Demi Segulung Ijazah - fix the problem

22K 191 6
                                    

Tergamam Pn Ayu dan Pn Shima dan mereka berpandangan kepelikkan diantara satu sama lain. Pn Ayu berkata, "Jangan kata awak dah uuuummp..ummp.. dengan kawan saya nie jugak".

Pn Shima pun terkedu, "Ayu ko pun pernah kena goda dengan mamat nie ker?". Tanya Pn Shima.

Pn Ayu hanya tertunduk malu tersenyum dan lalu berkata, "Aku tak tahan dia bijak dan hebat dalam mencari peluang".

"Maknanya kita nie bermadulah yer".Kata Pn Shima.

"Aku ingatkan dah habis cerita dulu masa kita kat U minat orang yang sama, sekarang kekasih gelap pun orang yang sama jugak". Kata Pn Ayu sambil ketawa.

Suasana yang tegang tadi macam nak jadi perang dunia ke-3 tiba-tiba jadik tenang dan menyeronokkan bagi mereka berdua. Sesi pertukaran pendapat telah berlaku dan aku adalah topiknya. Dan kesimpulan yang mereka dapat ialah kurangnya belaian oleh suami masing2 dan suami lemah diranjang membuatkan mereka mencari teman yang sempurna iaitu aku.

Pn Ayu menyentuh tangan aku dan bertanya adakah aku rindukan dia dan aku perlu jawab dihadapan Pn Shima, serba salah pun ada sekiranya dlu memang aku rindukan dia seorang sahaja, tapi apabila aku sudah ada hubungan dengan Pn Shima rasa rindu itu terubat. Demi menjaga hati kedua belah pihak aku membuat keputusan yang aku sayangkan kedua belah pihak.

Pn Shima mengajak Pn Ayu berbincang terlebih dahulu, mereka mengarahkan aku pergi ke toilet terlebih dahulu. Aku juga kurang pasti apa yang bakal terjadi, aku hanya mampu menerima dengan redha tetapi janganlah sampai merosakkan masa depan aku. Kalau nak dihentikan perhubungan ini sekarang pun aku redha.

Sengaja aku ambil angin dulu di luar restoren itu bagi menenangkan hati yang sebenarnya gundah gulana. Pesanan ringkas masuk ke handphone aku, berbunyi "Awak datang ke meja cepat kita dah nak balik". Dari Pn Shima.

Sampai sahaja aku di meja makan, makanan telah terhidang dan mereka mempelawa aku supaya cepat makan. Aku sebenarnya sudah tidak ada selera lagi kerana hal tadi. Dan Pn Ayu dan Pn Shima perasan dengan muka aku yang sikit kemuraman.

"Sudahlah lain kali jangan buat hal lagi macam nie, susah kami nak aturkan semuanya, dah lah diabaikan oleh suami, kekasih hati main kayu tiga".Jelas Pn Ayu.

"Saya mintak ampun dan maaf Puan". Kata aku lagi.

"Yerlah kami maafkan, tapi tiada orang ketiga selepas kami, awak fahamkan maksud kami kecuali orang itu memang calon isteri kamu sahaja". Jelas Pn Shima dengan nada tegas.

"Saya kurang faham sebenarnya, diaorang marah ker apa sebenarnya nie".Kata aku.

"Maksudnya kami berdua setuju menjadi Madu kepada awak". Jelas pn Ayu dan Pn shima serentak.

Macam nak pitam kejap aku rasa, mana ada orang belum kawin dapat madu pastu kedua-duanya bini orang pulak... aduh... makin kusut kejap aku.

"Puas hati sekarang, sudah makan kang kena duty nanti malam balik hotel yang tua".tegas Pn Ayu sambil tersenyum malu.

"Amboiii.. habis yang muda takkan dengar ajer, boleh tak yang muda nak ikut sama". Sampuk pn Shima ketawa kecil.

Ahlamak... aku macam dah kena double loteri, macamana aku boleh terjebak hanya keadaan penentu segalanya. Bukan mangsa keadaan tapi aku ambil peluang yang sentiasa terhidang dengan baik.

Selesai makan Pn Shima mengarahkan supaya menghantar Pn Ayu ke hotelnya terlebih dahulu sebelum kami pulang ke pejabat bagi menyelesaikan apa yang patut. Pn Ayu menghadiahkan ciuman mesra di pipi aku sebelum keluar kereta. Lambaian Pn Ayu akhirnya hilang dari dipenglihatan apabila aku memandu keluar ke jalan besar dari hotel 5 star tersebut. Pn Shima mengoda aku semasa didalam kereta.

 Diusap manja adik manjaku, tanpa meminta izin, dilorot zip seluar aku dan dikeluarkan dari sarangnya. Kuluman penuh hati2 dan kadangkala gigitan manja membuatkan adik manjaku semakin berkembang. Aku ramas buah dada Pn Shima yang amat mengiurkan bagiku. Aku selak dan terkeluarlah buah dadanya dari sarung. Aku ramas mesra dan Pn Shima turut menghayati permainan aku.

Perjalanan kami yang dekat akhirnya menjadi lama, kami sampai jam 230pm tapi kami berdua puas walaupun bukan dengan cara memasukkan alat kelamin masing

PLEASE CLICK VOTE BUTTON N LEAVE A COMMENT BELOW
(NEW ISSUES WILL COME)
BE GENTLE BROHH.

Praktikal TerlanjurWhere stories live. Discover now