Chapter 20 [END]

905 79 15
                                    

Four in One 20


Keesokannya, mereka semua pulang ke Seoul semula. Tapi sebelum tu mereka ada pergi kejap jumpa Atuk wen untuk bertanya khabar. Lepas tu terus balik Seoul.

Waktu dah sampai je dirumah. Eunha dan Mingyu masing² terus masuk bilik tanpa hiraukan orang lain.

Jun dan Yerin cuma mampu tengok. Seterusnya mereka pun ikut masuk ke rumah bersama beg mereka.

"Ah finaly sampai juga ke rumah" ucap Jun malas lalu berbaring di sofa ruang tamu.

"Jun nah air" Yerin pergi ke dapur tadi dan buat air, lepas tu baru dia datang semula dan duduk sebelah Jun. Jun bangun dan minum air milo panas tu.

Jun rasa macam dia dah berkahwin pula dengan Yerin. Rasa macam Yerin tu isterinya sebab tolong bancuh air pada suami. Hehe memang baik!

Kepada semua orang yang tengok Jun sedang berangan ni, korang boleh je anggap dia dah tak betul ye, wkwk.

"Jadi, besok Eunha kena pergi ke airport kan? Aku akan hantarkan korang" kata Jun.

"Eh takpe ke? Aku ingat nak panggil teksi je"

"Takpe, apa gunanya kereta kalau tak guna. And apa gunanya aku kalau tak tolong bakal isteri dan bakal adik ipar sendiri?" balas Jun.

Yerin cuma tersenyum malu lalu tampar lengan Jun dengan manja. Hhh lagi² selalu buat orang rasa leleh.

"Oklah kalau macam tu. Naik flight jam 10pagu tau, jadi tak perlulah kau tergesa-gesa sangat"

"Okey"

.

.

.

Eunha yang ada dalam biliknya itu cuma berdiri tepi katil. Dia terfikirkan Mingyu. Tentu Mingyu marah dan kesal bila dah tahu yang Eunha akan balik kesana.

Mulanya Eunha rasa nak pergi sebab kata² Tzuyu dulu. Dia ingat betul² Mingyu dan Tzuyu ada hubungan. Jadi taknak ganggu atau jatuh hati lagi dengan Mingyu.

Dan setelah tahu kebenarannya, mestilah dia tak jadi pergi ke LA kan? Tapi salah.. Eunha tetap kena balik ke LA atas hal lain. Yang rindu omma appa tu cuma alasan sampingan.

Eunha menghela nafas. Apa pun sebelum dia balik ke LA tu, dia harus pergi dengan tenang. Dia taknak lagi terfikirkan masalahnya dengan Mingyu. Jadi dia harus selesaikan semua ni sebelum dia pergi esok.

Eunha berjalan keluar dari biliknya dan pergi ke bilik Mingyu. Bilik mereka cuma berhadapan.

Tok tok!

Dah beberapa kali Eunha ketuk pintu, tapi tak ada sahutan. Nampak sangat Mingyu tahu itu Eunha dan dia taknak buka pintu dan jawab.

Jadi Eunha terus buka pintu dan masuk kedalam sana sendiri.

"Siapa yang benarkan kau masuk?" tanya Mingyu yang sedang duduk dikerusi. Kelihatan macam dia sedang layan laptop. Atau sengaja pura² layan laptop tu. "Siapa izinkan kau masuk bilik aku huh?" soalnya dengan datar.

"Mingyu, saya nak cakap pas-"

"Keluar"

Eunha menghela nafas. Okey Mingyu betul² marah dengannya sekarang. Ia jelas dari raut wajah Mingyu yang datar sekarang. Tapi apa pun dia kena cakap juga.

"Mingyu, awak tahu saya dah pergi esok kan? Jadi saya taknak kita saling gaduh macam ni. Nanti saya rasa susah pula nak balik LA.."

"Jadi tak payahla balik, Eunha" kata Mingyu.

Four In One ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora