פרק 24.

7.2K 503 75
                                    

נקודת מבטה של אנאבל

התוכנית חזרה לשידור. בסופו של דבר. הדייט הבא של חביאר הוא מחר בלילה עם רוז ויש שמועה שהוא לוקח אותה לבלט. אני האחרונה ברשימה הזאת ואני שמחה מכך, אני רוצה לשכוח מזה כל עוד אני יכולה.

הוא היה במאסר לשבוע (לא באמת מאסר, כן? הוא פשוט לא היה עם אף אחד חוץ מאבא שלו ולא התחבר לשום סוג של מדיה ורשתות חברתיות - הערת המתרגמת) ואני לא יודעת אם זה דבר טוב או דבר רע. רוז מתלהבת מהדייט. לא בהכרח בגלל הדייט עצמו אלא יותר בגלל הבלט. היא המשיכה להיכנס ולצאת מהחדר שלי ולשאול מה היא צריכה ללבוש, למרות שהסטייליסטית שלה תבחר לה בגדים, רק למקרה שהרקדנית האהובה עליה תראה אותה מהבמה.

הייתי בחדר שלי וניסיתי לעשות קאבר לעוד שיר. אני לובשת טייץ שחור ואת חולצת הביטלס הישנה של אבא שלי עם שרוולים מופשלים. וגרביים סגולות וצמריריות. אסור לשכוח את הגרביים. השיער שלי היה בקוקו גבוה עם גומיה ישנה וטובה ומשקפיים עם מסגרת עבה על האף שלי.

אני הולכת על המראה החנוני בכוונה.

הראייה שלי משתנה. לפעמים אני רואה בסדר, לפעמים אני לא מצליחה לראות כלום. כשהסתבר שאני צריכה משקפיים בכיתי.

ערוץ היוטיוב שלי נהיה הרבה יותר פופולארי מאז שאני בתוכנית. הרבה יותר פופולארי. והדבר הכי טוב הוא שכמה חברות הקלטות, חברות ענקיות כמו Sony Music ו Warner Brother Music יצרו איתי קשר והציעו לי להיות חתומה אצלם, אחרי שהם שמעו את העבודות שלי כמובן. אני ממש התרגשתי אבל לעכשיו אני שומרת את האופציות פתוחות. החלום שלי הוא להיות חתומה ל Golden Records, זאת חברת החלומות שלי. רוב מהאומנים והלהקות האהובות שלי הם מ Golden Records.

והרבה יותר אנשים דורשים עוד קאברים ובתדירות יותר גבוה. אז מצאתי תווים באינטרנט ועכשיו אני מנסה להבין איך לנגן את Sweater Weather של The Neighbourhood. הייתי באמצע השיר כשמישהו דפק על הדלת.

זאת לא יכולה להיות רוז כי היא פשוט מתפרצת פנימה, אז אני ציפיתי שזאת תהיה טליה. אבל אני לא ציפיתי לראות את חביאר.

כמעט טרקתי את הדלת בפנים שלו כשמבול של רגשות שטף אותי כמו גל של צונאמי. כאב, כעס, חרטה.

הוא הסתכל עלי בעיניים מתחננות מטופשות שהתחנננו שאקשיב לו. תהי חזקה אנאבל. תהי חזקה. תתנגדי לילד הטיפשי עם העיניים היפות והטיפשיות.

תזכרי מה הוא עשה.

אבל מה אני עשיתי.

אלוהים, אני שונאת את המצפון שלי. הוא עושה לי רגשות אשם על כל פעם ארורה שקורה משהו כל הזמן.

"הי." אמרתי. אני שמחה שנשמעתי נורמלי. לא שהנוכחות שלו השפיעה עליי בכלל. הוא הסתכל על המראה המוזר שלי לפני שאמר, "אני יכול לדבר איתך, בחדר המוסיקה?"

The Search For Cinderella - מתורגםWhere stories live. Discover now