Part 15: Perhatian yang tak berbelah bagi

58.6K 252 40
                                    

Kira-kira 3 minggu selepas peristiwa dari part lepas, Aunty Wati dengan rasminya menjadi pengunjung tetap di rumah ni. Bagaikan rumah ke-2 dia. 2 hari saja tak nampak muka Aunty Wati kat rumah, aku dah mula rindu. Macam mak rindukan anak. Padahal lunch hour keluar makan sama.

Tapi tidaklah setiap kali kedatangan Aunty Wati jadi macam part lepas. Ada kalanya saja. Sebab ayah macam kurang gemar threesome, cuma ada kalanya saja ayah okay bertiga.

Bermula hari ini Mak Nah mula bercuti selama 2 minggu. Petang itu, aku balik ke rumah sekali dengan Aunty Wati. Sepanjang perjalanan ke rumah dan terpaksa menempuhi kesesakan di jalan persekutuan banyak perkara yang kami bualkan. Aku cerita pasal hubungan aku dan Isaac, Aunty Wati cerita pasal kehidupan dia sebelum ni. Aku selesa sangat berkongsi cerita dengan Aunty Wati mungkin sebab dia paling rapat dengan arwah mak dan aku dah terlalu lama rindu perhatian seorang mak.

Aku dan Aunty Wati sempat singgah untuk membeli makanan sebelum ke rumah. Sampai sahaja di rumah kami terus makan. Selepas makan, aku terus naik ke bilik untuk mandi. Selesai mandi dan berpakaian, aku hendak turun tetapi aku terdengar gelak ketawa aunty dalam bilik ayah. Aku terus masuk ke bilik ayah dan mendapati mereka berdua sedang maondi bersama. Aku duduk di sofa sambil menonton tv.

Ayah dan Aunty Wati keluar dari bilik mandi hanya bertuala. Ayah terus menuju ke katil. Cepat saja ayah ajak aunty untuk terus ke katil.

"Wati tak payah lah pakai baju. Sini baring cepat"

Ketika aunty lalu depan aku, dengan sengaja aku tarik tuala aunty. Terbogellah tubuh mungil aunty depan ayah.

"Ayah ngan anak sama nakal ni" kata Aunty Wati.

Ayah terus meleraikan ikatan tuala dan terus campak ke lantai. Kedua-dua dah berbogel dia atas katil. Ayah mula meramas tetek aunty sepuas-puasnya. Tangan ayah mula turun ke celah kangkang aunty dan mula menggentel-gentel biji nikmat aunty hingga ke lubang puki berulang kali hingga kedengaran bunyi lecah. Semakin lama semakin laju. Ayah terus tease aunty hingga hampir klimaks dan ayah terus memberhentikan usapan menyebabkan aunty agak kurang berpuas hati.

Aunty terus menolak ayah dan duduk di atas perut ayah. Mereka terus berciuman semahunya. Aku memberanikan diri untuk mendekati mereka. Buat pertama kalinya aku menyentuh batang ayah. Ayah agak terkejut tapi tetap meneruskan perang lidah dengan aunty. Aku menyentuh cecair yang sudah keluar dari kepala batang ayah dan melumurkan di sekitar kepala batang ayah. Aku sentuh sedikit cecair dari puki aunty untuk dijadikan pelincir untuk menggosok batang ayah. Kedua-dua tanganku sibuk memberikan rasa sensasi kepada keduanya.

Cecair jernih semakin galak keluar dari kepala batang ayah begitu juga dari puki aunty. Kedua tanganku semakin galak menjalankan tugas sehingga aku merasakan getaran halus mula terasa dari ayah dan Aunty Wati. Aku membiarkan keduanya untuk cool down terlebih dahulu.

Ayah segera menolak badan Aunty Wati ke katil dan mengangkang kedua-dua belah kaki Aunty Wati. Ayah mula menggesel-gesel batang ke bibir puki aunty. Geselan sering kali melencong ke lubang bontot mama. Aku pantas ke belakang ayah dan memandu batang ayah untuk terus menggesel ke bibir puki Aunty Wati. Dengan bantuan tangan aku geselan ayah semakin laju dan erangan aunty semakin miang. Tangan ayah pantas mencapai kedua-dua tetek mama dan mula menggentel dan menguli membuatkan mama semakin mendesah dan mengerang kuat.

Aku menggosok batang ayah hingga ayah mendesis kesedapan. Aku halakan kepala batang ayah tepat di bibir puki Aunty Wati dan aku terus tolak pinggang ayah menyebabkan batang ayah menjunam ke santak ke dasar puki. Terbeliak mata aunty dan badannya terus terketar-ketar klimaks. Ayah terus menghenjut membuatkan aunty agak terjerit dan semakin hebat getaran badannya dan ayah berhenti menghenjut beberapa minit kemudian.

Ayah dan Mak NahWhere stories live. Discover now