פרק 19.

8.2K 440 67
                                    

רוז, טליה ואני דילגנו על ארוחת בוקר, והלכנו לעיר למצוא משהו לאכול. הזמנו פנקייקים והתיישבנו בספסל ליד חלון שמשקיף לחוף שמעבר לפינת הרחוב. צחקנו, שמחות לצאת החוצה. כשהפנקייקים שלנו הגיעו, אכלנו אותן בתיאבון, גוועות ברעב מההליכה הארוכה מהארמון.

טליה ורוז השתגעו, אם זה מהסוכר בסירופ או לא, הן היו מטורפות.

הלכנו לחוף, כפות הרגליים שלנו בחול. השמש היתה מרעננת ומצב הרוח שלי השתפר. לבשתי שמלה קיצית פרחונית, הייתי יחפה והחזקתי את הסנדלים שלי. הרגשתי הרבה יותר חסרת דאגות וחופשייה מהימים האחרונים. רצנו בגלים, מתיזות אחת על השניה בזמן שצחקנו. סיימנו ספוגות במים.

טליה צילמה אותנו, השיער שלנו מבולגן ממי המלח, הבגדים שלנו חצי רטובים, והעור שלנו מלא בחול. היא פירסמה אותה באינסטגרם, מתייגת תחת הכותרת #letsgotothebeachbeachletsgetaway.

כשחזרנו לארמון, חלק מהמעריצים של התוכנית עצרו אותנו בדרך בשביל להצלם איתנו ובשביל חתימות.

ילדה אחת אפילו בכתה, לא יכולתי להאמין לזה. כשהתחלנו ללכת שוב, מעריצה, שנראתה בערך בת שמונה עשרה, אמרה לכולנו, "אני אוהבת את חביאר ואנחנו אפילו לא מכירים אישית, אבל מישהי בתוכנית משנה אותו לטובה. הוא לא גרוע כמו שהוא היה יותר." רוז הסתכלה עלי וחייכה אלי לפני שאמרה לילדה תודה.

ברגע שנכנסנו דרך הדלתות הגדולות הסטייליסטייות שלנו אחזו בנו, "אנני, את מאחרת," ג'ו אמרה. התנצלתי, והתיישבתי בעוד שנזכרתי שהיום יודיעו מה יהיה האתגר הבא. אני לבשתי שמלה שחורה פשוטה עם שרוולים, והיא נגמרה מעל הברכיים שלי. נעלתי נעלי עקב שחורות עם רצועות בקרסוליים וג'ו החליקה את השיער שלי והפרידה אותו באמצע, האיפור היה פשוט וטבעי, למרות שהוא לא הרגיש ככה, חוץ מליפסטיק כהה שהדגיש את שפתיי.

כשסיימנו הלכנו לסלון שם יודיעו על האתגר. צנחתי לתוך ספה בזמן שהצוות סידר את האורות והמצלמות. חביאר הגיע קצת מוקדם יותר ודיבר עם ג'ונו לפני שאחד המנהלים שלו גרר אותו הצידה, מוודא שהוא לא מדבר עם אף אחת.

שמעתי נביחה של כלב וכשהרמתי את מבטי ראיתי את ג'ונו נותן לי מבט מזהיר. בקרוב לברדור קטן רץ לכיווני ומתעלמת מג'ונו, התכופפתי לרצפה וחיבקתי אותו.

"היי קוקו," אמרתי, והוא ריחרח את הצוואר שלי, ואני הייתי אסירת תודה שהוא לא מלקק אותי או שג'ו הייתי משתגעת בגלל האיפור שלי.

לפני שמשהו יכל לקרות קול חזק ונמוך צעק, "מה הכלב הזה עושה בסט?!"

הרמתי את מבטי וראיתי זוג עיניים כועסות שהיו שייכות לאחד והיחיד אליוט. כמעט שכחתי ממנו ומצב הרוח המשוגע שלו.

נאנחתי, נעמדתי והחזקתי את קוקו מהקולר שלו והבאתי אותו למאחורי הסט בשביל להביא אותו לג'ונו. יכולתי להרגיש את המבט של אליוט שורף את הגב שלי ואת החיוך של לינדזי כשהבאתי לג'ונו את הכלבלב.

The Search For Cinderella - מתורגםHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin