כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 78-

3K 145 41
                                    


הארי כמעט ובכה בהקלה כשמגי הצליחה בעזרת לא מעט איפור להסתיר לו את ההיקי מאחורי האוזן, מזל שהוא גילה על זה בבוקר ולא בצהריים כשהם אמורים להיות בבית ספר.

-

"עכשיו כשאתם מוגדרים כאנשי חינוך שעובדים עם נערים ואנשים חרמנים, אני ממליצה לך מייק לעשות להארי היקים באיזורים לא בולטים" מגי מלמלה, מסתכלת שוב על צווארו של הארי, מהנהנת לעצמה כשהיא הסתירה את הכתם כמו שצריך.

מייק גיחך והנהן, "אוקיי, אנסה בכל כוחי לשלוט בעצמי, זה יהיה קשה, אבל אנסה" הוא אמר בדרמטיות צינית, מגי ציחקקה =.
"גם אל תשכבו במקומות ציבוריים" היא אמרה בחיוך מרוצה, גורמת להארי לפעור את עיניו, "איך את..?" הוא מלמל בשקט והסמיק, מכה את כתפו של מייק המשועשע, "אופסי" מייק ענה, "ראיתי את ההיקי הזה אתמול אחרי שיצאתם מהשירותים, נראה לכם שאני טיפשה?!" היא נאנחה, "תחכו פה, אני אביא לכם לאכול, אני מתארת לעצמי שהארי לא אכל משהו מהלחץ" היא ראתה את הנהון ההסכמה של הארי וציחקקה, מתרוממת מהספה ויוצאת מהחדר הפרטי בבית הקפה.

-

"היום לא נהיה הרבה ביחד, אתה עוזר לאלברט עם התלמידים בשיעור מעשי, נכון?" מייק שאל, מזיז את שיערו של הארי ובודק את המייקאפ שכיסה את נשיכת האהבה שלו, ירוק העיניים הנהן, קופץ לאחור כשמייק נשק לצווארו.

"מייק" הארי מלמל ברוגז, "אל תדאג, לא אשאיר כתם" הגדול חייך, נושק שוב לצווארו של הארי, מפנק קצת את הגבר שלו, הם לא זכו לזמן איכות ביחד בבוקר וכנראה שזה הזמן היחידי שלהם לעשות משהו בזמן הקרוב.

הארי עדיין חשש שאולי מייק לא יצליח לשלוט בעצמו ולבסוף הוא ינגוס בו, לכן הוא פשוט תפס את פניו של האחר והחליט לנשוק לו על שפתיו, זאת האפשרות היחידה והלא מסוכנת שבה מייק יכול להתפרא כמה שהוא רוצה מבלי שבאמת יהיה זכר ממשי למה שקרה.

-

מגי פתחה את הדלת, מביטה בזעזוע על הגברים המתמזמזים למולה, "אהמאהמ" היא כחכחה בגרונה, גורמת לנשיקה להתנתק, "מעולה" היא אמרה לפני שנכנסה וסגרה את הדלת, מניחה את צלחות האוכל למול הגברים, "תאכלו את זה במקום לאכול אחד את השני" היא הוסיפה והתיישבה, מחייכת כשראתה אותם אוכלים ברצון את האוכל.

-

ירוק העיניים נופף למגי לשלום בזמן שמייק התחיל לנסוע, מה שגרם להארי במהירות לחבק את מייק, מגי ציחקקה לעצמה, מסתכלת על הגברים המתרחקים.

"תחזיק חזק" מייק אמר בזמן שהרוח הכתה את הקסדות של שניהם, הארי הידק את האחיזה, סנטרו מונח על כתפו של מייק והוא הסתכל על הנוף שזז במהירות למול עיניו, הוא אהב את הרכיבה על האופנוע עם מייק.

---

הם ירדו מהאופנוע, שוב תופסים את תשומת ליבם של התלמידים.
"נשיקה" מייק אמר והסתיר את שפתיו לפני שהארי רכן אליו ונשק לו, מחבר את שפתיהם מאחורי היד שהסתירה את המתרחש.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now