כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 6- (18+)

4.8K 245 112
                                    

הארי חזר לדירת החדר הקטנה שהוא קנה ביחד עם הנער הגבוהה כששניהם היו בני 16, מאז שהוא ומייק החליטו לקחת צעד אחד קדימה במערכת היחסים שלהם והבינו שהם מספיק בוגרים כדי לעבור לגור ביחד. הוא נשכב על המיטה הזוגית שפעם הייתה של שניהם, מסתכל על התקרה הלבנה, מזמזם שיר ונותן לגופו מנוחה. 'אז פגשתי אותו, אני באמת פגשתי אותו. אחרי כל כך הרבה זמן ראיתי אותו, את האחד שרצח את נישמתי, האחד ששבר לי את הלב! האחד שהוא גם הבעלים של הדירה הזאת'.

הארי פתח בעצבנות את העניבה וזרק אותה על הריצפה. 'לעזאזל עם כל זה', הוא נעמד והתחיל לפשוט את המדים, זורק אותם בחוזקה ומאחד אותם עם העניבה. "מקלחת !מממ-קקקק--לללל--חחח--תתת, יאיי מקלחת ואוואו" ירוק העיניים התחיל לשיר, מנסה בכל כוחו לשכוח את מה שקרה היום עם הנער הגבוהה. הוא נכנס למקלחת, נותן לזרם המים להרגיע אותו. הארי עצם את עיניו, וכמו תמיד הוא לקח את בקבוק השמפו והפך אותו למיקרופון. הוא שר בלי סוף, מחייב את עצמו להתרכז במוזיקה שיוצאת מפיו ולא בשום דבר אחר.

כשהוא סיים להתקלח הוא יצא חשוף כולו, בלי שום דבר שיכסה את גופו הטהור. הוא הלך לארון הקטן והוציא משם בגדים נוחים, הוא כמעט התלבש אבל אז מישהו דפק בחוזקה על הדלת. 'מי זה עכשיו? בטח ג'ון' הנער חשב לעצמו, שוכח שג'ון רוב הזמן בכלל לא דופק בדלת. "רגע" ירוק העיניים שם מסביב למותניו הצרות מגבת והלך לכיוון הדלת, פותח אותה בלי להסתכל על מי שעומד בפתחה והסתובב בחזרה לבגדים שהיו מונחים על המיטה. "מה ג'ון? מה אתה רוצה?" הארי אמר בזמן שהוא לוקח מגבת נוספת ומנגב את שיערו.

"תסגור את הדלת אחריך, אתה מודע לזה שאני רק עם מגבת, נכון?! אני לא רוצה שאנשים יראו אותי" הארי אמר בזמן לקח גומייה מאחת מהמגירות ויצר זנב קצרצר משערותיו. "טוב אני הולך להתלבש במקלחת, אני כבר יוצא" הזמר הוסיף, הולך לכיוון המקלחת. "הדירה לא השתנתה, בדיוק כמוך", הארי נעצר ככששמע את הקול המוכר שלחלוטין לא היה שייך לג'ון, 'זה לא הקול של ג'ון, זה לא הקול של מקס, זה לא הקול של דן ומן הסתם לא של מגי...ז-זה מי שאני חושב שזה? אין מצב!' ירוק העיניים הסתובב באיטיות לכיוון הקול.

"מה נראה לך שאתה עושה פה?!" הארי צווח מרוב בהלה כשגילה מי באמת הגיע לדירה שלו. "תעוף מפה!...מייק מה לעזאזל חשבת לעצמך שבאת לפה? תצא מיד מהדירה שלי!" , "לפי מה שאני זוכר היא גם שייכת לי" מייק ניסה לעצבן את הארי והוא לחלוטין הצליח. "פתאום זאת גם הדירה שלך? שנה וחצי כבר לא היית פה- כמעט שנתיים. מבחינתי זאת כבר לא הדירה שלך! תלך למקום שממנו באת ,דפוק!" , "אז תחזיר לי את הכסף שלי" הרקדן אמר לפתע, מפתיע את הארי עם האמירה הלא צפוייה הזאת , "6 אלף דולר? מה נראה לך שאני בנק?! אל תשחק איתי את המשחקים האלה כי זה לא עובד עליי בכלל, עכשיו לך!" הארי הרגיש את העצבים זורמים בדמו בפרעות הדבר שהוא כלכך רצה כרגע זה לתת למייק בוקס.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now