Demi Segulung Ijazah - Part 9 18sx

28K 201 2
                                    

Aku naikkan kaki pn ayu ke atas, lalu aku lancarkan serangan dari adik manjaku lagi kali ini. Kemasukkan kali ini masih perlahan untuk sesi pemanasan tapi dengan kemutan yang diberikan oleh adik pn ayu aku amat teransang dan pn ayu tidak terkecuali mengerang kesedapan.

Terlalu sempit untuk kaedah kemasukkan dari tepi, tapi aku dan pn ayu masing-masing merasai kenakkannya. Aku capai buah dada pn ayu sambil aku ramas dan mainkan putingnya, oleh kerana acara keluar masuk aku sudah dapat diimbangi pn ayu lalu aku turunkan jari aku bijik nikmatnya.

Serangan 3 penjuru yang lancarkan membuatkan pn ayu sekali lagi tidak dapat mengawal rasa kenikmatan yang sedang dihadapinya lalu klimaks berserta jeritan kepuasan dari pn ayu. Aku rendamkan dahulu adik manjaku didalam lubang kenikmatan pn ayu. Setelah nafasnya sedikit reda aku mulakan aktiviti keluar masuk semula.

Pn ayu mohon aku berhenti buat seketika kerana sudah tidak tahan nak ke toilet katanya. Aku keluarkan adik manjaku dahulu dan baring, kelihatan pn ayu berlari anak ke toilet kerana hendak terkecing. Kedengaran shower dibuka, aku yakin pn ayu ingin menyegarkan tubuhnya boleh jadi keletihan setelah menggunakan banyak tenaga semasa bersama tadi.

Aku balut tubuhku dengan selimut, kerana aku juga agak keletihan, Pn ayu pun naik ke katil dan berkata,

"Sorry awak saya dah hilangkan mood awak, sedap sangat semua nak keluar", Katanya lagi.

Pn ayu menarik selimut yang menutupi aku dan diisapnya adik manjaku kembali, bersungguh dia kali ini nampaknya. Aku kesedapan yang amat, aku tarik tubuhnya keatas dan aku pusingkan pn ayu ke bawah kali ini aku terus masukkan adik manjaku ke lubang nikmatnya. Kaki pn ayu telah memaut pinggang aku, bibir kami bertemu semula, sambil dayungan yang seiring pn ayu dan aku dalam nikmat yang sama.

Aku bisikkan kepada pn ayu yang aku sudah tidak mampu bertahan lebih lama lagi, aku mohon keizinan daripadanya untuk melepaskan zat2 berharga aku didalamnya, pn ayu mengelengkan kepala tapi mencadangkan aku melepaskan dimukanya sahaja. Hentakkan aku semakin keras kepada pn ayu, kemutan bahagian dalamannya semakin mengeras dan pn ayu berjaya aku puaskan sekali lagi kali ini.

"I'am cominggg...arghhh...awokk....pulak cepat..", kata pn ayu.

"Ok maam, saya tak tahan dah nie", kata aku.

Semakin meliar aktiviti keluar masuk kali ini dan apabila sudah mahu keluar dengan secepat yang mungkin menarik keluar adik manjaku kerana sudah masanya, pn ayu melurut ke bawah kelangkang aku dan diletakkan kepala adik manjaku depan mulutnya yang ternganga luas. Apabila aku lepaskan zat2 berharga aku, ditarik adik manjaku supaya berada didalam mulutnya sambil aku mengeluarkan segala isi yang ada. Nikmatnya sungguh tidak aku sangka, pn ayu sudi mengisap dan menelan habis sperma aku didalam mulutnya.

Aktiviti aku dan pn ayu tidak terhenti disitu sahaja ia berlangsung pada hari itu hinggalah semua lubang nikmat pn ayu aku puaskan dan itu kali pertama dimana aku sudah tidak dapat mengeluarkan apa2 air lagi kerana terlampau kerap bersama.

Perjalanan pulang aku bertanya kepada pn ayu, apa dia tidak risau husbandnya akan mengetahui perkara ini, pn ayu berkata suaminya seorang dato dan ahli perniagaan, pn ayu adalah bini kedua dan kelmarin semasa di ibukota, sebelum pulang kelmarin dia memang ada bersama dengan suaminya tapi kurang diberi perhatian dan tidak membantu dalam isu kepuasan pasangan. Suaminya juga sibuk mahu flight ke japan juga, atas faktor kerja suaminya meninggalkan pn ayu terkontang-kanting bersendirian.

"Awak tak marahkan kalau saya menumpang kasih adik manja awak yang sangat ganas tu", kata pn ayu.

"Nak marah macamana maam, saya memang suka pada awak kalau boleh nak saja aku bercinta dengannya", kata aku.

Keesokkan paginya barulah kami pulang ke tanah besar dan pn ayu menghantar aku pulang. Hubungan berjalan seperti biasa, saling bantu membantu diantara satu sama lain di siang hari sebagai pelajar di kala malam sebagai suami gantian kepada pn ayu sehinggalah aku keluar untuk latihan industri di luar kampus kami.

PLEASE CLICK VOTE BUTTON N LEAVE COMMENT BELOW
(NEW ISSUES WILL UPDATE AFTER 550 VIEWER)
TQ

Praktikal TerlanjurWhere stories live. Discover now