כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 56-

3.3K 198 30
                                    

זה לא שהוא לא סמך עליו, הוא כן סמך עליו, אבל מה אם זה באמת נכון? מה אם הוא בוגד בו? אולי נמאס לו כבר ממנו? הוא באמת צריך להיות שבוע בבית ספר בשביל חזרות למופע? יש בכלל מופע?
הארי נאנח, לוקח את הקומקום ומתכוון לשפוך את המים החמים לכוס הקפה שלו, הוא היה שקוע במחשבות של עצמו ולא שם לב למיקום הכוס, שופף את המים על כף ידו, קופץ בבהלה ומניח את הקומקום.

הוא הסתכל על כף ידו האדמדמה מתחת לזרם המים הקרים, עיניו מתחילות לדמוע, הוא גיחך בעצב, מנגב את עיניו, אסור לו להישבר.

-

הוא הסתכל על המסך הדלוק, מייק מתקשר אליו, הוא לא ידע מה לעשות. הוא צריך לענות לו בכלל?
השיחה בבוקר הייתה קרירה, הוא לא רוצה להישמע מוזר בפני מייק שוב.
הוא לא הצליח לישון מאז אותה שיחת טלפון באמצע הלילה, הוא פשוט ישב על המיטה והסתכל על הטבעת שקישטה את אצבעתו, מקשיב לנשימות של מייק, הוא היה נשמע תמים כל כך. כשהרקדן התעורר הוא מלמל את שמו והארי מלמל 'מממ' קצר, נותן לו להבין שהוא ער, מייק רצה לפתח שיחה אבל הארי תירץ שהוא צריך ללכת לשירותים, כמובן שמייק התעקש ואמר שזה לא משנה לו ושיקח את הטלפון איתו לשירותים אבל הארי מבלי כוונה הרים את טונו, אומר שהוא מעדיף לנתק. ככה נגמרה השיחה, מה אם הוא לא ישלוט בעצמו שוב וירים על מייק את הקול?

"הלו" הארי ענה לבסוף, "עדיין כועס" , "לא" הקטן ניסה להישמע נחמד, "שכחתי שלפעמים מצב הרוח שלך לא הכי טוב בבוקר, מצטער ריי הישנוני שלי" הרקדן הרגיש אשם. הארי עצם את עיניו, לא יודע מה להגיד.
"ריי?" מייק שאל, מודאג, "אני פה", "אתה שקט, קרה משהו?", "לא ממש" ירוק העיניים נשך את שפתו התחתונה, שונא את ההתנהגות הלא טבעית לו, "אתה רוצה לספר לי משהו?" הגדול יותר ידע שמשהו לא בסדר, "אולי אתה רוצה לספר לי משהו?" הזמר פרק מעט, "מה זאת אומרת?", "סתם רציתי לדעת אם קרה משהו שאתה רוצה לספר לי עליו?" הקטן התחיל להתרגז, "הארי על מה אתה מדבר?" מייק לא הבין, גורם להארי לגחך בזלזול "לא משנה" הוא היה קריר.

הקטן שמע דיבורים מהצד השני, זה היה נשמע כמו אנשים מדברים, אומרים למייק שלום.
"ריי אני אדבר איתך מאוחר יותר, אני צריך לעשות חזרות עם התלמידים", "תהנה, במיוחד עם התלמידות שלך" הארי ניתק.

מייק בהה בטלפון לכמה שניות, מה קרה עכשיו? הוא נאנח בקול, גורם לתלמידים להתלחשש בניהם, מבין שעדיף לשכוח מזה כרגע.

-

הרקדן הראה לתלמידים את התנועות החדשות, הם הביטו בו בהערצה, מעריכים את ההשקעה שלו כלפיהם, אבל לעומתם הוא הרגיש פשוט חרא, הוא לא הצליח לשכוח את ההתנהגות המוזרה של הארי, ממתי הוא השתנה ככה? ולא מספיק כל זה רוז הסתכלה עליו, עיניה עצובות יותר מתמיד. התנועות יצאו לו רע, למרות שהוא היה היחידי ששם לב לזה.

'לעזאזל' מייק חשב לעצמו ונעצר לפתע, מבקש מהנערים להתחיל לרקוד בעצמם, יש להם עוד מעט מופע ענקי והוא לא רוצה שהתלמידים שלו יפשלו, ואת האמת שהוא לא רצה לרקוד עכשיו, הוא רצה להיות עם הארי ולבדוק לעומק את פשר הדברים שאמר, הדבר האחרון שהוא יכל לדמיין לעצמו זה שמישהו אמר להארי שהוא בוגד בו.
-

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now