פרק 14.

7.9K 451 76
                                    

היי (:

רק רציתי להגיד שהאקשן מתחיל, הפרק הבא זה אחד הפרקים הכי יפים בכל הסיפור, והפרק שאחריו הולך להיות מעניין במיוחד...

התוכנית מאוד פופולארית כרגע. הרייטינג רק ממשיך וממשיך לעלות. לא רק בגלל שהתוכנית על חביאר מת'יוס, אלא בגלל שאנשים רצו לראות מי הוא באמת. בתוכנית, הוא שקט ומיסתורי. והם רוצים עוד ועוד ממנו.

ובין לילה יש עוד כמה סערות בתקשורת. עוד סקנדל. או כמה.

הודלפו תמונות שלו מעשן חשיש ומתקרב בצורה אינטימית לחשפנית שיש לה קעקוע של הארנב של הפלייבוי בתחתית הגב. היו כתבות על קלטות סקס שהודלפו ונמכרו.

 לשמוע את כל הסיפורים האלו גרמו ללב שלי לשקוע.

הרגשתי עצובה ובמפתיע מקנאה.

ידעתי שהלב שלי בסכנה להישבר, אבל מסיבה מטומטמת כלשהי לא נראה שהיה לי אכפת. זה היה רק קראש קטן. שום דבר רציני.

מפיקים השתוללו מהפופולאריות של התוכנית, ההנהלה של חביאר התלהבו גם כן, ובאמת שהם מלחיצים עם המבטים האפלים והעיניים הרעבות שלהם.

תוכנית הספורט נגמרת עוד מעט ואנחנו חוזרים לשדר. השבוע האחרון היה מרגיע. חביאר עבד וקידם את האלבום שלו אבל רוז ואני בילינו ביחד בארמון ובלוס אנג'לס. היינו התיירות הקלאסיות. אתמול נסענו לשלט של הוליווד והסתובבנו בלוס אנג'לס. לצערי לא נתקלנו בשום שחקן או שחקנית, אבל עברנו ליד צילומים של סרט שאמה רוברטס שיחקה בתפקיד הראשי.

מצאנו פארק החלקה והצלחנו לשכנע את שאר הבנות לבוא איתנו, ובשביל הכיף עשינו מיני צילומים ושמתי את התמונות בבלוג שלי. רוז מצלמת ממש טוב ויש לה מצלמה משוכללת שצילמה כמה תמונות נהדרות.

במפתיע לינדזי שיתפה פעולה והתנדבה להיות המאפרת, ומסתבר שהיא ממש טובה בזה. ג'ונו בא איתנו וצילם כמה קטעים בשביל לשדר בתוכנית השבוע. קוקו גם בא איתנו ורץ בין האנשים, ובטעות גם הפיל כמה מהם אבל הוא היה מתוק והיה קל לסלוח לו.

היום יום שישי ואנחנו בחזרה בארמון, ואני חוזרת מהלגונה עם רוז. שחינו קצת באגם עם טליה ולבשנו את הביקיני שלנו מתחת לשמלה פרחונית קצרה. השיער שלנו היה ספוג במים ושלי נהיה מתולתל.

בדרך ילד מסוים בשם צ'ארלי קרא לרוז. היא הלכה לכיוונו בגאווה בזמן שקרצה לי.

צחקקתי ונכנסתי למעלית, עוזבת את זוג היונים בשקט.

המעלית הגיעה לקומה שלי וברגע שיצאתי ממנה שמעתי שני קולות של בנים מתווכחים מעבר לפינה.

זיהיתי את הקול של חביאר, והקול השני היה עמוק, כמו של מישהו בגיל הביניים.

"מה קורה חביאר?!" האיש שאל נואש, "עשיתי משהו לא נכון? זאת אמא שלך, אתה מתגעגע אליה?! מה קורה?!"

The Search For Cinderella - מתורגםWhere stories live. Discover now