intro

3.9K 31 0
                                    

Emma, Alexandra dan Clarissa. Sahabat sejak form 1 dan masih lagi sahabat sehingga sekarang. Susah senang sentiasa bersama.

Emma, anak kepada jutawan terkaya di Malaysia. Namun dia sedar tiada beza antara dia dengan fakir miskin. Dia selalu membantu keluarga yang susah. Dialah satu-satunya harapan dan kesayangan keluarganya.

Alexandra, adik kepada Alexander Christopher. Anak kepada jutawan yang memegang puluhan syarikat di Amerika. Dia berpindah ke Malaysia bersama Alexander. Alexandra tak pernah memandang hina orang yang rendah darjatnya. Dia dan keluarga telah memasuki islam sejak Alec masih kecil.

Clarissa, anak kepada pemilik syarikat Lightwood Enterprise. Syarikat bapanya baru memasuki peringkat antarabangsa. Dia tak terlalu kaya dan tak terlalu miskin namun hidup dia sungguh ceria.

Magnus Adam, memiliki syarikat sendiri iaitu Adams Sr Enterprise. Dia ialah jutawan kedua terkaya dia Amerika. Dia kehilangan ibu dan bapanya ketika berumur 5 tahun dalam kemalangan kereta. Namun dia tak pernah berhenti dari mencapai cita-citanya. Dia juga seorang ketua Mafia yang digelar sebagai Downworlders Mafia.

Alexander, abang kepada Alexandra. Dia telah memegang beberapa syarikat daripada bapanya dan sekarang dia ingin membuka cawangan baru di Malaysia. Alexander dan Alexandra telah kehilangan ibunya sewaktu Alexander tamat belajar. Kapal terbang terhempas. Alec ialah bekas Mafia iaitu Darkshifter Mafia.

Jack Ithuriel. Kehilangan kedua ibubapanya ketika kecil dan telah diambil sebagai anak angkat oleh keluarga Alexander. Dia mengikuti jejak bapanya yang meninggalkan wasiat untuk menjadi ketua mafia ketika dia berumur 20 tahun.

Emma - 20
Alexandra - 20
Clarissa - 20
Magnus - 23
Alexander - 24
Jack - 24

You're BeautifulWhere stories live. Discover now