CHAPTER 14

342 39 3
                                    

Sudah tiga hari Jung Kook tidak dapat jumpa Lisa seperti tiga hari dia stay dalam neraka.Kepala otaknya penuh dengan bayangan Lisa.Penyakit gila bayang Jung Kook semakin menjadi jadi.Di mana mana saja dia pastikan akan lihat Lisa walhal itu hanyalah ilusi.Memang parah ni.

Dia ada call Lisa beberapa hari lepas untuk ajak berjumpa tapi Lisa kata dia sangat sibuk.

"Lisa,I rindu you.I need you now!" Jung Kook nampaknya mula meroyan.Dia tekan butang on pada henfonnya.Gambar Lisa menjadi wallpaper henfon.Beberapa notification masuk,tertera di skrin.

15 panggilan daripada Eun Ha.
30 mesej daripada Eun Ha.
1 mesej daripada Lisa.

"Yeah,Lisa ada send chat kat aku!" sorak Jung Kook gembira.Dia buka mesej Lisa dahulu.Panggilan dan mesej daripada Eun Ha dia abaikan saja.Malas nak baca...lebih baik dia delete terus.Menyemak saja.Dia memang kejam!

Lisa❤
Oppa,jom candy light dinner kat rumah Lisa malam ni.Datang tau.
09:15p.m.

Oppa rindu
Lisa sngat sngat.
Tunggu tau.
Oppa nk siap jap.
Dalam 15 minit lagi oppa sampai kat sana
09:18 p.m.

Lisa
Nae......
09:35p.m.

Saranghaeyo😊!
09.40p.m.

*    *    *    *

Memang betul banglo tiga tingkat inilah rumah Lisa.Kalau ikutkan alamat yang Lisa bagi,inilah tempatnya dan mustahil dia tersalah informasi.Maklumlah ini kali pertama Jung Kook datang ke sini.

Jung hampiri pintu utama banglo itu.Loceng ditekan sebanyak 3 kali sebagai tanda untuk memberitahu Lisa bahawa dia sudah sampai.Beberapa minit kemudian,pintu di hadapannya itu terkuak.Terubat jugak rindu Jung Kook apabila Lisa muncul menyambut kedatangannya.

"Jemputlah masuk!" pelawa Lisa sambil mengheret tangan Jung Kook masuk ke dalam rumah.Jung Kook hanya membontoti langkah Lisa sehingga mereka berdua sampai di ruangan dapur.

"Lisa,truthly....I can't live without you.You make me crazy.I love you so bad!" Jung Kook agak 'ganas'.Nasfu sahwatnya pada Lisa tidak dapat ditahan lagi.Dia cium bibir Lisa.Lidahnya menerjah masuk ke dalam mulut Lisa bertemu dengan lidah wanita itu.Tangannya pula bermain main sekitar di bahagian dada Lisa.Kedengaran Lisa mendesah kecil.Turut terbuai dengan belaian manja Jung Kook nampaknya.

"Jom makan.Letih tau Lisa masakan semua ni untuk oppa!"

Di atas meja makan kelihatan beberapa jenis masakan telah siap dihidangkan.Ada stick,spegeti,mini pizza dan banyak lagi hidangan ala barat yang dimasak oleh Lisa untuk Jung Kook.

"Kreek!" Jung Kook tarik kerusi dan kemudian labuhkan punggungnya.Ruang dapur menjadi gelap apabila Lisa matikan semua lampu pendaflour.Sengaja dia buat demikian.Tujuannya untuk membangkitkan lagi aura candylight dinner bersama Jung Kook.Kemudian,Lisa nyalalan lima batang lilin yang sudah siap tersusun di atas meja.Hanya cahaya jingga dari lilin lilin itu saja yang menerangi kegelapan.

"I'm too busy dear.Sorrylah,kalau Lisa abaikan oppa buat beberapa hari yang lepas!"

Lisa ambil tempat duduknya yang berhadapan dengan Jung Kook.Mereka mula menjamu selera.Lisa sedang makan,Jung Kook pula asyik saja memandang wajahnya.Sesaat pun mata Jung Kook tidak beralih daripada Lisa.

"Lisa kena janji dengan oppa yang Lisa takan tinggalkan oppa lepas ni.Oppa betul betul perlukan Lisa di sisi oppa.Kalau boleh oppa nak Lisa sentiasa ada dengan oppa setiap masa!" Jung Kook luahkan perasaannya.Dia genggam erat tangan Lisa.

Lisa letakkan sudu dan garfu di atas pinggan,berhenti makan sekejap.Dia tatap Jung Kook.

"Lisa boleh janji yang Lisa akan setia dengan oppa tapi dengan satu syarat!"

"Syarat apa?Lisa cakap je.Oppa sanggup lakukannya demi Lisa!" Nampak bersungguh Jung Kook mahu Lisa jadi miliknya balik.Dia rasa betul betul bodoh sebab tinggalkan Lisa dulu.Dan sekarang air liur yang pernah dia ludah,dia jilat balik.

Lisa bangun dari kerusinya dan bergerak ke kerusi Jung Kook.Dia peluk leher Jung Kook dari arah belakang.Jung Kook agak terkesima.

"Batalkan weeding oppa dengan Eun Ha.Tinggalkan Eun Ha and I will be yours forever." bisik Lisa.Telinga Jung Kook dijilat dan digigit manja.

"Ok,sekarang jugak oppa akan batalkan weeding tu.Terima kasih sebab Lisa sudi terima oppa balik walaupun dulu oppa pernah sakitkan hati Lisa!" Jung Kook cium tangan Lisa.Tubuh Lisa diheret ke atas ribanya.Dia keluarkan telefonnya dari poket seluar.

Lisa hanya lihat saja apa yang Jung Kook sedang buat.Jung Kook hidup telefon dan tekan bahagian inbox.Nombor Eun Ha dimasukkan pada bahagian penerima mesej.Jari Jung Kook mula menari nari di atas keyboard.Satu mesej ditaip....

Batalkan weeding kita sekarang jugak.Aku dah fikir masak masak,aku pilih Lisa.Antara kita dah takde apa apa sekarang.Lupakan aku and sila meninggal!

Butang send ditekan.Mesej tersebut 'selamat' dihantar pada Eun Ha.Jung Kook terus block and delete nombor Eun Ha dari telefonnya.Dia tak nak lagi ada apa apa kaitan dengan Eun Ha.Dia rasa rimas sangat bila Eun Ha asyik call dan text dia.

"So now oppa akan segera lupakan Eun Ha.Hanya ada Lisa je dalam fikiran oppa.Esok,Lisa ikut oppa pergi gereja.Kita kahwin ok.Lepas tu kita akan hidup bahagia buat selama lamanya!"Jung Kook nampak betul betul tak sabar.Dia dah bersedia untuk pikul tanggungjawab sebagai seorang suami.

"Oppa habiskanlah dulu makan tu.Nanti kita bicang pasal weeding tu ok!"

"Oppa tak nak makan makanan ni.Oppa nak makan Lisa.Oppa betul betul tak sabar nak first night dengan Lisa!" Tangan Jung Kook mula bermain main pada paha Lisa yang terdedah.Dia sedang stim sekarang.Alat sulitnya terasa menegang di dalam seluar.

"Gatallah oppa ni!" Lisa cubit hidung Jung Kook manja.Jung Kook terus angkat tubuh Lisa dengan gaya bridal style,lalu dibawa gadis itu masuk ke dalam sebuah bilik di tingkat atas.Tidak lama kemudian,kedengaran suara Lisa dan Jung Kook sedang merengek, menikmati kesedapan aktiviti intim di atas katil.

Ingat Lisa,bila Jung Kook tunduk pada kau,bererti dia dah jadi hamba kau.Inilah masanya untuk kau balas dendam.Balas balik apa yang pernah Jung Kook buat pada kau.

MIRROR-거울[blackpink]Where stories live. Discover now