Part 18: Mana tumpahnya kuah kalau bukan ke nasi

61.9K 293 28
                                    

Beberapa hari kemudian mama kena ke Penang atas urusan kerja. Kesian ayah baru nak merasa sedap dah kena tinggal. Kejap takpe lah, ni 5 hari. Merana lah ayah tunggu mama balik. Tiap hari ayah makan di luar, balik petang dan terus berkurung dalam bilik. Mama pula tak pernah nak call. Line tak okay katanya. Tapi sepanjang aku ulang alik ke Penang elok je line aku. Entah lah.

Petang Rabu lepas meeting aku terus balik ke rumah. Sempat singgah tesco kejap nak beli barang buat minum petang ingat nak buat lebih sebab nak bagi dekat kekasih hati sebelah rumah dan kalau diikutkan mama balik harini. Jam 3 lebih aku sampai rumah. Dah siap2 memasak, ayah masih belum sampai rumah. Aku telefon ayah nak tanya ayah kat mana tapi tak berjawab.

Aku masukkan bihun ke dalam tupperware dan hantar ke rumah sebelah. Aku bagi salam dan Isaac segera menyapa aku di pintu.

"I balik awal tadi. Teringin nak makan bihun goreng. I ada masak lebih ni. Teringat you ngan your mum"

"Wahh..thanks baby. Tapi mama kat rumah aunty I lagi. I makan sorang habis boleh? Nak i salin bekas ni terus ke?"

"Ikut you lah sayang. Nanti tak cukup datang je sebelah. Bukan bihun je, I pun ade. Eh takpelah sayang nanti free you hantar lah sebelah. Hantar sekali favourite i"

"Nakal"

Aku sengaja mengusik Isaac dengan menggigit bibir dan tersenyum padanya. Aku minta diri cepat-cepat sebab aku teringat pintu belakang masih terbuka luas. Masuk sahaja pagar utama, aku dengar deringan telefon dan aku terus berlari ke dalam rumah. Aku lihat nama di skrin telefon. Isaac. Dah kenapa dia ni?

"Hello. Ye sayang? Dah rindu I ke?"

"Hello baby. Sape ade kat rumah? I lapar lah baby. Boleh I ke sebelah?"

"I sorang je ni. Eh bukan I dah hantar ke makanan tadi?"

"I lapar you baby. I nak you"

Tanpa menjawab aku cepat-cepat ke luar rumah dan terus menjawab

"Pintu I dah terbuka luas ni sayang. Come here"

Sepantas kilat Isaac mengunci pintu dan pagar rumahnya dan terus masuk ke rumahku. Tak sempat berkata apa-apa, Isaac terus mencium bibir aku sepuas-puasnya. Bagaikan dah berbulan-bulan tak dapat. Isaac menekan aku rapat ke dinding sementara bibirnya masih aktif meneroka bibirku dan tangannya pula mula menelusuri dalam bajuku. Dengan sebelah tangan sahaja Isaac telah berjaya membuka cangkuk bra.

Isaac menghentikan ciuman dan mula membuka bajuku dan terus mencari sasaran baru untuk santapan bibir seksinya. Sedapnya tak terkata. Hanya yang pernah digomol di tetek sahaja yang faham betapa nikmatnya. Setelah mengerjakan kedua belah tetekku, aku pula yang menjalankan tugas memberi kenikmatan pada Isaac. Aku buka baju Isaac dan mula mencium lehernya, turun ke dada kemudian ke perut seksinya. Aku sengaja menjilat permukaan perutnya menyebabkan otot perutnya agak mengeras.

Aku melucutkan seluarnya perlahan-lahan.

"Sayang. Why tak pakai ape-ape dalam ni?"

"Nak senangkan kerja you baby. You nak buat ape ni baby?"

Aku hanya tersenyum penuh bermakna dan memandang tepat ke mata Isaac. Aku mula memberi ciuman pada kepala batangnya dan keseluruhan batangnya. Isaac mula memejamkan mata menikmati sentuhan pertamaku. Lidahku mula menjalar dari lubang batangnya terus ke telur Isaac. Aku mula menjilat keseluruhan telurnya terlebih dahulu dan menyonyot kedua-dua belah telur sambil menggosok perlahan batangnya.

"Sssssss mmmmmhhh baby keep going baby"

Setelah merasa batangnya semakin mengeras, aku terus menghisap kepala batang Isaac yang sudah mengembang dan menerbitkan cecair jernih. Desahan Isaac mula kedengaran.

Ayah dan Mak NahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin