כשעזבת, האם שכחתי? -פרק 30-

3.5K 228 29
                                    

הארי הוריד את המים בשירותים ליתר ביטחון, רוצה שמייק יחשוב שהוא עשה את צרכיו.
הוא המתין עוד כמה שניות בתוך השירותים לפניי שנשם עמוק וסובב את מפתח הדלת, פותח באיטיות את הדלת.

-

"אמא!" הארי צרח בבהלה כאשר ראה את מייק עומד מחוץ לדלת השירותים, מחכה לו. הרקדן צחקק בזמן שזז קצת אחורנית, נותן לאחר לעבור ולצאת החוצה.
"לרגע נלחצתי וחשבתי שברחת עד ששמעתי שהורדת את המים" הגבוה אמר לבסוף, גורם לאחר להרים גבה, "נלחצת? עד כדי כך קשה לך בלעדיי?!" הזמר שאל בציניות לאחר שנרגע, "כן" מייק ענה ברצינות, מפתיע את הארי עם תשובתו הקצרה והישירה.

הזמר כחכח בגרונו והתקדם לעבר המיטה, מעדיף לא לנהל עם מייק שיחה כרגע, במיוחד לא אחרי מה שהוא עשה לעצמו קודם.

-

"מה זה הריח הזה? ריח של זרע באוויר" צ'אן הבהיל את שני הגברים אשר היו בדרכם לישון. 'שיט' זה מה שעבר בראשם של שני האחרים, מפחדים להיתפס על חם.

"מ-מה, על מה אתה מדבר?" הארי אמר בחשש, "צ'אן! אני כבר יודע על מה אתה חושב, לא קרה כלום אז תפסיק לחשוב דבריים סתמיים" מייק מיהר להגיד, "וכדאי לך לטפל בחוש הריח שלך, הוא לא משהו בכלל" הוא הוסיף, גורם לכחול השיער לעוות את אפו.
"חוש הריח שלי אף פעם לא טועה מייק, אבל אני מניח שאתם מעדיפים לא לדבר על מה שקרה" השותף אמר בהתגרות, "יא! לא קרה כלום" הזמר ניסה להגן על עצמו, אך הוא קיבל רק גלגול עיניים מזלזל מצ'אן.

----

"השותף שלך יודע להנות" צ'אן אמר בגיחוך להארי לאחר שכולם נשכבו באיזור שהוקצב להם.
הקטן הסמיק מהמחשבה על בן והנערה "כן. למרות שאני לא חושב ש'לדעת להנות' קשור רק בסקס" ירוק העיניים אמר בזמן שהביט מעלה על התקרה, גורם לשני הנערים האחרים להסתכל עליו ולכחול השיער בפרט לצחקק.
"כן כן, מה שתגיד" המצחקק הוסיף, "אני חושב שאתה צודק הארי" מייק אמר בחיוך, לא מוריד את עיניו מהארי שעכשיו הסתכל עליו.

-

שלוש עשרה שניות. מייק ספר בליבו שלוש עשרה שניות עד שירוק העיניים סובב את ראשו והפסיק להסתכל עליו. מייק חייך לעצמו, הוא הרגיש איך שהאנרגיה חזרה אליו כאשר נשאב לתוך האוקיינוס הירוק שבעיניו של הארי.
הוא המשיך להסתכל על הפרופיל היפייפה של אהובו, מהופנט מהזמר ולרגע שוכח שצ'אן נמצא בחדר- עד שכחול השיער החליט להפריע לו, "מייק, זה נראה כאילו עוד שנייה אתה הולך לקפוץ עליו ולזיין לו את הצורה, אל תשכח שאני עדיין כאן".

עיניו של ירוק העיניים נפערו לרווחה והוא שוב הסתכל על מייק, הפעם במבוכה ולאחר מכן הוא הרים את מבטו והסתכל על צ'אן בכעס. "מה נראה לך בכלל? חתיכת אסייתי מטומטם" הקטן אמר ברוגז בזמן שהתיישב על המיטה, מתחרט על שהגיע לחדרו של מייק מלכתחילה, "חבל שהסכמתי לישון פה" הוא המשיך בזמן שהתרומם במהירות מהמיטה, מחזיק את המכנסיים הגדולים שלבש והולך במהירות לכיוון הדלת.

כשעזבת, האם שכחתי?Where stories live. Discover now