כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 54-

4.3K 214 56
                                    


"מה יש לך?", "אה? מ-מה?" ירוק העיניים התחמק מהמבט השואל של בן, "אתה לא מפוקס, מהבוקר אתה מעופף ועכשיו אתה לא אוכל אפילו" בנג'מין הסתכל על הנער הקטן בדאגה, כשהארי לא אוכל זה לא סימן טוב לפי מה שהוא למד בזמן שהיה עם הארי, "זה שום דבר, אני סתם חושב על כל מיני דברים" הנשי חייך, מכניס כף גדושה באוכל לפיו בשביל שהאחר יראה שהכל בסדר.

"בו". הארי קפץ בבהלה ופלט בשיעול את תוכלת פיו אל צלחתו בחזרה כשזוג ידיים חיבקו את כתפיו מאחור, מבהילות אותו.
"אתה בסדר?" המבהיל סובב את גופו של המשתעל אליו, מתכופף ומביט על בן זוגו בחשש. "ריי, לא חשבתי שתיבהל ככה, קח תשתה מים" מייק התרומם ומזג להארי מים, נותן לו לשתות בכוחות עצמו.

הקטן ניגב את פיו, מובך מכל המצב, להיות באמצע הקפיטרייה מול כל האנשים האלו ולהיחנק זה לא כזה כיף, במיוחד שמייק הוא זה שגרם לכך.
אחרי השיחה שלהם אתמול בלילה הארי ניסה להתחמק ממייק כמה שיותר, הוא לא ידע בדיוק למה, הוא פשוט לא רצה.
אולי הוא בעצם כן ידע, הוא פחד שמייק יתחרט על מה שאמר ככל שיהיה איתו יותר זמן, אחרי הכל הוא לא מושלם והוא יודע בעצמו שהוא יכול להיות מעצבן ושנוא.

-

"זה בסדר" השטני חייך, טופח על הכיסא לידו ומסמן למייק לשבת לידו, אחרי הכל הארי לא יוכל להתחמק ממנו לנצח.
"כרצונך" מייק היה מרוצה והתיישב ליד הארי, מסתכל עליו.

"אתה לא רוצה לאכול?" השרירי הפריע למייק לבהות באהובו והוא נאנח, "הדבר שאני באמת רוצה לאכול נמצא כאן לידי וזה לא יהיה נחמד לאכול אותו מול כולם, נכון?" , "מייקי" הארי פער את עיניו, מסתכל על האחר בכעס מובך, "סורי" מייק חייך, יודע שהארי לא אוהב להיות במצבים כאלו, "נו באמת" השרירי גילגל את עיניו, מחליט להתעלם מטיפשותו של הרקדן ולחזור לאכול.

"למה אתה לא אוכל?" מייק היה זה שהפעם שאל את השאלה, מכוון אותה להארי, "כי מישהו כאן הבהיל אותי ובגללו הצלחת שלי נהפכה להיות מגעילה" הארי היה ציני, "אני אלך להביא לך חדש" מייק התרומם מהכיסא מבלי לחשוב פעמיים, "לאלא, סתם צחקתי, אני לא כזה רעב" הגבוה נעצר, שהארי לא יהיה רעב?.

"קרה משהו?" חום העיניים חזר להתיישב, מודאג, "הכל בסדר, לא קרה כלום", "אז למה אתה לא רעב?", "כי אני לא?!", "למה?" מייק שאל יותר מידי שאלות, זה סתם הרגיז את האחר, הארי עוד היה לחוץ מאתמול ומייק לא עוזר לו, "ככה, כי אני פשוט לא רעב" הארי הרים את טונו, הוא לא באמת התכוון לזה אבל זה פשוט יצא ככה, זה גרם להרבה מהנוכחים בקפיטרייה להסתכל עליו, יש מצב שזה הולך להיות הריב הראשון שלהם מול כולם?! מעניין.

"היי הארי, אתה בסדר?" אסייתית קטנה ומבוהלת צצה לה משום מקום, הקטן נאנח.
"מה יש לכולם היום? כ-ן אני בסדר" הארי נשך את שפתיו, הוא לא רצה להתנהג ככה אבל הפה שלו לא הקשיב לו, הוא העדיף ללכת, שהמצב יהיה כמה שפחות גרוע. "אני הולך למגי, תמשיכו לאכול, אם אני לא אחזור עד לשיעור הבא תחפו עליי" הזמר הקטן התרומם, הלב שלו פעם בחוזקה וזה עיצבן אותו, הוא באמת צריך מנוחה לכמה רגעים.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now