פרק 5.

10.3K 474 88
                                    

תהנו [:

הוא הנהן והסתובב אלי חזרה. הסתכלתי למטה על נעליי לפני שהרמתי את מבטה חזרה ואמרתי, "אני רוצה לומר סליחה."

הוא הרים גבה וראיתי שעשוע בעיניו אבל התעלמתי מכך. אני חייבת לעשות את זה.

"צדקת; אני לא מכירה אותך ושפטתי אותך לפני שהכרתי אותך. גם הייתי עצבנית בגלל כמה דברים אחרים והוצאתי את כל התסכול שלי עליך. אני מצטערת."

הוא חייך אלי ואמר, "זה בסדר אני. אני מבין."

חייכתי אליו והקלה הציפה אותי. נאבקתי בדחף לחבק אותו ובמקום זה הושטתי את ידי, "השם שלי הוא אנני קנדי ואני רוצה להתחיל מחדש."

הוא חייך ולחץ את ידי, "השם שלי הוא חביאר מת'יוס ואני אוהב את השיער שלך."

הסמקתי, אבל פשוט צחקתי והתעלמתי מזה. אמרתי לו לילה טוב כשראיתי שהשעה הייתה כבר כמעט חצות ורצתי חזרה החוצה לקראוון שלי. רוז ולינדזי כבר ישנו, אבל אני הייתי מאוד ערנית ונרדמתי בסביבות השעה שלוש.

לרוז ניתנה העבודה הבלתי אפשרית להעיר אותי. נאנחתי והתגלגלתי לצד השני, אבל היא הרביצה לי עם מגזין מגולגל.

"קומי, קומי וקומי. הולך להיות יום גדול היום!" דחפתי אותה ממני ושמעתי חבטה ברצפה. התעלמתי מזה אבל רוז צעקה, "את הרגע דחפת אותי מהמיטה!! את הולכת לשלם כלבה!" היא אמרה בקול סדיסטי.

או-או.

טיפסתי מהמיטה במהירות, ירדתי בסולם בזהירות ונעלתי את עצמי בשירותים בזמן שהיא צחקה ברשעות. לילה אחד נשארנו ערות וחשבנו איך לתקוף את לינדזי. אין לי מושג מה היא מסוגלת לעשות לי. במקום להיכנס לפאניקה קפצתי לתוך המקלחת והעברתי עשרים וחמש דקות בלהתקלח, לפני שהבנתי שהשתמשתי בכל המים החמים בקראוון.

לינדזי הולכת להרוג אותי.

יצאתי מהמקלחת ועטפתי את עצמי במגבת כשהבנתי שאני חייבת לצאת בשביל לקחת את הבגדים שלי. נאנחתי ופתחתי את הדלת בזהירות, ובדקתי שאין אף אחד לפני שיצאתי מחדר המקלחת, מצאתי את המזוודה שלי והוצאתי חולצה ישנה וגדולה וטייץ שחור. נעלתי את הרייבנס הלבנות שלי ויצאתי החוצה. לא היה שום סימן לרוז ואני התחלתי לדאוג.

הלכתי לחדר האוכל ובמקום לשבת ליד רוז, הלכתי והתיישבתי ליד טליה. כשהסתכלתי על רוז היא נתנה לי חיוך ערמומי ואני בלעתי את רוקי.

אליוט ביקש את תשומת הלב של כולם וסיפר לנו מה התוכנית לשבוע לפני ההדחות בראשון.

השבוע הוא האתגר האתלטי. אין לו השפעה גדולה, אבל הוא עוזר לחביאר להחליט מי לשלוח הביתה. אחרי ההדחה הקרובה ישארו רק עשרים וחמש בנות. התוכנית היתה די פשוטה.

The Search For Cinderella - מתורגםWhere stories live. Discover now