Demi segulung ijazah Part 7 - 18sx

33.4K 231 6
                                    

Keluar dari airport, Pn ayu mengarahkan aku ke pusat bandar katanya kita rehat dlu besok baru kita bergerak pulang ke tanah besar katanya. Aku teruskan pemanduan dan hanya mengikut direction yang diberikan oleh Pn Ayu.

"Masuk kanan",  kata Pn Ayu sambil mengeluarkan kad access untuk melalui palang keselamatan. Cantik sungguh apartment ini kata aku kepada pn Ayu. Dia menerangkan yang ini rumah kawannya, seorang stewardess dan sekarang sedang flight ke dubai, so rumah kosong sahaja.

Aku mengeluarkan semua beg pn ayu, dia membantu aku membawa sebahagian beg dan menuju terus ke apartment kawannya itu. Pn Ayu menjemput aku masuk, besar dan selesa sungguh dengan pemandangan tepi laut yang sangat cantik di malam hari.

 Pn Ayu dah menanggalkan tudung dan jacketnya, masuk ke dapur dan gayanya seperti membancuh air. Datang dia dengan dua gelas mug air nescafe, tv dibuka dan sambil pilih siaran dijemputnya aku minum seperti tiada apa-apa yang bakal terjadi.

Gementar sudah pasti, aku boleh terkencing terus bile melihat kecantikkan pn ayu, tshirt berlenggan pendek dan fit mengikut bodynya, gunung yang sangat memberi selera kepada aku. Adik manjaku nie dah keras tahap sampai mahu duduk pun sakit aku rasa tapi aku control dlu.

"Apa cerita hot u kita skang", tanya pn ayu.

"Takder apa2 pn biasa2 saje, cuma baru2 nie team bola fakulti kita masuk final next week game final", kata aku.

"Bkn awak pun mainkan katanya siap perancang terbaeklah budak lain kata dalam kelas itu hari", celah pn ayu.

"Saya main pn tapi biasa2 jer", kata aku merendah diri.

"Awek kat luar tu yang bergetah bersepah nak dating ngn awak, tapi kenapa nak kat saya jugak", tanya pn ayu.

"Saya dah terpikat ngn gaya dan keanggunan pn Ayu, diaorg bukan tandingan pnlah, sebab tu saya suka pn", kata aku lagi.

"Beraninya awok, saya isteri orang tau, tak pasal2 kena tumbuk bijik mata awak kang", pn ayu mengancam aku.

"Takut pn, tapi kalau ada pun puan lah yang beritahu pada husband puan, klu tak macamana dia nak tahu", kata aku.

Pn ayu bangun dan pindah duduk di sofa yang sama dengan aku, terbau kewangian perfume pn ayu. Pn Ayu menyandarkan badan ker sofa sambil mengeliat, tetiba tangannya singgah dibahuku.

"Awak saya dah ready", kata pn ayu.

Bila mendengar green light dari pn ayu dengan pantas aku terus mencium bibirnya, pn ayu cuma mengangguk dan memejamkan matanya. Aku isap dan sambil aku suakan lidah aku kedalam mulut pn ayu, pn ayu turut membalas perkara yang sama sehingga kami berdua makin bernafsu. Pn ayu seperti memahami sesi isap mengisap lidah diantara kami berdua.

Tangan aku pada mulanya hanya bermain di pipinya kini perlahan-lahan turun ke bawah mengikut rupa bentuk badan pn ayu, tangan aku naik semula dan mengengam kemas buah dada pn ayu yang masih berbalut, aku gengam kemas dan aku ramas sehingga dia mengeluh kesakitan dan kesedapan.

Aku isap leher pn ayu yang menjadi idaman aku, aku perhatikan sudah ada bekas gigitan pada leher pn ayu, aku tak kisah aku meneruskan usaha aku lagi. Aku isap dan ku jilat lehernya semahunya, pn ayu mengingatkan aku jangan tambah love bite pada lehernya lagi itu dibuat oleh suaminya tempoh hari.

Aku mengikut arahan pn ayu, hanya jilatan dan isapan yang tidak meninggalkan kesan aku buat kepada pn ayu.

"Saya nak isap yang ini boleh", kata aku kepada pn ayu sambil meramas buah dadanya.

Pn ayu terus melentikkan belakangnya dan menyuruh aku membuka bajunya, tertanggal sudah tshirt putih tadi dan aku perhatikan cangkuk branya ada di antara dua gunung idaman aku itu. Aku tarik pinnya perlahan, terus terbuai buah dada pn ayu dia menutup sambil berkata malu katanya.

Aku isap kembali lehernya dan tangannya beralih ke tempat lain, dengan itu jari aku dengan kemas mengengam buah dadanya dan mulut aku terus mengisap puting yang masih agak besar tapi amat menarik bagi aku.

Isapan ke kiri dan kanan gunung ganang pn ayu membuat dia terbuai-buai kesedapan, jari aku turun ke bawah lagi dan singgah di celah kangkangnya. Aku kuis perlahan-lahan lama kelamaan pn ayu kesedapan, awak tolong saya boleh saya tak tahan katanya.

PLEASE LEAVE COMMENT OR CLICK VOTE.TQ BOSKUR




Praktikal TerlanjurWhere stories live. Discover now