Demi Segulung Ijazah - Berkongsi Kasih 6

12.7K 168 5
                                    

Seperti yang aku jangkakan Pn Ayu merapati aku dan terus mengengam tongkat sakti aku. Bibir kami bertaut semula, aku memeluk tubuhnya yang ramping dan dadanya yang montok seperti anak dara. Pn Ayu memang pandai menjaga badannya kata aku dalam hati.

Sambil berendam dalam jakuzi itu, Pn Ayu sentiasa cuba menaikkan semangat juang aku kembali dan akhirnya tongkat saktiku tegak berdiri. Aku angkat Pn Ayu dan aku dudukkan dia diatas tongkat saktiku.

Mata Pn Ayu terpejam merasakan lubang nikmatnya menerima tongkat saktiku. Diayak perlahan pada awalnya dan dia mengejang dengan kuat dan aku dapat rasakan kemutannya.

"Bie, ini yang baby cari, straight to my Gspot tak tahan, sedap sangat, nak kencing dan pancut sama jerk sedap giler, bie nak lagi boleh", teriak Pn Ayu.

Aku hanya tersenyum lalu aku mengoyang tubuh Pn Ayu yang melekat pada Tongkat sakti aku dengan lebih laju, terbeliak ke atas mata Pn Ayu dan sekali lagi melimpah dari lubang nikmatnya yang menunjukkan Pn Ayu sampai lagi. Ciuman mesra aku terima dari Pn Ayu dan dia menyatakan dia sudah puas, tapi dia tahu yang aku mahukan lubang nikmat belakangnya.

Dipusing tubuhnya membelakangkan aku dan dibuka ruangan bontotnya sendiri dengan menggunakan tangannya.

"Please slowly yer bie, takut besok tak boleh jalan dah,", kata Pn Ayu.

Aku celup tongkat sakti yang telah keras dan kembang ke lubang depan Pn Ayu dahulu bagi mengambil bahan pelincir tetapi kenikmatan tetap terasa dan amat rugi sekiranya tidak diselesaikan fikir aku. Terus sahaja celupan tadi menjadi kayuhan bertenaga dan kami berdua amat menikmati kenikmatan itu hinggalah Pn Ayu sampai klimaks buat kali ke5 rasanya.

Kemudian itu barulah aku keluarkan dan dihala ke arah lubang belakang Pn Ayu dengan hati-hati. Dengan perlahan tongkat sakti aku berjaya masuk dan keluar walaupun dengan perlahan tapi nikmatnya lebih hebat.

Pn Ayu mohon aku cepatkan sahaja kerana dia sudah letih benar. Dengan itu makin laju hentakkan aku dan makin dalamlah tongkat sakti aku masuk ke dalam, kemutan lubang belakang Pn Ayu menjadi-jadi dan dia menjerit dan menyatakan yang dia akan klimaks lagi dan aku pun sudah tidak mampu bertahan.

Aku terus pancutkan segala air nikmat yang aku ada pada lubang belakang Pn Ayu dan dia amat menikmatinya dan dia turut klimaks lagi kerana simbahan pada lubang belakangnya yang merasai kepanasan air nikmatku.

"Terima kasih bie, sudi explore baby sampai macam nie, baby sure puas sangat and sanggup buat apa saje janji bie tak cari lain", kata Pn Ayu.

Nafas menjadi teratur kembali dan kami saling meratakan sabun di badan antara satu sama lain dan kemudiannya kami berpelukan di dalam jakuzi itu seketika. Dan kemudiannya kami naik ke tilam dan berpelukan tanpa sehelai benang di dalam satu selimut.

Pn Shima sudah berdengkur keletihan di katil sebelah dan aku memberi cadangan kepada Pn Ayu supaya cukup dulu aktiviti lain untuk masa ini dan beri masa kepada badan masing-masing bagi merehatkan diri dalam beberapa jam sebelum matahari terbit semula.

Aku terjaga lebih awal, jam menunjukkan pukul 730 pagi. Dipelukkan aku Pn Ayu yang sungguh lena tidurnya, percaya atau tidak Pn Shima turut memeluk aku dari belakang. Kedua-duanya cantik dan mempunyai kelebihan masing-masing tetapi aku lebih sukakan Pn Ayu kerana dialah aku jadi begini dan aku rasa dia peragut teruna aku yang sebenar.

PLEASE LEAVE THE COMMENT BELOW N DONT FORGET TO CLICK VOTE BUTTON TO ENCOURGE WRITER

Praktikal TerlanjurWhere stories live. Discover now