Demi Segulung Ijazah Part 10 - TEMPO

24.4K 203 5
                                    

@KEMBALI KE CERITA AKU SEDANG PRAKTIKAL.

Sesudah habis penerangan dari Pn Shima berkenaan lawatan besok oleh pensyarah aku Pn Ayu Zulaika, aku mohon izin untuk mengemas meja di ruangan aku sebelum pulang. Pn Shima mengajak aku makan dahulu sebelum pulang. Aku iyakan sahaja dan mengatakan aku akan tunggu dibawah sahaja.

Jam 530pm kami berdua telah berjanji berjumpa di restoren yang popular yang mana ia terletak dipertengahan perjalanan pulang kami berdua. Aku hanya menaiki motosikal sahaja, bukan Pn Shima tidak mengajak aku naik bersamanya aku risau perkara seperti semalam akan terjadi lagi dan aku sememangnya keletihan dan turut memerlukan tidur yang tidak diganggu.

Pn Shima memesan makanan yang pelbagai dan aku ikutkan sahaja pesanan pn. Kami makan sambil bercerita hal-hal keluarga terutamanya hal dirinya. Barulah aku faham dia selama ini amat gersang dan dia yakin dengan aku. Tapi hal ini kamk perlu rahsiakan sampai bila-bila. Pn Shima menawarkan aku supaya menjadi adik angkat kepadanya bagi mengelakkan suaminya memikirkan perkara negatif terhadap kami berdua lagipun dia memang tidak mempunyai adik lelaki.

Aku setuju dan mengiyakan sahaja, jadinya aku ada tempat bergantung sekiranya aku dalam kesusahan dan sebagainya. Pn Shima turut bersyukur kerana aku tidak menolak pelawaannya. Pn Shima sambil makan kadang-kadang kakinya mengelus-gemus manja menggunakan ibu jari kakinya ke arah kaki2 aku dibawah meja yang tertutup dengan kain meja, aku sambil tersenyum bertanya, "Ada orang nak mengoda lagi ker, iman saya tak berapa kuat juga".

Pn Shima terus menarik kakinya dan berkata "Sabor dlu yer,baikkan kesan melecet dlu, dah ok kang kita On balik yer adik angkat akak".

Aku dan pn shima turut tersenyum dengan penuh makna.

Sebelum balik aku disuruh masuk keretanya dahulu, Pn Shima nak rasa adik aku sebelum balik katanya. Kami gerakkan kereta ke tempat yang agak sunyi disitu gerakkan naik turun mulutnya terhadap adik manjaku sedang berlaku, aku selak kain Pn Shima dan aku gentel dan jolok lubang nikmatnya dan akhirnya kami berdua mencapai kepuasan masing-masing, habis disedut air mani pancutan aku ke mulutnya lazat katanya cukup untuk buat zat penambah tenaga katanya lagi.

Kelihatan Pn Shima melambai mesra ke arah aku sambil berlalu pergi, jam sudah menunjukkan pukul 1030 malam. Aku juga turut keletihan ingin pulang ker rumah sewa aku untuk berehat bagi bersiap sedia menempuh situasi yang mungkin berbeza dari hari2 lain sebelumnya pada esok hari.

PLEASE CLICK VOTE BUTTON N LEAVE COMMENT BELOW
(NEW ISSUES WILL UPDATE AFTER 600 VIEWER)
TQ

Praktikal TerlanjurWhere stories live. Discover now