פרק 8.

9K 452 34
                                    


התכוננו להדחות וג'ו ואני היינו באחד מחדרי ההלבשה. לינדזי והסטיילסטית שלה היו בצד השני של החדר וכל מה שעשיתי היה לשבת ברוגע על הכיסא עם האוזניות שלי בזמן שג'ו עשתה את הקסם שלה. עכשיו היא מסדרת את השיער שלי בקוקו גבוה עם כמה קבוצות שיער רופפות מסביב לפניי. הקוקו היה מתוח, והיא סלסלה את השיער הארוך שבקוקו וריססה אותו עם מעט ספריי נוצץ לשיער.

צפיתי בה מאפרת אותי, אוספת כמה טיפים למקרה שאני אצטרך לעשות את זה בעתיד.

היא התחילה עם קונסילר ואז קצת פודרה שהתאימה לצבע העור שלי. אחר כך היא תחמה את עיניי עם איילנר ומסקרה. היא מרחה את שפתיי בליפסטיק כהה בצבע אדום סגול שבמפתיע נראה טוב, וסיימה בצלליות בצבע זהב.

לבסוף הגיע הזמן להתאים לי בגדים. ג'ו הביאה לי סריג שחור עם שרוולים קצרים וחצאית גבוהה משובצת בצבע סגול כהה. לבשתי את החולצה ובמפתיע באמת נראיתי נחמד. הבגדים הבליטו את הגזרה שלי אבל היו עדיין צנועים. נעלתי עקבים שחורים עם רצועות מסביב לקרסול שלי.

יצאתי מתא ההלבשה וג'ו חייכה כשראתה אותי. במבטא בריטי מזוייף היא אמרה, "יקירה, את נראית נהדר."

ציחקקתי וחיבקתי אותה, "תודה ג'ו."

"אין בעד מה, יפה. את נהדרת וכיף לעבוד איתך."

נישקתי אותה על הלחי בעדינות ומיד אחר כך הובילו אותי החוצה, שם ראיתי את רוז נראית יפה יותר מתמיד. שיערה היה מסודר בצמה על גבה והיא לבשה שמלה אדומה כהה עם מחוך צמוד שנגמר מעל המותניים שלה, והשמלה הגיעה עד למעט מעל הברכיים שלה. רגליה הארוכות היו חשופות והיא נעלה עקבים אדומים כהים.

"ילדה, את נראית נהדר," אמרתי.

היא הוציאה לי לשון.

הגענו לחדר ההדחות וראיתי את חביאר עומד בצד עם מאבטח. הוא הרים את מבטו כשראה את הבנות נכנסות ותפס את עיני. הוא חייך אלי ונתן לי קריצה שגרמה ללב שלי לפעום מהר יותר לשניה.

קצת אחר כך, כרגיל, עכשיו גם מעצבן, התנגן שיר הפתיחה של התוכנית, ואליוט התחיל לדבר. שידרו חלקים ממסלול המכשולים באתגר האקדמי ואחרי הפסקת פרסומות שידרו קטעים מהזמן הפנוי שלנו השבוע. כמה בנות הלכו לשופינג וחלק הלכו לחוף הים. מישהי, לינדזי, הביאה את הצלם שלה לארמון שלה בכפר ועשתה סיור בבית שלה, אבל אני חושבת שראינו רק מעט כי שידרו רק חלק קצר. ראיתי את הריקוד של רוז בספריה שהיה מעולה, ואת רוז משחקת עם הכלבים במכלאה.

רק חלק מהקטעים שודרו אבל הסט הראשון של ההדחות אחרי הפרסומות כבר היה מאורגן.

כשהתוכנית חזרה לשידור חביאר עמד מוכן עם מגש ורדים.

The Search For Cinderella - מתורגםWhere stories live. Discover now