Demi Segulung Ijazah - Melepas Rindu

24.1K 153 20
                                    

Sambil2 makan jari dia sentiasa mencari jari aku dan diramas perlahan2. Ada perkara besar yang dia nk bincangkan tapi nantilah tunggu semuanya selesai dan aku pun menjawab "ok".

Habis makan aku layankan dessert dahulu dan jam menunjukkan 1030pm dan Pn Ayu memberi sentuhan seolah dia amat merindui aku dan tiba-tiba dia bertanya adakah aku masih sudi berkawan dengannya dan jawapan aku sudah tentu "yes" dan "yes".

Pn Ayu terus memegang tangan aku dan ditarik rapat dengannya, aku amat gembira keadaan seperti ini dulu pun dia tak berani layan aku seperti ini. Aku kena tenang dan cool sahaja. Tapi sebenar menitik peluh jantan takut kot2 ada mata yang memerhati kami.

Sampai di lift dipeluknya aku hinggap dipipi aku dan kedengaran Pn Ayu berkata "Jangan ganas2 sgt ok".

"Sapa yang ganas nanti selalunya bukan saya", kata aku kembali.

:Hari nie awak panggil saya baby k, n saya akan panggil awak bie boleh". tanya Pn Ayu dan aku amat sukakan gelaran itu kataku pula.

Setibanya di bilik, tanpa banyak kata2 aku tarik Pn Ayu dan aku lekatkan bibir aku padanya, isapan dan kuluman yang sudah hampir 5 bulan tidak aku kecapi nikmat kissing sebegini. Aku tanggalkan tudung Pn Ayu dan aku ramas mesra buah dadanya yang masih berbalut dan akhirnya Pn Ayu meminta aku membuka bajunya.

Zip dibelakang aku turunkan, sekali tarik pada cangkuk bra diantara dua bukit idaman aku itu terus terdedah dan aku dari belakang terus meramas mesra sambil mengentel puting Pn Ayu yang masih comel. Pn Ayu tidak mahu kalah, sambil membelakangkan aku sahaja, seluar aku sudah jatuh ke lantai, diurut adik manjaku supaya makin keras.

"Rindunya baby kat adik bie yang gemuk nie dan argh... sedapnya"kata Pn Ayu sambil meramas dan desahan turut muncul dari mulutnya kerana satu tanganku bermain di dada Pn Ayu dan satu lagi sudah di bijik nikmatnya.

"Hebatnya bie skang, entah bila kain baby boleh terlucut nie", kata Pn Ayu lagi sambil mengerang.

Bilik hotel Pn Ayu ini bukan biasa2, suit yang sangat besar siap ada jaguzi lagi. Tapi aku dah tak sabar nak minum air Pn Ayu sebenarnya, aku angkat dengan kasar dan aku baringkan ke tilam king size yang sangat hempuk itu. Aku kuakkan kaki Pn Ayu dan srupp...sruppp mulut aku buka luas sambil lidah aku menolak-nolak bijik nikmat dan klitoris Pn Ayu.

Hanya jeritan demi jeritan kelemasan kedengaran oleh Pn Ayu dan akhirnya Pn Ayu mengepit kepala aku dan ditekan bibir aku ke klitorisnya lagi dengan kedua belah tangannya di kepala aku. Sukar bernafas seketika tapi nikmat kepada orang yang sayang ini lebih penting pada aku.

"Arghh.. argh... argh... sedapnya bie.. sedapnya bie... please jangan tinggal baby lagi selepas ini". Kata Pn Ayu.

Terungkai sedikit tekanan oleh Pn Ayu aku bangun dan aku isap puting Pn Ayu yang kecil tapi sudah timbul tak seperti Pn shima sudah panjang dan hitam lagi pikir aku sambil mengisap puting Pn Ayu.

Pn Ayu menolak aku dan membaringkan aku di katil, ditegak adik manjaku dan diletakkan pada mukanya yang putih tanpa sebarang bintik hitam, dijilat kepala adikku yang sudah keras seperti topi itu, sedikit demi sedikit adik manjaku ditelan dik mulut Pn Ayu yang sudah mahir dengan adik manjaku, sedap betul katanya dan aku tidak mahu mengalah.

Aku tangkap bontot Pn Ayu dan aku julang ke muka aku yang sedang berbaring. Aku kuakkan kaki Pn Ayu dan aku jelirkan lidah aku ke bijik nikmat Pn Ayu dengan penuh mesra, adik manjaku diurut laju membuatkan aku turut kesedapan.

Tapi target aku adalah memuaskan nafsu Pn Ayu dan serangan balas aku tadi Pn Ayu kembali dibuai nikmat dan akhirnya desahan keras kali kedua kedengaran dan dia menekan kemaluannya dia bibir aku dan aku sedut semahunya.

Terlentok Pn Ayu dengan gaya 69 diatas aku. Lidah aku yang masih blum puas dihulur pada lubang bontotnya, ternganga Pn Ayu mendesah kesedapan apabila nikmat pada bahagian lain pula dirasainya.

"Bie jangan disitu, baby geli giler tapi kenapa sedap sangat". katanya lagi

Tadi dilarang sekarang di tonggengkan lubang nikmatnya lagi ke lidah aku sambil menahan nikmat, ramasan dan isapan pada adik manjaku rasa sangat enak.


Praktikal TerlanjurWhere stories live. Discover now