intro

2.4K 157 23
                                    


Cast
Wen Junhui
Jung Yerin
Kim Mingyu
Jung Eunha

Extra
All Seventeen
All Gfriend
All yang ada dlm ff ni

Sinopsis
Yerin dan Eunha adalah adik beradik. Mereka dah tinggal di LA sejak kecil, dan selepas mereka tamat belajar dah tumbuh dewasa, mereka meminta izin kepada kedua ibubapa mereka untuk tinggal di korea dan cari kerja disana. Mereka nak berdikari.

Dan akhirnya kedua ibubapa mereka pun mengizinkan. Apalagi, Yerin dan Eunha pun terus packing dan bertolak pergi korea berdua.

Sesampai je disana, baru mereka sedar yang mereka tak tahu nak tinggal dimana. Mereka keluarga tunggal, jadi tak ada saudara mara yang tinggal disini.

Dan mereka pun memilih untuk menyewa sebuah rumah. Untunglah mereka kaya dan ada duit. Tapi ada nasib malang yang menimpa mereka sehinggakan mereka akhirnya terpaksa kongsi satu rumah dengan dua namja yang tak dikenali. Boleh ke mereka tinggal sekali??




Hey^^ seperti yang dijanjikan, saya dah terbit satu lagi ff Yerin. Kalini Yerin dengan Jun! Hope korang sudi baca dan vomment macam yang korang buat dekat ff arrogant but nice tu ye. Chapter satu saya akan update secepat mungkin. Wait for it ye ^^

Four In One ✔Where stories live. Discover now