Demi segulung ijazah Part 6

30.3K 190 4
                                    

"Apa yang buat nie Zahrul?, mana janji awak kepada saya", Tegas Pn Ayu.

Aku terus terdiam kaku, "Sah aku failed lagi paper nie !".

Maafkan saya Pn Ayu, saya mengaku salah dan Pn Ayu menghulurkan kertas jawapan yang tertera nama aku. Dan aku perhatikan markah aku 72%, so kenapa aku kena marah lagi, sampai berkerut dahi aku pikirkan.

Senyuman terukir di bibirku, pn Ayu yang dari tadi pot ... pet... dan kelihatan tèrsenyum.

"Tahniah zahrul, ini hasilnya bila beri tumpuan bila dalam kelas saya dan study segala note yang saya bagi". Kata Pn Ayu.

Pn Ayu, bangun ke arah pintu dan mengunci dari dalam dan dia duduk di kerusinya kembali.

"So itu luluskan belum dapat A lagi jadi tak dapatlah saya nak bagi hadiah seperti yang awak inginkan", kata Pn Ayu sambil dia melepaskan tudungnya.

Terpampanglah segala keindahan pada dada dan tengkuknya, itupun dah mampu menaikkan nafsu aku.

Adik manjaku mengeras didalam seluar, Pn Ayu hanya memandang sahaja aku tanpa berkata apa-apa.

"Ok zahrul, saya dah offer tapi takdak response dari awak". Kata Pn Ayu sambil mengenakan kembali tudungnya.

Terlopong mulut aku 😲😲😲, tak aku sangka Pn Ayu sudi memenuhi keinginan aku.

"Maafkan saya puan, saya tak sangka rupanya Pn Sudi melayan permintaan mengarut saya tu". Jelas aku kepada Pn Ayu.

Dia tersenyum sambil bangun dan berjalan ke arah pintu dan membuka kuncinya. "Next quiz please get ur marks 90% ok n awak boleh collect hadiah yang lebih menarik maybe". Katanya

Kuliah aku berjalan dengan baik tapi ereksi adik manjaku seperti biasa agak memberansangkan bile sampai subjek pn Ayu tapi aku masih mampu kekal fokus. Tapi usikan manja dari dia membuatkan aku kadangkala terkejut.

Sesi soaljawab berlangsung untuk kelas malam itu, aku diarahkan menjawab soalan dihadapan jadi aku kena berdiri rapat dengannya. Dgn bau perfume yang sangat menghairahkan aku, aku hampir hilang kawalan dan tidak dapat berfikir dengn betul.

Setelah dikawal dengan baik aku mampu mwnjawab soalan tersebut tapi adik manjaku keras lebih daripada biasa.

Tiba masa keputusan quiz dipaparkan di board kelas aku, terkejut dan bangga aku mendapat 91%. Maknanya aku layak mendapat hadiah daripada pn Ayu. Melompat gembira aku, kawan2 aku semuanya pelik apahal aku suka sangat.

Habis kelas petang itu aku terus ker bilik Pn Ayu untuk bersemuka dengannya. Malang seribu kali malang, Pn Ayu ditugaskan ke kuala lumpur atas hal kerja mewakili ketua fakulti.

Aku sudah rasa seperti ditipu, tapi bila aku pikirkan kembali Pn Ayu mengalakkan aku belajar dan ini hasilnya.

Dua hari kemudian, aku menerima panggilan dari private number, aku pun kurang pasti tapi aku jawab seperti biasa sahaja. Terkejut aku Pn Ayu yang menghubungi aku, seolah2 tidak percaya kali ini aku betul2 mahu melompat keseronokkan.

"Kenapa tak call saya or whatsupp saya, letih saya tunggu awak tau, dah jangan banyak songeh ambik saya di airport flightnya jam 1030pm, kunci kereta ambik di dalam drawer meja opisnya".kata Pn Ayu.

Aku macam kerbau dicucuk tali, mengiyakan sahaja dan mengatakan baik puan. Bila aku fikirkan kembali biar betul Pn Ayu nie. Serius betul dia dengan aku, jadi aku menyiapkan diri dengan segala benda. Minyak hikmat aku sapukan di sekeliling tengkuk adik manjaku sebelum pergi ke airport.

Aku tunggu di parking arrival hall sahaja, aku juga telah memaklumkan lokasi aku kepada Pn Ayu. Dari jauh aku nampak lenggang lenggok pn Ayu yang amat seksi tambahan hanya mengenakan jeans putih ketat dan baju tshirt lengan pendek dan masih bertudung.

Itu membuatkan adik manjaku mengeras, sepanjang perjalanan aku ke airport habis semua bahagian kereta yang ada melekat baunya aku akan cium. Rosak teruk pemikiran aku nie, aku rasa.

Aku keluar dan menyambut beg dari Pn Ayu dan aku membuka pintu penumpang, pn Ayu tersenyum dengan layanan aku. Setelah beg aku simpan dibelakang dan aku masuk ke sit driver satu ciuman di pipi aku terima dari Pn Ayu.

"Tahniah yer". Katanya. "Jangan risau saya tak mungkir janji" katanya lagi.

Klik vote n comment jika mahukan lagi. Tq

Praktikal TerlanjurWhere stories live. Discover now