Part 14: Pembahagian Yang Adil

63.2K 334 25
                                    

Menang besar ayah malam ni. Batang dihisap, ayah jilat puki Aunty Wati. Sekali sekala mata ayah terpejam menikmati hisapan Mak Nah. Ayah menahan kepala Mak Nah dan menolak-nolak batang dalam mulut Mak Nah sampaikan hampir nak termuntah.

Ayah menyuruh Mak Nah baring disebelah Aunty Wati. Ayah meneliti nikmat terbentang di depan mata. Aku menghampiri ayah untuk 'menilai makanan' ayah. Pendapat peribadi aku, aku lebih suka badan Aunty Wati, masak ranum, perut datar berbanding perut Mak Nah agak buncit. Tapi tetek keduanya kuss semangat.

Ayah mula meneroka puki keduanya dengan jari. Ayah menggentel biji miang keduanya dengan jari ayah. Semakin lama semakin laju. Suara kedua-duanya jangan cakap lah. Bagaikan pertandingan pula, suara siapa paling miang dan paling kuat. Ayah masukkan jari di lubang nikmat keduanya menyebabkan kedua-duanya mendesah agak kuat.

Aku naik atas katil dan duduk di tengah Aunty Wati dan Mak Nah, berhadapab dengan ayah. Aku capai tangan Aunty Wati dan letak di batang ayah manakala tangan Mak Nah di telur ayah. Melongoh dan bergetar sekejap badan ayah menahan serangan kedua-duanya. Tak tahan dengan serangan itu ayah mula melajukan tusukan jari ayah dalam lubang gatal keduanya. Semakin lama semakin laju dan akhirnya air puki Aunty Wati menyembur.

Ayah bingkas bangun dan menghala batangnya ke lubang puki Aunty Wati. Ayah menggosok-gosok dan mengetuk pintu puki aunty menyebabkan getaran badan aunty semakin menjadi-jadi.

"Masuk ayah"

Ayah menolak masuk batangnya dengan agak laju sehingga rapat. Aku lihat aunty menikmati sedapan sehingga mata putih sahaja kelihatan.

"Ahhhhh ohhhhhhh"  itu sahaja yang keluar berulang-ulang dari mulut Aunty Wati. Ayah tidak beri peluang untuk Aunty Wati berehat. Ayah terus menghenjut puki aunty. Bermula dengan tempo perlahan sambil ayah menghisap puting tetek Aunty Wati dan sebelah tangannya menggapai puki Mak Nah. Betul-betul multitasking ayah ni. Ayah mula melajukan tempo henjutan.

"Ahh sayang sayanggg stop. Nanti i terpancut lagiiii jangan laju sangattttt ohhhhhh"

Mendengar desahan Aunty Wati, ayah semakin melajukan henjutan dan menggentel kelentit Aunty Wati sehingga Aunty Wati terpancut lagi. Aunty agak terjerit dan badannya terketar hebat. Ayah tidak menghentikan henjutannya malah menghenjut lebih laju dan kuat. Ayah mengerang dan semakin tidak terkawal. Ayah akhirnya berhenti menghenjut setelah Aunty Wati agak tenang.

"I tak pernah rasa macam tadi. The best orgasm ever" kata Aunty Wati.

Ayah mencabut batang yang diselaputi lendir Aunty Wati. Ayah capai tisu dan mengelap batangnya. Ayah beralih kepada Mak Nah pula. Ayah meminta Mak Nah bangun dan ayah baring di tempatnya.

"Naik badan abang Nah. Masukkan batang abang ni"

Mak Nah menurut saja. Perlahan-lahan batang ayah ditelan puki Mak Nah. Tangan ayah langsung meramas kedua-dua tetek Mak Nah. Mak Nah bagaikan menunjukkan kebolehannya pada Aunty Wati. Mak Nah mula menghenjut batang ayah agak laju sehingga kaki ayah agak kejung. Melihatkan reaksi ayah Mak Nah menggerudi pukinya dengan batang ayah dengan menggelek-gelekkan bontotnya.

"Ahhh Nahh ngilunyaaa"

Aunty Wati bangun dan mencium bibir ayah. Mak Nah nampak agak kurang senang. Mak Nah melajukan gelekan bontotnya dan ayah semakin menarik rapat kepala Aunty Wati dan semakin galak mencium bibir Aunty Wati. Strategi Mak Nah gagal. Mak Nah mula menghenjut seperti biasa. Aunty Wati kembali ke tempatnya sambil mengusap pukinya.

Henjutan Mak Nah mula berubah tempo agak laju. Ayah cepat-cepat menyelitkan jari nya untuk menggentel clitoris Mak Nah. Semakin lama semakin laju. Desahan dan nafas Mak Nah semakin lama semakin laju dan semakin miang. Jari ayah semakin galak menggentel. Dan..

"Hahhhhhhhhh abangggg"

Mak Nah klimaks buat kali pertama. Gerakan batang abah dan gentelan clitoris tidak berhenti malah semakin laju. Mak Nah rebah di atas badan ayah. Ayah bangun dan mengalihkan kedudukan. Mak Nah dalam keadaan menonggeng. Ayah terus menjolok batangnya ke dalam puki Mak Nah dari belakang dan berterusan menghenjut. Bunyi peha berlaga dan cairan puki semakin ketara.

Dengusan nafas dan desahan ayah semakin menggila bagaiman tiada rasa malu lagi. Semakin kuat suara ayah semakin kuat juga henjutan ayah. Henjutan semakin laju dan kuat menyebabkan Mak Nah klimaks sekali lagi. Lima minit Mak Nah melalui sensasi klimaks dan akhirnya ayah mencabut batangnya.

Ayah bangun ke bilik air dan aku ikut ayah. Ayah mencuci batangnya dari lendiran yang penuh menyelaputi batang. Semasa mencuci aku lihat badan ayah terketar-ketar dan mulutnya mensiut-siut. Terdengar suara ayah melongoh beberapa kali. Ayah capai tuala dan mengelap batangnya.

Ayah terus menghampiri Aunty Wati dan menyuakan batangnya pada mulut Aunty Wati. Aunty Wati mula menjilat batang ayah dan menyedut telur ayah yang tergantung. Sambil menyedut telur ayah, tangan Aunty Wati menggosok laju batang ayah.

"Haaa ohhhh sedap watiiii sayangggg. Hisap sayang hisapppp batang niii"

Ayah memegang batangnya dan menolak masuk batang ke dalam mulut Aunty Wati. Ayah mula menghenjut keluar masuk dalam mulut Aunty Wati hingga akhirnya ayah menyuruh Aunty Wati untuk baring.

"Baring sayang. Spread your legs. Nak henjut dalam-dalam. Bagi puki ni sedap sayang"

Ayah menggosok-gosok batangnya dan menekan masuk sedalam-dalamnya. Ayah mengeluh kuat. Aunty Wati mendesah.

Aunty Wati menadah serangan demi serangan henjutan ayah sehingga ayah melajukan tempo henjutan hingga hilang rentak. Melihat reaksi ayah, Aunty Wati membetulkan kedudukan bontotnya dan memperkemas cengkaman puki pada batang ayah.

"Hahhh ahhh ahhh kemut lagiiiii" jerit ayah.

Badan Aunty Wati mula bergetar. Ayah merancakkan henjutan. Aunty Wati klimaks lagi

"Hahhh hahhhhh haihhhhh aahhhhhhhhh hahhhhhhh"

Satu hentakan kuat dan ayah memancut air maninya ke dalam puki Aunty Wati. Terkemut-kemut bontot ayah memerah pancutan demi pancutan. Agak lama ayah memancut. Akhirnya ayah mencabut batang dari puki aunty. Berlumba-lumba air mani ayah keluar dari puki aunty.

Kedua-duanya baring kelelahan. Kuat betul ayah aku ni.

Ayah dan Mak NahWhere stories live. Discover now