פרק 9 חלק ב

8.3K 436 41
                                    

התעוררתי בשבת בבוקר עם פרפרים בבטני. כל תוכנית הכשרונות היתה בשידור חי וידעתי שיראו גם כמה קטעים מהחזרות הגנרליות.

בארוחת בוקר אכלתי רק פירות, מתרחקת מכל מוצרי החלב. שתיתי מיץ אננס אורגני ושתיתי כמה בקבוקי מים מה שנגמר בכך שאני צריכה ללכת לשירותים כל חצי שעה. אחרי הצהריים, שש שעות לפני התוכנית, אמרתי לג'ו שאני הולכת לשיר, והיא הקשיבה לשיר כדי לקבל 'השראה' למה אני אלבש.

אחרי שלושים שניות של האזנה לשיר היא מיהרה החוצה וצעקה, "אני אחזור בעוד רגע!"

בזמן שחיכיתי עשיתי חימום לקול כמו שאני עושה בדרך כלל לפני סרטונים, ושתיתי כפית של שמן זית.

אחרי שעה ג'ו מיהרה פנימה כשהיא סוחבת איתה כמה שקיות קניות. היא הסתכלה עלי, "טוב, דבר ראשון מייק אפ."

היא איפרה אותי באיפור די טבעי, אבל היא הייתה צריכה לעשות שתי שכבות של איפור כדי שהאורות לא יגרמו לי להראות חיוורת. הדבר מדהים במאפרים הוא שהם היו צריכים לאפר עם המון איפור, בגלל האורות, בלי שזה יראה מזוייף, וג'ו עשתה עבודה מדהימה בזה.

היא רצתה שהפוקוס יהיה על העיניים שלי, אז היא עשתה את המסקרה והאייליינר כבדים יותר משאר האיפור בשביל שהעיניים הכחולות שלי יבלטו. השפתיים של היו מרוחות בליפסטיק סגול בהיר, אבל שאר הפנים שלי נראו טבעיים בלי עוד סומק או צלליות. האיפור לקח בערך שעה ואז היא התחילה לסדר את השיער שלי.

הפעם במקום לסלסל או ליישר אותו, היא הברישה אותו וסידרה אותו. היא לקחה את השוליים של השיער שלי בצדדים והצמידה אותו אחורה עם סיכה לפני שהניחה כתר פרחים על ראשי שעשוי מפרחי פסטל.

אחר כך היא דחפה אותי מאחורי וילון והפשיטה אותי מבגדיי. היא הושיטה לי שמלת כותנה כחולה, לבשתי אותה והיא הורידה את החזיה שלי!

הסתכלתי במראה והתאהבתי בשמלה. היא הייתה באותו צבע כמו העיניים שלי, אבל עם הרבה גוונים בהירים יותר ולבן כאילו הצבע דהה. היא הייתה צמודה בחזה, אבל מהמותניים ומטה היא הייתה רפויה והגיעה עד לכמה סנטימטרים מעל הברכיים שלי. השמלה הייתה בלי שרוולים ועם כתפיות עבות שנמשכו בצדדים של הגב שלי, כשאמצע הגב שלי היה חשוף עד קצת מעל קו התחתונים שלי.

כשיצאתי ממאחורי הוילון היא חייכה כשראתה אותי ואז הושיטה לי את הנעליים שלי, שהיו עקבים בצבע גוף עם רצועות מסביב לקרסול. כשנעלתי אותם חייכתי לבבואה שלי במראה.

היא הושיטה לי חלוק משי לבן שכיסה את השמלה ואת הידיים שלי. קשרתי את החגורה מסביב למותניי והורדתי את העקבים בגלל שאני לא יכולה לנעול עקבים וללכת מהר.

לקחתי אותם בידי והלכתי למצוא את ג'ונו. מעט אחר כך ראיתי אותו מסדר את המצלמות והבמה כבר היתה מסודרת לילדה הראשונה, מה שמזכיר לי שאני צריכה לבדוק את הסדר.

The Search For Cinderella - מתורגםWhere stories live. Discover now