כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 86-

2.3K 142 104
                                    

הם הרגישו רע אחד כלפי השני, כל אחד מאשים את עצמו על מה שקרה בלילה ההוא, הם לא באמת מצליחים להבין שאם שניהם אשמים אז כנראה שאין באמת אשמים, ככה זה יצא, ככה זה קרה ואין מה לעשות, אבל הם לא היו סלחניים לעצמם, למה להם להיות אם הם מאמינים שהם לבד טעו?

במשך השלושה ימים שעברו מאז המקרה, הם לא החליפו מילה אחת, מתחמקים אחד מהשני, לא מעזים להביט בעיניים של האחר.

---

הארי חייך לעצמו כשמגי דחפה כמות גדולה של פופקורן לפיה, "המחזור הזה הרג אותי" היא אמרה בפה מלא, מסתכלת על הסרט בזמן ששכבו על המיטה בדירה של הארי.

"בגלל זה בחרת לקחת יום חופש?" הארי שאל, מצחקק כשרגלה עלתה על שלו והיא הנהנה, "אני אמות אם אעבוד במצב כזה" היא ליטפה את בטנה הכואבת.

"אני אוהב אותך" הקטן אמר ברצינות, מסתכל עליה והיא הזיזה את ראשה אליו, "אני שמח שיש לי אותך, באמת" הוא חייך והוא דמעה, "אתה יודע שאני רגישה במצב הזה ואתה עוד יותר מקשה עליי" היא ייבבה, מחבקת אותו חזק, "יפה שלי, אני מבטיחה לך שאני אוהבת אותך יותר" היא אמרה בכנות, נושקת למצחו של הקטן.

"עכשיו לאכול!" היא אמרה בחדות, מאכילה את הארי בעיגולים הלבנבנים והמלוחים, לא מאפשרת לו לא לאכול, אחרי הכל אם הארי לא אוכל זה לא סימן טוב, אז היא הייתה מרוצה שהארי אכל ברצון, "ילד טוב" היא אמרה באושר, חוזרת לצפות בסדרה.

---

"שלום לכם ביצ'ס" ג'ון התפרץ, עושה הליכה של דוגמן מסלול ודופק פוזה לפני המיטה, "נו איך? מתאים לי?" הוא שאל והייתה שתיקה לכמה רגעים.

מגי צחקה בקול, "אני הולכת להשתין על עצמי" היא צחקה כמו משוגעת והארי צחק ביחד איתה, "תראי את הרגל" ירוק העיניים הצביע על עיקול רגליו של ג'ון.

"אני לא מאמין!" הוא אמר בדרמטיות, משלב את ידיו, "אתם הולכים להגיד לי שהייתי מושלם כי אם לא, אני אשרוף את הבית הזה!" הוא צווח, מקפיץ את הרגל שלו וממתין שהם יענו.

"אתה הכי מושלם שיש!" מגי אמרה, מנגבת את דמעותיה, "הכי הכי הכי מושלם" הארי אמר בחיוך, מרים את הפופקורן וטופח על המקום בינו לבין מגי.

"יאי" הוא היה מרוצה וחלץ את נעליו לפני שקפץ על המיטה, מוחץ מעט את בטנה של מגי עם הרגל שלו, "אני מתההה!" מגי צרחה מרגישה שהבטן שלה עומדת להתפוצץ, היא הביטה על ג'ון בזעזוע והוא חייך אליה בתמימות, "אופסי" הוא מלמל, לוקח מעט פופקורן ומכניס לפיה, היא נאנחה ולעסה את הממתק המלוח, מוותרת לג'ון.

-

"היה לי את הסקס הכי מדהים בעולם אתמול" ג'ון התגאה בביצועיו של דן, מקבל מבטי שנאה משני האחרים.

"יופי, בוא ותמשיך לזרות לנו מלח על הפצעים, אני במחזור, הארי בהפסקה ממייק, ואתה, החיים שלך מושלמים עם סקס מדהים, איזה יופי", "תפרגני מכוערת" ג'ון התבאס מהתגובה של האחרת והיא יכלה להבחין בזה, "סתם בלונדי, אני שמחה בשבילך, אני בטוחה שדן גם יגיד שהיית מדהים" מגי חיבקה את ג'ון, "זה לא היה איתו" הוא אמר, מקפיץ את שני האחרים מעלה, מסתכלים עליו בזעזוע.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now