Demi Segulung Ijazah - Berkongsi Kasih 5

21.2K 185 12
                                    

Pada masa yang sama bebola naga aku turut dielus mesra dan ia membuatkan aku rasa lebih selesa dan rasa ingat klimaks itu hilang sementara, lidahnya menyentuh lubang belakang Pn Shima dan dia terus mengeletis kegelian.

Aku yang melihat Pn Shima hampir hilang kawalan maka aku tarik dan aku peluk rapat kemukaku dan bibir aku terus mencari bibirnya, kami berciuman kembali sambil aktiviti tongkat sakti aku masih keluar masuk dengan agresif dalam memberi nikmat kepada Pn Shima.

Dengan Pn Shima yang berada didalam pelukan aku, maka Pn Ayu terus menjelajah lebih jauh aku rasa, jari telunjuk ditolak masuk ke dalam lubang belakang Pn Shima pula, jeritan demi jeritan kedengaran tapi tiada daya melawan, kedengaran erangan panjang dari beliau. Sekarang dua jari Pn Ayu keluar masuk dalam kadar yang selari dengan tongkat sakti aku yang hilang ditelan lubang nikmat hadapan Pn Shima.

Lolongan demi lolongan kedengaran oleh Pn Shima yang mengeletar kelemasan dan itu tanda klimaksnya sudah sampai, kemutannya itu membuatkan rasa hampir terpancut dalam masa yang sama. Aku berjaya keluarkan dan berehat seketika dan tiba-tiba terus digigit dan dikulum oleh Pn Ayu yang sedia menunggu peluang dibawah sana.

Tongkat sakti aku ditangan Pn Ayu, dielus mesra dan aku boleh rasakan Pn Ayu meletakkan kepala tongkat sakti aku ditempat yang baru dan belum pernah dijamah lagi rasaku. Ada bukaan tapi amat sempit, kelihatan satu bisikan ke telinga Pn Shima yang akhirnya dia membalas dengan anggukan dan senyuman.

Aku yakin Pn Ayu akan membantu Pn Shima dalam sesuatu hal yang aku sendiri tidak tahu. Sedikit demi sedikit Pn Shima cuba tekan dan masukkan kerana dari tadi hingga sekarang dia masih diatas aku dan barulah aku sedar lubang nikmat belakangnya yang sedang dicuba waktu itu. Hampir 15minit usahanya baru  separuh dapat dimasukkan, ketatnya bukan kepalang, kemutan bahagian belakang ini sudah boleh membuatkan aku hampir patah dua tongkat saktiku.

Aku keluarkan dulu dan membalikkan Pn Shima ke katil, aku membuka ruang kakinya dan kuangkat bontotnya dan kelihatan ruang bontotnya sudah terbuka. Aku tempelkan kepala tongkat saktiku disitu, hanya dua kali tekan sahaja sudah berjaya masuk dan Pn shima telah mengerang kembali kerana kesedapan. Pn Ayu menjilat biji nikmat kawannya itu.

Kayuhan aku semakin berjaya, rengekan kesedapan kedengaran oleh Pn Shima, dan dia ingin klimaks lagi katanya, aku pastikan dia akan merasai pancutan dari belakang pula kali ini. Aku juga tidak terkata nikmatnya dan apabila sudah sampai masanya aku tekan lebih dalam pada masa yang sama aku semburkan air nikmatku yang panas itu didalam Pn shima.

Mengerang kenikmatan dan Pn Shima turut kekejangan kerana turut klimaks pada masa yang sama. Aku tarik  keluar tongkat dari lubang belakang Pn Shima yang tertiarap kekejangan. Pn Ayu yang dari tadi hanya membantu tersenyum melihat gelagat kami berdua. Dia menghampiri Pn Shima dan berkata,

"Shima ko ok ker?, kang balik karang jalan cover2 sikit ok", kata Pn Ayu sambil ketawa.

Pn Shima yang masih tertiarap di katil yang masih mengumpulkan tenaganya menjawab,

"Nie belum jalan ayu, aku rasa macan ada yang tertinggal kat dalam separuh lagi, tak boleh nak kemut, automatik geli tu sampai", katanya lagi.

"Ko rehatlah dlu kang dah ok ko  bangun ok, biar aku kerjakan dia pulak", kata Pn Ayu.

Terkejut aku dengar kata-kata Pn Ayu, dia datang ke arah aku dan menarik masuk ke bilik air yang mempunyai jakuzi. Disuruh aku membilas dengan air bersih dahulu sebelum masuk ke jakuzi itu.

Seperti yang aku jangkakan Pn Ayu merapati aku dan terus mengengam tongkat sakti aku. Bibir kami bertaut semula, aku memeluk tubuhnya yang ramping dan dadanya yang montok seperti anak dara. Pn Ayu memang pandai menjaga badannya kata aku dalam hati.

Praktikal TerlanjurWhere stories live. Discover now