פרק 6.

8.7K 451 41
                                    

תהנו [:

מעט אחר כך 25 בנות ישבו בתוך שלוש לימוזינות שחורות שחצו את רחובות קליפורניה.

הם יצלמו אותנו כל היום למרות שחביאר לא פה איתנו. הגענו ונפגשנו בכיכר שמול הקניון ושם אליוט חילק לכל ילדה מעטפה מלאה בכסף. אחר כך התפצלנו לקבוצות עם צלם שעוקב אחרי כל קבוצה. שמחתי לראות שאנחנו עם ג'ונו.

עקבתי אחרי טליה ורוז לחנות ריקוד קרובה ורוז קנתה בגד גוף חדש ונעלי פוינט. אחר כך גררתי אותן למצוא כמה חנויות יד שניה. קניתי כמה שמלות ושורטים וגם כמה חולצות והכל מתחת ל 300$!! אפילו מצאתי דיסק מוזיקת ווינטג' שאני אשמע אחר כך.

מצאתי עוד חנות יד שניה וקניתי עוד הרבה בגדים כדי למלא את הארון שלי. ב 250$ שנשארו לי קניתי עוד המון ספרים ודיסקים וגם אוכל.

ישבנו במקדולנדס כשקבוצה של שלוש ילדות בנות שלוש עשרה ניגשו אלינו.

אחת מהן שאלה בביישנות, "אתן מהתוכנית?"

רוז ענתה בחיוך, "כן חמודה."

אחת אחרת שאלה בשקט, "אפשר את החתימות שלכן?"

הן הושיטו לנו כמה מפיות וכולנו חתמנו עליהן. אחת מהן הסתכלה עליי וחייכה,

"ראיתי את כל הסרטונים שלך ביוטיוב! את זמרת כל כך טובה ואת הולכת להיות מפורסמת יום אחד!"

חייכתי אליה וחיבקתי אותה, "תודה חמודה."

אחר כך שלושתן ברחו מצחקקות ואנחנו סיימנו לאכול. ג'ונו חייך אלינו, "צילמתי את זה," הוא זימר.

אחרי חמש שעות כולנו ניפגשנו חזרה בכיכר וכל ילדה החזיקה לפחות עשר שקיות. ראיתי את לינדזי וחברות שלה סוחבות שקיות של פראדה, גוצ'י ושל עוד כמה מעצבים.

נכנסנו ללימוזינות ונסענו בחזרה לארמון. שלושתינו לקחנו את המעלית לקומה שלנו ואני הלכתי לחדר וסידרתי את כל הבגדים שלי בארון. מצאתי כמה נעלי אולסטאר וואנס בחנות יד שניה ואפילו נעלי עקב שחורות פשוטות.

כשסיימתי ולא נשאר לי שום דבר לעשות יצאתי מהחדר שלי והלכתי לפסנתר הכנף הקטן. לחצתי על שני הפדלים כדי שזה לא יהיה רועש מדי ועל הדוושה, וניגנתי בשקט את When I Look at You של Miley Cyrus.

שרתי את המילים בעדינות והמשכתי לנגן. כשסיימתי שמעתי מישהו מוחא כפיים מאחוריי. נבהלתי והסתובבתי, וראיתי את חביאר עומד מאחוריי, מחייך.

"יש לך קול מדהים," הוא אמר בנחמדות.

לחיי התחממו כשהסתכלתי למטה במבוכה ומלמלתי תודה. הרגשתי שהוא מתיישב לידי עד השרפרף והוא התחיל לנגן עוד שיר ללא מילים. זיהיתי אותו כ River Flows In You של Yiruma.

כשהוא סיים הסתכלתי עליו המומה, "לא ידעתי שאתה יודע לנגן?" אמרתי, מופתעת.

הוא משך בכתפיו, "אין הרבה פסנתר בשירים שלי."

יכולתי לראות משהו בעיניו אבל לא הייתי בטוחה. סוג של רצון. כאילו שהוא רוצה שאני אבין אותו.

"שמעתי את הקאבר שלך לשיר שלי," הוא אמר.

ההפתעה בפניי הייתי ברורה והוא גיחך, "הוא ממש טוב; אני אוהב אותו יותר מהמקורי."

התסכלתי עליו בבלבול, "מה, אבל זה השיר שלך."

הוא משך בכתפיו, "לא ממש, ברגע שהשמעתי אותו למפיקים הם שינו את השיר לגמרי ממה שאני רציתי. למעשה הגרסה שלך יותר קרובה לאיך שאני רציתי שהוא ישמע."

"איך רצית שהוא ישמע?"

הוא חייך אליי ופשוט דחף אותי מהשרפרף.

"היי!" התבכיינתי. הוא פשוט צחק עליי לפני שזז למרכז השרפרף. מיד אחר כך הוא התחיל לנגן גרסה שקטה יותר של Big Lights שהייתה די דומה לגרסה שלי. הוא גם שר במנגינה דומה לאיך שאני שרתי, אבל זה היה עדין שונה והרבה הרבה יותר טוב.

אבל הדבר שהכי הפתיע אותי היה הקול שלו. הוא היה מדהים. הוא לא היה צריך שום דבר מהעיבודים הממוחשבים. המוסיקה שלו צריכה להיות רק הוא והכלי שלו, ועם צריך גם עוד כמה כלי נגינה ברקע.

כשהוא סיים הוא הסתכל עלי כאילו הוא מחפש סוג כלשהו של אישור.

"זה היה מדהים!" הצלחתי סופסוף לומר, והוא חייך בביישנות.

"למה אתה לא מוציא שירים כמו זה? אם היית עושה את זה אני הייתי מעריצה שרופה."

הוא משך בכתפיו ומלמל, "אבא שלי."

עמדתי לומר משהו ואז הטלפון שלו רטט. הוא הסתובב אלי עם קמט על מצחו אחרי שקרא את ההודעה ואמר, "אני חייב ללכת, תודה שהקשבת, אנני."

אמרתי להתראות והוא מיהר לאיפה שזה לא יהיה.

חמישי הגיע בלי שום דרמות באמצע, והובילו את כולנו החוצה לגינה. שם ראינו מסלול מכשולים גדול מכוסה בבוץ?!

המצלמות עברו בינינו וצילמו את התגובה שלנו. הייתה שם קורת שיווי משקל מכוסה בבוץ ואחריה משאבות שהשפריצו בוץ. אחר כך היה בור מלא בבוץ שמגיע עד לגובה המותניים שהיה צריך לעבור בו בשביל להגיע לסוף.

"ברוכות הבאות בנות, לאתגר השני של התוכנית. האתגר הלילה הוא האתגר האקדמי!"

כמו שאמרתי בפרק הקודם - המלצות:

הראשון הוא סיפור בעברית, הוא כבר נגמר ויש לו שתי עונות - חיפוש ואשליה, והוא נמצא במשתמש של jk1089. אני ממש אוהבת את הכתיבה והרעיון לדעתי מאוד מקורי. הוא לא פאנפיק.

השני הוא באנגלית והוא פאנפיק על הארי, למרות שאני חושבת שזה לא ממש משנה כי משתמשים רק בשמות של הבנים והם לא להקה או משהו. קוראים לו camouflage[h.s] והוא במשתמש של lolteenager. יש לו תרגום לעברית. הוא די דומה להרבה פאנפיקים אחרים אבל הכתיבה מאוד יפה והסיפור ממכר!

*כל הסיפורים שאני ממליצה עליהם זה סיפורים שאני אוהבת וקראתי, לא שמישהו ביקש ממני*


The Search For Cinderella - מתורגםWhere stories live. Discover now