Part 3: Aksi pertama

138K 346 28
                                    

Siapa sangka penangan sebiji sorang magic powder sampai macam tu sekali. Memang power lah kan. Okay jom sambung.

Dah cukup check bilik aku. Maybe ayah agak line dah clear, guess where he's going now. Yess..bilik Mak Nah. Kelihatan ayah memulas tombol. Lancar je sehingga habis pulas. Perlahan-lahan ayah tolak pintu sehingga lampu tangga menyinari bilik Mak Nah. Ayah tekan suis lampu. Tampak Mak Nah terkejut.

Gila kau tak terkejut lelaki masuk bilik tgh malam. Apa hal kan. Haha. Okay sambung balik.

Mak Nah bingkas bangun dari katil apabila ayah masuk ke bilik dan menutup kembali pintu. Nampak seperti mereka berbual. Tangan ayah masih melekap baek dan menggosok-gosok di sebalik kain pelikatnya. Tah apa yang dibual. Tengah pujuk agaknya. Hampir 10 minit juga ayah "memancing". Akhirnya ayah kelihatan menarik tangan Mak Nah.

Lampu dimatikan. Mereka keluar dari bilik dan menuju bilik ayah. Ahh sudah memang sah! Tanpa on lampu keduanya masuk berpimpin tangan. Hati aku semakin berdebar. Anak derhaka sungguh aku ni.

Aku hanya mampu monitor mereka dari skrin yang berwarna kelabu tanpa suara! Tak boleh jalan ni. Aku perhatikan Mak Nah sudah duduk di birai katil dan ayah berdiri betul-betul depan Mak Nah tangan masih lagi menggosok di sebalik kain. Perlahan-lahan kain pelikat ayah terlucut. Aku sudah semakin berdebar dan tak tahan. Aku nekad. Perlahan-lahan aku keluar bilik dan menapak ke pintu wardrobe.

Macam pencuri pula aku terjengket-jengket dalam rumah sendiri. Tetapi demi menonton acara "malam pertama" secara langsung. Aku nekad. Perlahan-lahan aku tolak pintu wardrobe dan menyelinap di celah-celah rak baju. Nasib baik aku bersaiz S. Kalau tidak tak tahu lah macam mana nak menyelit. Dalam gelap aku mula mengintip.

Wow! Nampak gaya aku sudah terlepas beberapa babak. Terdengar Mak Nah sedang di deepthroat dan badan ayah yang sedang maju mundur. Terdengar keluhan ayah yang menahan sedap bercampur dengan bunyi lecah air liur Mak Nah.

Ayah tiba-tiba melangkah begitu hampir ke dinding yang memisahkan ruang wardrobe dan bilik. Aku kejung! Terasa kering darahku. Macam mana kalau aku kantoi. Mampus. Rupanya ayah mencapai remote aircond dan mematikan kipas. Fuhh..

Ayah kemudian melangkah ke sebelah katil untuk menghidupkan lampu katil.

Terdengar suara Mak Nah "Bang aji. Kenapa hidupkan lampu? Segan saya".

"Tak apa lah. Abang nak tengok Nah. Tak puas kalau tak tengok. Baring Nah", sahut ayah.

Mak Nah akur dan mula baring di atas katil ayah. Ayah mula menarik baju dan bra Mak Nah. Wow! Tegang lagi tetek orang tua ni. Masak ranum. Ayah mula menguli dan menggentel puting tetek Mak Nah. Ayah semakin geram dan menyonyot puting Mak Nah. Bersiut-siut mulut Mak Nah. Ayah pula semakin menggila. Dari puting naik ke leher dan seterusnya bibir Mak Nah hilang dalam ciuman ayah. Tangan ayah terus menguli dan menggentel puting Mak Nah. Lama juga mereka menikmati sup lidah masing-masing.

Mak Nah sudah kelihatan semakin high apabila dia sendiri melucutkan kain batiknya. Tangan ayah mula merayap ke cipap Mak Nah.

"Amboi Nah. Dah basah lecun ni. Nah dah tak tahan sangat ke?"

"Cepat bang. Nah tak sabar. Nah nak abang. Nah milik abang malam ni. Abang buatlah Nah semahunya."

Panties Mak Nah dilucutkan dan dicampak ke bawah. Ayah masih meneruskan ciuman sambil Mak Nah mengurut-urut batang ayah. Boleh tahan batang ayah aku ni. Aku agak boleh senak kalau kena ni. Ayah terus menggosok cipap Mak Nah. Semakin laju urutan Mak Nah semakin kuat pula balasan ayah sehingga kuat bunyi lecah cipap Mak Nah.

"Ahh ahhh ahhh bangg dahh...Nah tak tahan bangg!"

"Slow sikit Nah. Lepas aje Nah. Pancut Nah. Sedap sangat ke Nah?"

"Nah tak tahan bang. Tolong Nah bang. Ya Allah sedap sangat bang! Ahh bangg. Nah nak sampai bang!"

"Lepas Nah. Lepas sayang. Abang ade ni."

"Ahhh ahh ahh bangg! Bangg! Tak tahannnn"

Menggeletar Mak Nah klimaks. Berminit-minit juga badan dia menggeletis terketar-ketar.

Ayah dan Mak NahWhere stories live. Discover now