Demi segulung ijazah part 3 - 18sx

56.6K 226 5
                                    

Senyuman kepuasan terbit dibibir pn shima, terima kasih sayang, katanya kepadaku. Dia lantas bangun dan menyuruh aku keluar dari bathtub dan duduk bersandar didinding.

Pn shima membuang air dalam bathtub dan mengambil pancuran air dan membasuh badanya dan kemudian membasuh badan aku juga.

Apabila sampai pada bahagian adik manjaku beliau merenung aku dan terus mengurut aduk manjaku, pn shima merapatkan bibirnya pada adik manjaku dan dia menjilat hujung adikku. Aku mendesah kegelian dan melihat aku dalam kesedapan pn shima terus memasukkan adikku kedalam mulutnyA.

Hanya separuh shaja mampu muat, laju keluar masuk adikku dengan mulut pn shima, aku sudah mahu hilang akal kali ini aku sudah tidak mampu untuk bertahan kerana serangan pn shima yang sangat bernafsu itu membuatkan aku sudah tidak mampu bertahan.

Pn shima mengeluarkan adikku dari mulutnya dan berkata keluarkan sayang aku dah lama tunggu katanya. Aku angguk dan adik manjaku pn shima sumbat ke dalam mulutnya sedalam2 aku bertanya lagi hendak lepaskan dimana? Pn shima tidak berkata apa2 dan cuma memberi anggukan sahaja, disentuhnya lubang bontot aku, dijolok2 menggunakan jarinya dan kini giliran aku seperti hendak terbang.

Paling hebat pn shima tidak melepaskan adikku dari mulutnya dan aku dapat merasakan lidahnya turut memberi sensasi hebat kepada adik manjaku dan dengan satu erangan yang keras aku lepaskan berkali2 pancutan dalam mulut pn shima.

Beliau sedikit terkejut dan menerima seadanya, diisap semua pancutan aku dan terus ditelan, aku seperti tidak percaya. Aku meminta maaf pada pn shina tetapi dia membalas yang dia memang suka diperlakukan sebegitu.

Kami mandi bersama dan saling sabun menyabun, aku sudah tidak kekok dengan pn shima yg amat mengoda aku. Keluar dari bilik air pn shima menywrahkan boxwr dan baju tshirt kepadaku dan pn shima mengenakan baju tidur yg agak nipis nak menampakkan bra dan underwear bercorak dr luar. Pn shima mengajak aku turun kebawah utk makan makanan yang kami beli tadi.

Tiba2 handphone pn shima berdering, dia mengangkatnya dan menunjukkan isyarat diam kepadaku sambil berjalan ke bawah.

Aku membuka makanan aku beli dan terus makan dimeja makan, selesai makan aku kedapur untuk membasuh tangan dan aku kedengaran pn shima sedang mendesah kesedapan aku sedikit pelik dan akhirnya aku faham yg dia sedang membuat phone sex dengan orang di dalam telefon itu.

Apabila dia perasan kehadiran aku pn shima suruh aku datang menghampirinya dan aku duduk disebelahnya dan mengelus dadanya yang sudah terbuka.

Aku terus membuka mulutku dan mengisap putingnya dengan perlahan dan desahan pn shima makin bertambah. Aku menyelak baju tidurnya dan menuju ke celah kangkangnya, usikan aku berjaya lagi dan desahan klimaksnya sudah makin menjadi2.

Dan akhirnya satu desahan kuat oleh pn shima. Setelah selesai dia memberi ciuman kepada orang didalam telefon itu dan mematikanya. Ciuman terima kasih hingap dipipi aku lagi. Pn shima berkata suaminya hendak berfantasi sex dengannya dan ia memberitahu suaminya terpaksa menunda tarikh pulang ke malaysia kerana urusan kerja.

Dia terus makan kerana pn shima sangat kelaparan. Seterusnya jam baru menunjukkan jam 10pm, aku bertanya pn shima pukul berapa dia akan melepaskan aku pulang. Pn shima membalas yg selagi dia belum puas aku tak boleh pulang katanya.

Ditariknya aku naik balik ke bilik dan kali ini aku hanya dibawah sahaja habis seluruh tubuh aku pn shima isap dan cium, aku turut menyerang bahagian2 sulitnya. Akhirnya aku berjaya memasukkan adik manjaku ke dalam lubang nikmatnya dia mendengus kesedapan.

Aku memeluknya dan mengerakkan bontotku ke atas dan ke bawah seperti cerita blue yang aku tonton tempoh hari. Mujurlah aku membuat ulangkaji baru2 ini, haha... adik manjaku mengeras dan aku turut menerima nikmatnya sangat lazat tak terbayang rasanya. Pn shima yang turut menghempap pepeknya ke adik manjaku membuat kami sama2 dalam kenikmatan.



Praktikal TerlanjurWhere stories live. Discover now