגניחה אסורה עוד יותר, ידיו עבדו במרץ, ידו שליטפה את פיטמתו נעה גם היא למטה, עוזרת לאחרת. הארי אחז באברו בשתי ידיו, מניע את מותניו קדימה ואחורה בקצב שונה מכפות ידיו.
-

מייק לא יכל לשלוט בעצמו יותר, הוא כבר היה קשה מדי, המראה של הארי מענג את עצמו גרם לגופו להשתגע, הוא היה כל כך יפה ואפילו במצב הזה הוא היה נראה הבן אדם הכי טהור שיש. הוא החל להתפשט גם הוא, לא משמיע צלילים חזקים בשביל לא לתפוס את תשומת ליבו של המאונן. כשהוא היה ערום כלו הוא צעד קדימה, נכנס באיטיות גם הוא לתוך זרם המים החמימים.

כשהארי הרגיש את הגוף הזר נוגע בו הוא פתח את עיניו ופגש את פרצופו המשועשע של מייק, הוא בא לצרוח אבל מייק חסם במהירות את פיו, מונע ממנו לעשות מהומה. הרקדן הניח את אצבעתו על שפתיו שלו, מסמן להארי שיהיה בשקט."אתה לא רוצה שיגלו אותנו כאן, במיוחד לא במצב הזה, נכון?" הגדול יותר לחש, רואה איך מבטו של הארי משתנה ומבין שאפשר לשחרר את החסימה מפיו.

"מה אתה עושה כאן לעזאזל?" הארי לחש, נבוך כולו, "ראיתי אותך הולך למקלחת, ידעתי שתעשה משהו כזה לעצמך, ראיתי שאתה מסתיר את החבר הקטן שלך מקודם" מייק חייך והוריד את מבטו, גורם להארי להבין לאיזה 'חבר' הוא מתכוון.

"רוצה לשחק קצת?" הוא שאל לפתע לפניי שהושיט את ידו לאיברו הקשה של הארי, אוחז בו.

הארי גנח, מכווץ את גבותיו. "ל-לא די, הבטחנו שנתרחק אחד מהשני", "אוי נו אל תהיה כזה, אתה גם ככה מאונן לעצמך, מה זה משנה אם אני אעשה את זה?! אני בטוח שזה יהיה נעים יותר" מייק לחש בצרידות לאוזנו של האחר בזמן שהחל להניע את ידו, מוכיח להארי שהוא צודק.

"ל-לא מייק" הזמר התחנן, "ששש...אל תדאג, אני לא אעשה כלום חוץ מזה, אני מבטיח לא לנשק אותך, בוא רק נגרום לשנינו לגמור, זה יסתיים מהר יותר אם נעשה את זה ביחד, לך תדע מי יכול עוד להיכנס" הייתה שתיקה, הארי רצה לסרב אבל הוא רצה את זה כל כך, הוא רצה להרגיש את המגע הזה, את ההרגשה המדהימה הזאת, לא אכפת לו מרגשות כרגע, הוא רוצה לגמור.

"זה יהיה חד פעמי, אני מבטיח לך שאתה תהנה מזה" מייק היה משכנע, "א-אבל מייק" , "די, בוא נהנה מזה, זה יהיה חסר רגשות, בוא נגרום לעצמנו להרגיש טוב" ירוק העיניים הסתכל בעיניו החומות של האחר, הן לא שיקרו לו.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now