Demi Segulung Ijazah - Berkongsi Kasih 3

18.3K 181 0
                                    

Pn Shima sudah termasuk dalam perangkap nafsu aku, tangan aku dimasukkan kedalam seluar dalamnya aku sentuh bibir nikmatnya sudah becak. Aku halakan jari telunjukku supaya bermain dipermata nikmat Pn Shima, mengerang keras dia.

Boleh jadi Pn Shima terlalu teruja untuk kali ini, gentelan dengan perlahan dan kadang kala aku larikan ketempat lain kedengaran Pn Shima membisik kepada aku yang dia mahu lebih disitu.

Aku lurutkan satu tangan aku dibontotnya dan sekarang Pn shima yang terlentang, aku mengiring mengisap buah dadanya berganti-ganti sambil kedua tangan aku mengerjakan biji nikmat dan lubangnya utama dan keduanya sekaligus.

Tiada daya Pn Shima nak melawan, dengan serangan sebegitu tembok nafsu aku berjaya pecahkan dengan mudah dan dia terkulai layu pancutan nikmatnya aku dapat rasakan bersama dengan kemutan dan erangan yang hebat. Terangkat bontot Pn Shima aku kerjakan nafasnya seperti orang baru dikejar lembu, ombak dadanya yang kembang sangat laju dengan matanya yang tertutup sambil mulutnya tersenyum puas dan aku lepaskan dahulu Pn Shima untuk seketika.

Tongkat saktiku agak pelik kali ini, walaupun keras tapi aku rasakan perbezaan kerana lebih stabil dan Pn Ayu amat teruja dengannya. Aku tekan kepala Pn Ayu supaya dia menelan lebih dalam, tolakan oleh Pn Ayu aku tidak endahkan dan aku tekan kepalanya supaya lebih dalam hingga dia tercunggap-cunggap minta dilepaskan. Berair mata Pn Ayu nampaknya kali ini aku tarik badannya keatas dan aku balikkan badannya ke tilam, menjerit Pn Ayu.

Branya aku tanggalkan dengan mesra dan apabila kelihatan buah dadanya yang mekar itu aku terus mengisap keduanya berganti-ganti sambil satu tangan aku seluk ke seluar dalamnya, yeah sudah becak dan aku lurutkan ke bawah. Aku gerakkan jari telunjuk disitu dan aku tahu Pn Ayu memang gemar lidah aku disitu, terus aku kebawahnya dan menjilat bijik nikmatnya dengan penuh nafsu. Kali ini Pn Ayu mengerang sambil dia sendiri membuka kakinya dengan selebar mungkin. Tiada kepitan aku terima melainkan kedengaran Pn Ayu menjerit kesedapan sahaja.

Aku sudah sukakan lubang bontotnya walaupun hanya usikan dari jari tapi aku amat ingin merasmikan lubang bontotnya juga. Lidah aku bermain dibiji nikmat Pn Ayu, ibu jari aku masukkan ke lubang nikmatnya dan dua jari telunjuk dan hantu aku geselkan keluar masuk di lubang belakang Pn Ayu. Geseran yang terjadi membuatkan Pn Ayu semakin becak dan meraung kesedapan dan seolah-olah klimaksnya sudah mahu sampai dan aku berhentikan segala aktiviti buat sementara, terbeliak mata Pn Ayu mahukan aku meneruskannya tapi aku tunjukkan lubang belakangnya yang aku mahukan.

Pn Ayu mengeleng tidak mahu, tapi menggunakan nafsunya yang sudah mahu memuncak itu sebagai cagaran, aku mulakan kembali tapi apabila sudah hampir aku berhentikan buat kali kedua dan kali ini Pn Ayu mengalah dan membalas dengan anggukan marah dan aku senyum kepadanya.

"Please bie... I nak u inside me now", rayu Pn Ayu.

Aku bangun dan aku letakkan dihadapan lubangnya, aku tempelkan perlahan-lahan dan kelihatan dia sudah dibuai kenikmatan,
Kepala tongkat sakti sudah mengembang kerana ngilu dik kebasahan Pn Ayu, sedikit tolakkan demi sedikit tolakkan ke dalam hingga penuh lubang nikmat Pn Ayu. Masih berbaki sedikit tapi aku tahu itu adalah bertujuan melanggar dinding dasar lubang nikmatnya.

Mata Pn Ayu sudah kelayuan dik dibuai nikmat dari tusukan tongkat sakti aku. Kemutan anggota dalamannya amat memberi cengkaman kepada tongkat sakti aku, aku turut terkesan apabila urusan sorong tarik aku lajukan dan apabila terlampau geli aku perlahankan dahulu supaya dapat mengimbangi nikmat Pn Ayu bersama-sama.

Desahan dan rengekan Pn Ayu yang kuat itu telah mengejutkan Pn Shima yang tertidur terus tadi selepas klimaks yang panjang tadi. Pn Shima merangkak ke arah aku dan dia menyuakan bibirnya minta dicium, aku sambut dengan kasih sayang sambil aku sentuh celah kangkangnya kembali.

Sambil urusan keluar masuk masih berjalan dengan seadanya, tangan kiriku berfungsi meramas buah dada Pn Ayu sambil mengentel putingnya. Tangan aku sebelah lagi sedang bermain dengan biji nikmat Pn Shima, aku tarik tangan Pn Shima lalu aku letakkan pada bijik nikmat Pn Ayu lalu tanpa disuruh dia pun terus mengentel bijik nikmat kawan baiknya itu.

Aku mengangkat Pn Ayu dan membalikkan tubuh kepada posisi menongeng, Pn shima aku suruh ke bawah untuk mngisap buah dada Pn Ayu dan satu tangannya arahkan kepada bijik nikmat Pn Ayu dan tangan Pn Ayu aku arahkan ke bijik nikmat Pn shima.

Aku lentikkan bontot Pn ayu supaya aku dapat mencuba membesarkan sedikit lubangnya itu, aku halakan tongkat sakti ke dalam lubang nikmat Pn Ayu dan dia terus mendesah apabila ia menerobos masuk perlahan-lahan dan acara sorong tarik terjadi lagi.

PLEASE CLICK VOTE N GIVE A COMMENT BELOW TO ENCOURGE WRITER

IF UR WANT TO PUT SOMETHING IN THE STORYLINE LEAVE A COMMENT ALSO

Praktikal TerlanjurWhere stories live. Discover now