כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 83-

2K 131 50
                                    

"אימון ואז תלמד אותי" הארי אמר, נמצא עם דילן בחדר החזרות אחרי שסיימו לאכול ולנקות את הקומה מארוחת הערב.

"אוקיי" התלמיד אמר, מזיז את הכיסא והגיטרה הצידה בזמן שהוא והארי עמדו למול המראה, מקשיבים למנגינה ומתחילים לשיר.

באמצע מייק נכנס בשקט, מקבל חיוך מהארי שהמשיך עוד לשיר, מדילן הוא קיבל מבט עצבני, אבל זה לא השפיע על מייק והוא המשיך להסתכל על הארי מתאמן.

-

"היה מעולה" מייק אמר להארי, מוחא לו כפיים בחוזקה, "סיימתם להיום?" הוא הוסיף ושאל, "אני מלמד אותו עכשיו" דילן אמר במהירות, לא רוצה שהארי ישכח מזה ויעזוב אותו להיות עם מייק.

"אוקיי, אז אני אצפה" מייק אמר בחיוך, משעין את עצמו על הקיר ומשלב את ידיו, מרים לדילן גבה בשעשוע כשהאחר הסתכל עליו בעצבנות.

-

דילן החזיר את הכיסא למקום, מחכה שהארי יתיישב לפני שהתכופף וסידר את הגיטרה על הארי, נוגע באצבעות של הקטן ומכוון אותו לאיפה להניח אותן הפעם, מייק רק יכל לנגוס בשפתו בכעס ולהביט במתבצע מרחוק, הוא לא רוצה לעשות משהו לא במקום ולקבל על הראש מהארי.

הארי התחיל לפרוט על הגיטרה, מחייך לעצמו כשהצליח לקלוט מה לעשות, מבין שהוא משתפר, הוא הרים את עיניו לדילן וחייך, "אתה עושה טוב" הנער אמר בחיוך מלטף את שיערו של הארי שהופתע מעט והזיז את ראשו מהיד, המגע לא היה נעים לו במיוחד.

דילן כחכח את גרונו והחזיר את ידו למקומו, מבואס מהתגובה של הארי, מבואס עוד יותר כשראה את הפרצוף המרוצה של מייק.

-

"סליחה?" הדלת נפתחה לפתע, תלמיד חדש של מייק הציץ מהדלת, עוצר את הנגינה של הארי.

"כן?" מייק שאל, "אממ, המדריך, אתה יכול לעשות איתי חזרה נוספת על התנועה שאני לא טוב בה? אני לא מצליח להתרכז במשהו אחר חוץ מזה, אני מפחד לפשל" הוא אמר בעצב ומייק נאנח, מחייך אליו בצורה אבהית ומבלגן את שיערו, "אל תדאג, אני אעזור לך" הגדול לא יכל להשאיר את התלמיד שלו ככה שבור.

הרקדן הסתכל על הארי ודילן, "אני כבר חוזר" הוא אמר בחיוך להארי, לאחר מכן עיניו הזהירו את דילן לפני שיצא מהחדר, משאיר את שניהם לבד והולך עם תלמידו לחדר החזרות.

-

'סוף סוף לבד' דילן חייך, חוזר להסתכל על הארי שהביט בו בשאלה, הוא כחכח את גרונו, "בוא נמשיך" הוא אמר והקטן הנהן, חוזר לפרוט.

דילן חשב לעצמו, הוא חייב לקפוץ על ההזדמנות שיש לו כל עוד מייק לא נמצא.

"לא ככה" הנער אמר, הולך למאחורי הארי ומתכופף, ראשו קרוב להארי.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now