Pov Sarah
Ik loop door de grote poort. Als ik bij de deur aankom loop ik gewoon naar binnen. Ik loop rechtstreeks naar Draco's kamer. Ik zwaai de deur open en hij zit op zijn bed. Hij kijkt verbaast op. Ik begin te schreeuwen over random dingen. Langzaam loopt hij naar mij toe. Steeds dichterbij. Opeens staat hij recht voor me. Hij drukt zijn lippen op de mijne. Als hij zich terug trekt kijk ik hem verbaast aan. "Ik wist niet hoe ik je anders stil kon krijgen." Ik lach. "Het spijt me heel erg ik heb super zware tijd gehad!" "Ik begrijp het!" Hij zoent me weer.*Een jaar later*
Draco en ik zitten naast Hermelien en Ron. Ginny komt ze zaal binnen lopen. Ze draagt een lange witte jurk met een grote strik achterop. Ze loopt door het gangpad naar Harry toe. Ze gaat tegenover hem staan. De dominee komt er bij staan. Hij begint te praten. "Neemt u ,Harry James Potter, Ginevra Molly Wemel tot uw wettige echtgenote?" "Ja!" "En neemt u, Ginevra Molly Wemel, Harry James Potter tot uw wettige echtgenoot?" "Ja!" "Dan zijn jullie nu man en vrouw. U mag de bruid kussen!" Iedereen klapt.
LEES DIT!!! 👇🏻
Heey! Helaas was dit het einde! Alles is goed gekomen! Maar niet getreurd! Ik ga een vervolg maken! Maar dan over de kinderen van Draco en Sarah! Het gaat wat avontuurlijker worden! Maar er komt nog steeds liefde in voor! Ook ga ik wat langzamer uploaden omdat ik ook nog een Dramione fanfic ga maken! Maar de vakantie staat voor de deur dus ik heb weer meer tijd! En alvast een voorproefje op het vervolg: HET EERSTE HOOFDSTUK VAN HET VERVOLG KOMT HIERNA! DUS SCROLL SNEL DOOR EN LEES HET EERSTE HOOFDSTUK!
(Bedankt StoriesofRaya18 omdat je altijd de eerste bent die een nieuw hoofdstuk leest en omdat je zulke leuke rea's plaatst!)
Xxx SietskeMalfoy
JE LEEST
I want you! #1 - A Hogwarts love story
FanfictionEen meisje woont in de dreuzel wereld. Op een dag krijgt ze een brief. Het is de brief van Zweinstein! In de trein raakt ze bevriend met Harry, Ron en Hermelien. Ze haat - net zoals haar vrienden - Malfidus! In haar vijfde jaar is ze klassenoudste...