Part 20: Selamat pengantin baru

53.9K 238 28
                                    

Akhirnya setelah berbulan-bulan tinggal bersama, mama dan ayah mengambil keputusan untuk berkahwin. Tapi kami buat sederhana sahaja berdasarkan permintaan ayah dan mama. Majlis berlangsung selepas solat Jumaat dan kami semua termasuk beberapa orang saudara dekat serta kenalan rapat mama turut datang untuk meraikan hari bahagia mereka. Sekali lafaz sahaja mama sudah sah bergelar isteri ayah.

Selesai akad nikah kami terus menjemput kesemuanya ke rumah untuk makan doa selamat. Isaac dan mamanya turut menyertai majlis. Ketika doa dibacakan raut wajah mama Isaac kelihatan agak pelik. Mana tak nya aku pernah memperkenalkan mama sebagai 'mama' sebelum ini. Mestilah mama Isaac pelik kenapa pengantin baru pulak. Tak apa lah. Lain kali aku ceritakan. Hehe

Petang itu semua jemputan beransur pulang ke rumah masing-masing. Aku, ayah dan mama masing-masing terdampar di ruang tamu. Ayah dan mama sibuk melayan tetamu, aku sibuk jadi fotografer rasmi. Kepenatan. Sempat aku mengusik keduanya.

"Eh mama, ayah. Penat dah ke? Takde malam pertama lah macam ni ye?"

"Kejap lagi lah. Bagi ayah rehat kejap"

Aku dah tergelak kuat. Sebelum terlelap sempat aku berbalas-balas WhatsApp dengan Isaac. Dia mengajak aku untuk keluar dating malam ini. Tapi aku beri alasan penat. Padahal nak menyibuk tengok ayah dan mama main malam ni. Walaupun dah berkali-kali menjadi penonton, aku tak pernah rasa bosan bahkan rasa ghairah bertambah-tambah setiap kali melihat mereka berhempas pulas melayan nafsu.

Kami akhirnya terjaga jam 9 malam. Aku terus ke dapur untuk memanaskan hidangan siang tadi yang tersisa. Selepas makan bersama, kami naik ke bilik masing-masing untuk menyegarkan badan. Setelah selesai, aku seperti biasa terus masuk ke bilik mama dan ayah. Sebaik sahaja aku masuk, aku melihat mama sudah pun berada di celah kangkang ayah, menghisap batang ayah. Amboi tak menahan dah. Siap bergaun tidur baru lagi. Ayah tersenyum melihat aku masuk.

"Lia. Boleh tak ayah mintak tolong?"

"Apa dia ayah?"

Aku dah cuak dah. Ayah dah tak bagi aku tengok ke?

"Tolong ayah rakam. Pakai kamera Lia."

Tanpa banyak soal, aku terus berlari ke bilik untuk mengambil kamera. Aku ambil kamera dari almari. Mana pula tripod ni. Sana sini aku cari.

"Liaaa. Ada kee?"

Jerit ayah dari sebelah.

"Kejap ayahh"

Puas mencari akhirnya aku jumpa tripod di atas almari. Aku cabut battery dari charger dan cepat-cepat masukkan ke dalam kamera. Aku berlari-lari anak ke bilik ayah.

"Lamanya Lia?"

"Lia tak jumpa tripod tadi ayah. Takkan nak pegang je kamera ni. Lenguh lah Lia nanti"

Selesai setting kamera, ayah segera membaringkan mama. Ayah berlutut di celah kangkang mama sambil mengurut-urut batangnya yang sudah sedia keras. Tanpa sebarang foreplay seperti kebiasaannya, ayah terus menghunus batangnya ke puki mama dan terus menekan hingga menerobos jauh ke pangkal. Mama kelihatan agak terkejut kerana selalunya ayah akan memulakan aksi dengan menjilat-jilat puki mama dahulu. Ayah mula menghenjut puki mama perlahan-lahan. Aku perhatikan gerakan ayah yang benar-benar menikmati henjutannya. Desahan keduanya kali ini juga benar-benar lembut tetapi masih ada sensasi kenikmatan.

Ayah menghenjut dengan tenang sambil menguli-uli tetek mama. Sesekali ayah menghentikan henjutan dan menekan kuat batangnya sehingga mama mendengus kuat. Setiap kali selepas menekan kuat, ayah terus menghenjut agak laju dan kuat dan kemudian berhenti untuk menekan batang sedalam-dalamnya. Ayah mengulangi gerakan tersebut berkali-kali sehingga mama klimaks.

"Offkan kamera Lia tu"

Ayah mencabut batangnya dan menarik tangan mama hingga mama berdiri. Ayah menarik tangan mama ke bilik aku. Eh ayah nak buat apa? Aku pun menurut sahaja langkah mereka berdua ke bilik aku. Sampai sahaja di bilik aku, ayah menolak mama ke atas katil dan kembali memasukkan batangnya ke dalam puki mama dan terus menghenjut. Ayah terus menghenjut mama sehingga klimaks lagi untuk kali ke sekian kalinya. Ayah duduk sebentar di katilku dan menarik tangan mama, menyuruh mama melutut di atas lantai. Ayah menyuakan batangnya ke dalam mulut mama dan menekan sedalam-dalamnya sehingga mama batuk beberapa kali.

Ayah bangun dan menarik tangan mama. Kali ini ayah mengajak mama turun ke tingkat bawah. Sampai sahaja di ruang tamu, ayah menyuruh mama menonggeng sekali lagi. Ayah meludah di celah belahan punggung mama dan menyapu air liur dengan batangnya, digesel-gesel beberapa kali di celah bontot mama. Buat pertama kalinya, ayah bakal membuat suatu perkara yang aku sendiri pun tidak menjangka bakal terjadi.

Ayah kelihatan mula menekan batangnya ke lubang bontot mama membuatkan mama kelihatan agak terkejut. Mama cuba menghalang tetapi ayah masih cuba memasukkan batangnya.

"Ahhhh sssssaakittttt banggg"

Mama kelihatan hampir menangis. Terdengar sahaja esakan halus dari mama, ayah terus berhenti dan memusingkan badan mama. Ayah terus peluk mama sekuatnya.

"Sorry sorry. Abang tak buat dah"

Selepas memujuk mama, ayah mula baring dan membiarkan mama untuk mengambil alih sesi ini. Mama mula membelai batang ayah perlahan-lahan dan memasukkan batang ke dalam mulutnya. Mama menikmati setiap sedutan pada batang ayah. Ayah juga semakin terbuai sehingga kakinya kelihatan kejang beberapa kali. Setiap kali ayah mengangkat punggung akibat sedutan mama, mama terus melepaskan batang ayah dari mulutnya. Mama mengulang beberapa kali sehingga kepala batang ayah kelihatan agak terbuka. Mama mula naik ke atas batang ayah dan memasukkan perlahan-lahan batang ayah.

Mama menekan sehingga tenggelam keseluruhan batang ayah. Mama memulakan henjutan begitu kuat sehingga ayah mendesah kuat. Ayah terus meramas kuat tetek mama yang ikut beralun dengan tempo henjutan mama. Henjutan kuat itu menyebabkan ayah kelihatan hampir terpancut. Setiap kali ayah merasa nak terpancut, mama menghentikan henjutan sekaligus menarik batang ayah sehingga kepala batang sahaja berada dalam puki mama. Bila ayah agak reda, mama mula menekan semula batang ayah ke dalam dan menghenjut laju. Beberapa kali mama mengulang sehingga ayah benar-benar tidak dapat menahan lagi dan terus memegang kedua belah pinggang mama dan menarik rapat ke badan ayah.

"Hahhh ohhhh mmmhhhhh"

Ayah akhirnya terpancut. Setiap das pancutan menyebabkan badan ayah kelihatan bergetar begitu juga mama. Aku terus menapak ke celah kangkang ayah dan menyentuh telur ayah yang sedang mengepam air mani keluar. Ayah semakin geli.

"Ohhh Liaaaaa anak ayahhh..stoppp Liaaaa..jangan Liaaaaa"

Hampir 10 minit ayah membiarkan batangnya di dalam puki mama, ayah mencabut perlahan-lahan batangnya yang telah lembik. Kami tidur hingga tengah hari keesokannya.

Ayah dan Mak NahWhere stories live. Discover now